volnoběžný ventil
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: volnoběžný ventil
otazka znie: je mozne tento "volnobezny ventil" pouzit na fofo aj predFL aj poFL ????[/quote]
Já si myslím,že jo.
Já si myslím,že jo.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Tommy-K
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 18.08.2011 10:20
- Bydliště: Kutnohorsko-Kolínsko
Re: volnoběžný ventil
Já si také myslím, že by s tím neměl být problém.Funkce je přece stejná,tvar taky a ten s kulatými dírami dosedne přesně na kulaté díry na sání. Pomalu mě připadá, že tem ty velké "D" díry udělali pro snažší čištění, když je to taková bolístka fordů 
Pořád jen nevím odkud ho objednat pro sebe

Pořád jen nevím odkud ho objednat pro sebe

- ihrdlick
- Test driver
- Příspěvky: 2046
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
Já jsem taky řešil chcípání u neutrálu na přechodu a teď jsem si vzpomněl, že jsem bral na OMVpbjun píše:Tak s benzinem z shellky sem nikdy potize nemel... Mel sem potize s benzinem z OMV... Na shellce tankuju pravidelne od doby co sem si benzinem z OMV zasvinil motor...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_Osz7MSrIvM[/youtube]

1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA
- Bany121
- Junior
- Příspěvky: 332
- Registrován: 07.03.2011 16:42
- Bydliště: Tesarske Mlynany - SK
Re: volnoběžný ventil
poradi niekto s tym tesnenim ???Bany121 píše:ide medzi ventil a blok motora aj nejake tesnenie ???

Ford KUGA 2018, 1,5 EcoBoost 110kW, frozen white
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- ihrdlick
- Test driver
- Příspěvky: 2046
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
Nebo ho kup ve Fordu, stojí cca 50,-

1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.04.2009 21:37
- Bydliště: Senica-SVK/Frenštat-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
Zdravim,shane23 píše: ... kamarád mi přivezl voln. ventil, vyměnil jsem ho, ale pro změnu mi zůstávaly viset otáčky a dokonce se zvyšovaly(motor zahřátý). Odpojil jsem na chvilku mínusovej kabel z baterky. Problém vyřešen.... Na co čistit, ten bláznivej ventil, když se to vrací, koupím novej a valim. Ať vám to jezdí
tak som konecne objednal volnobezny ventil a tesnenie. Vymena cca 10 min, odpojil som - pol na cca 20min nastartoval ale problem ostal. Po jadze cca 15km, zahriati motora mi po vyradeni rychlosti na neutral hned klesnu dole a po cca 2s zacnu stupat hore az k 4000rpm!
Na konkurencnom fore som nasiel
odpojit baterku na 60 min
nastartovat a nechat na volnobehu cca 3min
Potom 2 min na 1250 rpm
Potom jazda 10km, vsetky rychlostne stupne, zastavenie, rozjazdy a pod...
Potm 100km jazdy a malo by to vraj pomoct...
Ake mate skusenosti vy?
Dakujem za rady/napady
Je: Ford Mondeo Titanium, Liftback, 2.0 TDCI Econetic 115K, 11/2008, grey silver
Bol: Ford Focus Hatchback 1.4 16V Ambiente, 55KW, 75K, 2/99, 5dv, Moondust silver
Bol: Ford Focus Hatchback 1.4 16V Ambiente, 55KW, 75K, 2/99, 5dv, Moondust silver
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4032
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
Bohatě bude stačit odpojit baterku na 15min, pak nechat na volnoběh chvilku a potom normálně jezdit...
- ihrdlick
- Test driver
- Příspěvky: 2046
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
Tak já jsem ve čtvrtek minulý týden obětoval 1/2 spreje WD-40 a zatím mám po problému. Odpojit, povolit 2 šroubky, nastříkat plné WD-čka, počkat 5minut, vylít, nalít, počkat, prošťouchat štetečkem kam to půjde, vylít, nalít, prošťouchat štetečkem, vylít a kam jsem se dostal hadrou, tak jsem to očistil od karbonu. Dneska ráno bylo -5°C, auto 2 dny stálo venku a start bez problémů. Snad to je na delší dobu a ne jenom na chvíli 


1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA
-
- Junior
- Příspěvky: 256
- Registrován: 20.02.2010 19:35
- Bydliště: Brno
Re: volnoběžný ventil
ihrdlick: Úplně stejně jsem totéž udělal ségře na Focusu 1.6 v říjnu 2011. Doteď to startuje a jezdí bez problému i při těch mrazech jak píšeš.
Ford Mondeo kombi 2.0 (107kW), 2010
Ford Focus sedan 1.8 (85kW), 1999, GHIA - R.I.P.
Ford Focus sedan 1.8 (85kW), 1999, GHIA - R.I.P.
-
- Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 12.03.2010 17:59
- Bydliště: Zlín
Re: volnoběžný ventil
Nedávno jsem rozkuchal volnoběžný ventil ,není to tak jednoduché jak to z venku vypadá
V podstatě to funguje jako ventil který ve ovládaný menším ventilkem .A ovládací sílu pro ten větší ventil to používá podtlak v sání.A malý ventilek tahá elektromagnet.No je tam plno malých dírek ,na fotkách je ventil který jsem proplachoval a pral v ultrazvuku a po rozebraní bylo vidět že to není žádný zázrak.Je to ventil na 1.8 ,na 1.6 asi je trochu odlišná konstrukce.Ta hřídelka je dutá ,dokud to človek nerozebere neví co na neho vymysleli 


Ford Focus Combi 1999 ,Zetec 1.8i 16V .
předtím Ford Focus Combi 1999,Zetec 1.8i 16V zničen zákeřnou Octavii
donedávna dárce použitelných dilů
předtím Ford Focus Combi 1999,Zetec 1.8i 16V zničen zákeřnou Octavii

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: volnoběžný ventil
Ano, tahle debilní konstrukce ventilu je u 1,8 a 2,0 a je to jeden z důvodů větší náchylnosti těchto motorizací k nepadajícím otáčkám.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.04.2009 21:37
- Bydliště: Senica-SVK/Frenštat-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
Tak po cca 300km to vyzera od vymeny za novy ventil, ze otacky sa ukludnili. Za studeneho motora to este neni dokonale, ale je to podstatne lepsie nez pred.
Este skusim precistit skrtiacu klapku a ako tu niekto pisal (vahu vzduchu).
Este skusim precistit skrtiacu klapku a ako tu niekto pisal (vahu vzduchu).
Je: Ford Mondeo Titanium, Liftback, 2.0 TDCI Econetic 115K, 11/2008, grey silver
Bol: Ford Focus Hatchback 1.4 16V Ambiente, 55KW, 75K, 2/99, 5dv, Moondust silver
Bol: Ford Focus Hatchback 1.4 16V Ambiente, 55KW, 75K, 2/99, 5dv, Moondust silver
- Pastovic
- Zkušený
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 02.11.2009 02:35
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
Tak po pul roce je můj problém zpět. A to z jednoho prostého důvodu, nabití baterie a následným restartem řj. Ale zajímavé že mi to způsobyla až jízda po dálnici po 10ti dnech od resetu řj. Dokud sem jezdil po městě tak ok. Volnoběh byl celkem ok, ne ideální ale vyhovovalo mi to (viz příspěvek na str. 23). A po resetu řj a jízdě po dálnici opět zpět. Otáčky padají hned po vyřazení, nezastaví se na 1000-1100 ale jdou až na 750, takže při prudší brzdě opět zavibruje motor protože otáčky jdou pod 750, i při dojezdu na kruháč a brzdě padnou níž a nedrží v závislosti na rychlosti. Předtím i při šlapání na plyn otáčky nebyly pružné ale pozastavili se na 1000 a za sekundu padly, ted pruzny nahoru a hned na 750.Takže co teď?? Štelovat šroubek se mi už nechce - není to řešení, tak co jiného vyzkoušet?! S ničim jinym problém není...tachometr ukazuje co má, otáčky se nepřiměřeně nezvyšují prostě JEN to že po vyřazení hned padnou. Když sepnu klimu tak si přidá a když točím volantem na místě tak se taky houpaj že se přidá.
FoFo I htb GHIA/1,8/16V/85kw/07-2001/silver/K&N/17" Wolfrace Pro Sprint/Hankook V12 Evo/Eibach
Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271


Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271

- Bany121
- Junior
- Příspěvky: 332
- Registrován: 07.03.2011 16:42
- Bydliště: Tesarske Mlynany - SK
Re: volnoběžný ventil
som na tom na 95% podobne.akurat ked vyradim ruchlost, tak pekne klesnu na cca 800ot/min ale po 1-2 sekundach klesnu este nizsie cca pod 600ot/min.nevyriesilo sa to ani vymenou volnobezneho ventilu za novy kus, a ani s restartom RJ.chova sa to stale rovnakoPastovic píše:Tak po pul roce je můj problém zpět. A to z jednoho prostého důvodu, nabití baterie a následným restartem řj. Ale zajímavé že mi to způsobyla až jízda po dálnici po 10ti dnech od resetu řj. Dokud sem jezdil po městě tak ok. Volnoběh byl celkem ok, ne ideální ale vyhovovalo mi to (viz příspěvek na str. 23). A po resetu řj a jízdě po dálnici opět zpět. Otáčky padají hned po vyřazení, nezastaví se na 1000-1100 ale jdou až na 750, takže při prudší brzdě opět zavibruje motor protože otáčky jdou pod 750, i při dojezdu na kruháč a brzdě padnou níž a nedrží v závislosti na rychlosti. Předtím i při šlapání na plyn otáčky nebyly pružné ale pozastavili se na 1000 a za sekundu padly, ted pruzny nahoru a hned na 750.Takže co teď?? Štelovat šroubek se mi už nechce - není to řešení, tak co jiného vyzkoušet?! S ničim jinym problém není...tachometr ukazuje co má, otáčky se nepřiměřeně nezvyšují prostě JEN to že po vyřazení hned padnou. Když sepnu klimu tak si přidá a když točím volantem na místě tak se taky houpaj že se přidá.

este k tym nizkym otackam - po studenom starte sa mi zdaju aj nizke otacky volnobehu (sytic) mam tam 1200ot/min
nejake skusenosti/rady ???
Ford KUGA 2018, 1,5 EcoBoost 110kW, frozen white
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti