
porucha motoru
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.03.2008 08:11
porucha motoru
zdravim mam problem sviti kontrolka motoru a motor ma divny rytmus otaček kolisaji při lehkem plynu otačky jsou normalni ale při rychlejšim sešlapnuti plynu otačky kolisaji a nejede to! co to muže byt?
diky za každou radu Petr

- herizn
- Pokročilý
- Příspěvky: 706
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomoucko
Re: porucha motoru
připojit na diagnostiku-doporučení fordovu-,ale nejspíš nějakej snímač,asi otáček.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.03.2008 08:11
Re: porucha motoru
jj jasne to mam v planu hned v pondeli diky 

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: porucha motoru
patrne svicky nebo civka , u svicek muzou byt zalite vodou .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- RomanW
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.12.2012 11:01
- Bydliště: Vendryně
Re: porucha motoru
Dobrý den všem.
Včera jsem zkoušel zrychlení a při akceleraci na první a druhý stupeň ( cca 3000 otáček) mi začalo auto poškubávat v pravidelných rychlých intervalech asi 4 krát za sekundu. Při poklesu otáček jede normálně. Od té doby mi souvisle svítí varovná kontrolka motoru. Po přečtení některých témat na fóru jsem šel prohlídnout, jestli nejsou utopené svíčky, ale nebyly. Jen chladící kapalina je pod úrovní minima. Nevíte někdo, co s tím může být ?
Mám FF 1,6 Ti-VCT, r.v. 2005.
Děkuji za každou radu.
Včera jsem zkoušel zrychlení a při akceleraci na první a druhý stupeň ( cca 3000 otáček) mi začalo auto poškubávat v pravidelných rychlých intervalech asi 4 krát za sekundu. Při poklesu otáček jede normálně. Od té doby mi souvisle svítí varovná kontrolka motoru. Po přečtení některých témat na fóru jsem šel prohlídnout, jestli nejsou utopené svíčky, ale nebyly. Jen chladící kapalina je pod úrovní minima. Nevíte někdo, co s tím může být ?

Mám FF 1,6 Ti-VCT, r.v. 2005.
Děkuji za každou radu.
- RomanW
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.12.2012 11:01
- Bydliště: Vendryně
Re: porucha motoru
No, teď jsem to zkoušel projet. Napoprvé startlo, pak zhasnul motor, pak už nastartovat nešlo ???????????????????????????????
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: porucha motoru
Nie je po dlhom stati nastartovany motor cca 2 - 3 sekundy nadmerne hlucny ? Ak ano, moze to mat na svedomi vylagrovana mechanika TiVCT - variabilne casovanie ventilov. Na druhy, maximalne treti pokus by ale natocit mal. Fakt to treba napichnut na diagnostiku, ta napovie viac. Moj tip je simac polohy klukovky a snimace polohy vackoviek.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- RomanW
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.12.2012 11:01
- Bydliště: Vendryně
Re: porucha motoru
Díky za tip V12. Někdy, když stojí 1-2 dny, tak to při startování připomíná diesel, ale jen chvilku. Takže budu muset vyzkoušet tu diagnostiku. Pak mě ještě napadlo palivové čerpadlo nebo relé palivového čerpadla. Uvidíme.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: porucha motoru
Vylagrovana TiVCT mechanika. Robi sa to spolu s rozvodom a stoji to slusnu kopku penazi. Kolko ma to auto najazdene ? Norma na rozvod je 160k km, v reale ta TiVCT mechanika odchadza aj po 100k km
Oprava je ale vzdy lacnejsia, ako liecenie zanedbaneho diesla.`
To, ze sa neda natocit bude ale asi niektorym cidlom.

To, ze sa neda natocit bude ale asi niektorym cidlom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- RomanW
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.12.2012 11:01
- Bydliště: Vendryně
Re: porucha motoru
Auto má najeto cca 140000 km. Když jsem ho kupoval, tak mělo asi 135000 km a rozvody jsem nechal preventivně měnit. Kdyby to bylo tím TiVCT, je třeba dělat rozvody znovu ?
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: porucha motoru
Ja osobne by som to pre pokoj v dusi urobil este raz. Menili Ti aj vodnu pumpu ?
Mam ale este jednu otazku - proces rozkladu TiVCT je dost dlhodoby. Ked si to kupoval, to "dieslovanie" pri starte si nepocul ? Ak to pocut bolo, urcite by som zmenil servis. Mali riesit aj TiVCT.
Mam ale este jednu otazku - proces rozkladu TiVCT je dost dlhodoby. Ked si to kupoval, to "dieslovanie" pri starte si nepocul ? Ak to pocut bolo, urcite by som zmenil servis. Mali riesit aj TiVCT.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- RomanW
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.12.2012 11:01
- Bydliště: Vendryně
Re: porucha motoru
Ahoj. Když jsem auto kupoval, nebylo nic slyšet. Vodní pumpu neměnili, údajně se u toho motoru může měnit samostatně a to až když se pokazí.
Bohužel, servis funguje až od 2.1.2013.
Stejně je to divné. Ten starter jede naplno, ale motor nechytne. Pořád si myslím, že to bude něco s přísunem paliva. Zkusím se podívat na pojistku od palivového čerpadla. Je někde v prostoru dole před spolujezdcem.
No a to palivové čerpadlo taky žádná sranda, cca 9000 - 10000 Kč.
Bohužel, servis funguje až od 2.1.2013.
Stejně je to divné. Ten starter jede naplno, ale motor nechytne. Pořád si myslím, že to bude něco s přísunem paliva. Zkusím se podívat na pojistku od palivového čerpadla. Je někde v prostoru dole před spolujezdcem.
No a to palivové čerpadlo taky žádná sranda, cca 9000 - 10000 Kč.

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: porucha motoru
kdyz otocis klicem tak je palivove cerpadlo slyset ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- RomanW
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.12.2012 11:01
- Bydliště: Vendryně
Re: porucha motoru
No, když otočím klíčem, tak něco v motorovém prostoru na cca 2 sek. zasyčí (nebo jak ten zvuk nazvat).
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: porucha motoru
to je pumpa jak natlakuje ale melo by to byt slyset vic vzadu .
pojistka na pumpu je u ridice .
toci to s odporem nebo naprazdno ?
pojistka na pumpu je u ridice .
toci to s odporem nebo naprazdno ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host