porucha motoru
- RomanW
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.12.2012 11:01
- Bydliště: Vendryně
Re: porucha motoru
Když jsem to včera zkoušel, tak točil naprázdno. Dnes jsem zkoušel podle servisního manuálu startovat se stlačenou spojkou ( prý se to tak dělá u zahlceného motoru ), pak bez spojky. Krátce se zdálo, jakoby chtěl chytnout - točil s odporem - asi 2 - 3 sekundy. Pak už zase jen naprázdno.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: porucha motoru
Na TiVCT vyrobenych po 04/2005 je sucastou vodnej pumpy aj mechanizmus napinania rozvodoveho remena, ktory pri vymene musi dole. Vid servisny postup v prilohe (vodna_pumpa.pdf). Priloha Vymena_TiVCT_remena.pdf zasa hovori o postupe vymeny remena na autach vyrobenych po 04/2005.RomanW píše:Vodní pumpu neměnili, údajně se u toho motoru může měnit samostatně a to až když se pokazí.
- Přílohy
-
- Vymena_TiVCT_remena.pdf
- (268.83 KiB) Staženo 151 x
-
- vodna_pumpa.pdf
- (44.94 KiB) Staženo 171 x
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- RomanW
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.12.2012 11:01
- Bydliště: Vendryně
Re: porucha motoru
No v servisu mi říkali, že ta vodní pumpa není hned třeba měnit a že mi vymění jen komplet rozvody.
Ale jestli je součástí vodní pumpy i napínací mechanismus, tak nevím co si mám o nich myslet.
Navíc mi to připadá, že mi někde ubývá chladící kapalina. Na podzim jsem si všiml, že mám chladící kapalinu pod úrovní MIN, tak jsem si tam nechal dolít. Po měsící odešel termostat, vyměnili mi ho.
Teď jsem se díval a chladící kapalina je zase asi 1 cm pod úrovní MIN. Jakoby někde mizla. ????
Ale jestli je součástí vodní pumpy i napínací mechanismus, tak nevím co si mám o nich myslet.
Navíc mi to připadá, že mi někde ubývá chladící kapalina. Na podzim jsem si všiml, že mám chladící kapalinu pod úrovní MIN, tak jsem si tam nechal dolít. Po měsící odešel termostat, vyměnili mi ho.
Teď jsem se díval a chladící kapalina je zase asi 1 cm pod úrovní MIN. Jakoby někde mizla. ????

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: porucha motoru
Este raz - ak mas auto s datumom vyroby nizsim ako 04/2005, servis ma pravdu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- RomanW
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.12.2012 11:01
- Bydliště: Vendryně
Re: porucha motoru
Ahoj. Zkusil jsem zjistit výrobu dle VIN WF05XXGCD55C18503 na ETIS FORD a tam to ukázalo 07.09.2005.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 26.11.2009 19:39
Re: porucha motoru
Zdravím,
mám obdobnou zkušenost s motorem 1,6 85 KW, najeto 128000 km, svítící kontrolka motoru, kolísající otáčky na volnoběhu, občasné vynechání a cuknutí při jízdě. Při startování studeného motoru po 12 a více hodinách cvakání ventilů cca 3 sec.
Na diagnostice zjištěn problém s časováním ventilů. Oprava mechanizmu časování ventilů, oprava zaklepaných ventilů, výměna mrazových zátek, celkem za 11.000,-. Cvakání ventilů při ranním startování zmizelo. Po 50 km opět svítící kontrolka, motor vynechává, netáhne, nejde přes 3000RPM, spotřeba přes 10l. Diagnostika ukázala pomalou odezvu nastavení vačkového hřídele. Výměna obou solenoidů ovládání vačkového hřídele celkem 5.000,-. Po 50 km opět svítí kontrolka, motor vynechává, bez výkonu. Diagnostika - stejná chyba. Výměna prý přidřeného mechanismu nastavení vačky 1700,-. Jediná změna kontrolka se rozsvítila až po 200 km.
Nyní je vše při starém, motor vynechává, netáhne, vysoká spotřeba. Po mechanické stánce už asi není co na ventilovém rozvodu vyměnit. Celé se to táhne od října. Nemá někdo nápad co nyní?
mám obdobnou zkušenost s motorem 1,6 85 KW, najeto 128000 km, svítící kontrolka motoru, kolísající otáčky na volnoběhu, občasné vynechání a cuknutí při jízdě. Při startování studeného motoru po 12 a více hodinách cvakání ventilů cca 3 sec.
Na diagnostice zjištěn problém s časováním ventilů. Oprava mechanizmu časování ventilů, oprava zaklepaných ventilů, výměna mrazových zátek, celkem za 11.000,-. Cvakání ventilů při ranním startování zmizelo. Po 50 km opět svítící kontrolka, motor vynechává, netáhne, nejde přes 3000RPM, spotřeba přes 10l. Diagnostika ukázala pomalou odezvu nastavení vačkového hřídele. Výměna obou solenoidů ovládání vačkového hřídele celkem 5.000,-. Po 50 km opět svítí kontrolka, motor vynechává, bez výkonu. Diagnostika - stejná chyba. Výměna prý přidřeného mechanismu nastavení vačky 1700,-. Jediná změna kontrolka se rozsvítila až po 200 km.
Nyní je vše při starém, motor vynechává, netáhne, vysoká spotřeba. Po mechanické stánce už asi není co na ventilovém rozvodu vyměnit. Celé se to táhne od října. Nemá někdo nápad co nyní?
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: porucha motoru
za tou opravou casovani si mam predstavit kola VCT ? a je to vymena ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 26.11.2009 19:39
Re: porucha motoru
Podle servisu výměna obou kol
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: porucha motoru
Zmena casovania sa deje natacanim vacky voci kolesam. Kratky hluk po starte sposobuje zlyhavajuce zamykanie otocnych nabojov remenic. Ked hned prvykrat menili obe remenice, tretia oprava vraj pridreteho mechanizmu je blbost, pretoze jadrom toho mechanizmu su tie remenice a otocne naboje. Ak sa problem zopakoval po prvej oprave, mala to byt reklamacia opravy.
Princip TiVCT :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OQBSqey6KtA[/youtube]
Princip TiVCT :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OQBSqey6KtA[/youtube]
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 26.11.2009 19:39
Re: porucha motoru
Děkuji za nazornou ukazku funkce.
Mám dotaz zda je možná oprava pouze zamykání otočných nábojů řemenic nebo je nutná jejich výměna?
Mám dotaz zda je možná oprava pouze zamykání otočných nábojů řemenic nebo je nutná jejich výměna?
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: porucha motoru
kola se meni , na nich nejde nic opravovat . jeste je jedna vec ze by to mohlo byt blbe nastavene .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 26.11.2009 19:39
Re: porucha motoru
Blbě nastavené to už asi měl po první opravě, protože výkon motoru se po prvním zásahu výrazně snížil. Po třetí opravě se výkon vrátil na původní hodnotu - suběktivníě. A ještě mi tvrdil, že byly špatně udělané rozvody - posunuté o zub. Což mi připadá jako nesmysl, po rozvodech jsem najel cca 12000 km a to bez problémů. Mám pocit, že se první oprava moc nepovedla, po montáži hlavy se nepovedlo nastavení rozvodů, ale nevím jak to dokázat.
Mám pocit, že specializovaný a certifikovaný servis Ford neví jak na to.
Mám pocit, že specializovaný a certifikovaný servis Ford neví jak na to.
- RomanW
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.12.2012 11:01
- Bydliště: Vendryně
Re: porucha motoru
Ahoj všem. Děkuji za informace, hodně jsem se poučil.
Nakonec, když jsem v zoufalství prohlížel motor, tak jsem si všiml, že na zapalovací cívce ( při pohledu na motor je na pravé straně cívky ) je jemně vysunutý konektor. Ten jsem dotlačil nadoraz a auto začalo normálně startovat. Po třetím startu dokonce přestala svítit kontrolka motoru. Auto už jezdí normálně. Ještě jednou díky za podněty. Roman

Nakonec, když jsem v zoufalství prohlížel motor, tak jsem si všiml, že na zapalovací cívce ( při pohledu na motor je na pravé straně cívky ) je jemně vysunutý konektor. Ten jsem dotlačil nadoraz a auto začalo normálně startovat. Po třetím startu dokonce přestala svítit kontrolka motoru. Auto už jezdí normálně. Ještě jednou díky za podněty. Roman

-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 26.11.2009 19:39
Porucha motoru
Sloučeno. Příště nezakládej zbytečně další téma.
Zdravím,
problém s motorem pokračuje. Na rozvodech už je asi vše vyměněno, ale nepravidelný chod motoru se projevuje. Výměnou cívky a svíček se to výrazně zlepšilo, spotřeba klesla na 7,5l, krásně to jede, ale po cca 1000 km opět svítí kontrolka motoru, motor vynechává, cuká, spotřeba skoro 10l. Vždy tak 50 km svítí, pak zhasne auto jede dobře, ale pak se zase svítí kontrolka. Byl jsem to reklamovat, prý vadná lamda. Údajně je neoriginál. Je možné, aby neoriginální lambda způsobila také problémy. Další verze servisu je, že za to můžou neoriginální svíčky, které zavinily podpálení ventilů a následné problémy. Opravdu je tento motor tak choulostivý na typ svíček?
Zdravím,
problém s motorem pokračuje. Na rozvodech už je asi vše vyměněno, ale nepravidelný chod motoru se projevuje. Výměnou cívky a svíček se to výrazně zlepšilo, spotřeba klesla na 7,5l, krásně to jede, ale po cca 1000 km opět svítí kontrolka motoru, motor vynechává, cuká, spotřeba skoro 10l. Vždy tak 50 km svítí, pak zhasne auto jede dobře, ale pak se zase svítí kontrolka. Byl jsem to reklamovat, prý vadná lamda. Údajně je neoriginál. Je možné, aby neoriginální lambda způsobila také problémy. Další verze servisu je, že za to můžou neoriginální svíčky, které zavinily podpálení ventilů a následné problémy. Opravdu je tento motor tak choulostivý na typ svíček?
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: porucha motoru
motory ford jsou obecne choulostive na jine svicky viz tema svicky .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host