Příspěvek
od Fofan » 12.09.2016 21:23
U obyc 1.6 to vytahnes bez sveseni napravy ale musis sundat ten drzak katu aby to vyslo,zavazi tam dost lambda ale da se to. goblinN82 a nemysleli to v tom Fordu tak ze nevidijou odkud to jde a museli by to sundat? Kdyby to byl jen vlnovec tak by ti to rekli to snad takovy lamy nejsou a ze to nechcou varit se nedivim,je to litina s nejakou primesi a pouzivaji se na to specialni elektrody to ve fordu delat nebudou a kdyz to zavarijou COckem tak to muze prasknout zas a budou u toho hulky, to by sis musel domluvit jinde, ja sem to tak udelal a zatim to drzi uplne v pohode. Musim ale rict ze sem to musel taky vytahnout abych to hezky videl protoze to vetsinou praslne ve svarech na svodech a to zespodu neni poradne videt jeste k tomu kdyz je tam ten plechovej kryt co vetsinou nejde jen tak sundat. Takze sup s tim dolu a predem si objednat tesneni svodu a priruby za vlnovec a dat to nekomu na CO pokud chces usetrit,jinak si nachystej vatu protoze jestli mas tivct s dvouma katama tak to nebudou zadny drobny,ty ceny cos rekl sou na obyc jednoduchej ve fordu. Nicmene ja treba nasel Bosal za 7300kc cos je supr cena. Mrkni do me galerky mam tam ted ten kat vyfocenej jak je zavarenej.
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec
