Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Tak už se pod 11 l ani nepodívám.
Abych to tu stále nepsal jak trotlík, nenajde se někdo z JZ Prahy, kdy by se mi na "to" koukl a řekl případný důvod vysoké spotřeby? Samozřejmě to nechci zadarmo.
V autorizovaném servisu pokrčili rameny, řekli, že lambda to být nemůže (novou lambdu na zkoušku investovat nemohu), protože by to hlásil počítač, dále, že prý to je proto, že mám 17" a klímu (to přeci takhle spotřebu nezdvihne, nebo ano?.
Jak jsem již psal, ani mimo město neshodím spotřebu.
Děkuji za help.
Abych to tu stále nepsal jak trotlík, nenajde se někdo z JZ Prahy, kdy by se mi na "to" koukl a řekl případný důvod vysoké spotřeby? Samozřejmě to nechci zadarmo.
V autorizovaném servisu pokrčili rameny, řekli, že lambda to být nemůže (novou lambdu na zkoušku investovat nemohu), protože by to hlásil počítač, dále, že prý to je proto, že mám 17" a klímu (to přeci takhle spotřebu nezdvihne, nebo ano?.
Jak jsem již psal, ani mimo město neshodím spotřebu.
Děkuji za help.
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13496
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Nemas v haji cidlo teploty a potom ide motor stale na bohatsiu zmes 

- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Ahoj, nemám tušení, nejsem automechanik, dílny taktéž nemaje 
Děkuji.

Děkuji.
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6867
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Pokud jede na bohatou smes, tak by slo poznat pri volnobehu na okamzite spotrebe.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6867
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
No u me to pise neco pres litr a pak to pada na 0,7-0.8l/hod. Jenze ja mam 1,6. Je to ale jen takova zkouska, jestli se to vypne.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13496
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
0.7-0.8l/hod by si mal mat. Pri teplom motore!
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Koukal jsem dnes, a poskakuje to. Hlavně kolem 1 l/h. Ještě se na to zasoustředím. Zatím děkuji.
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Spoteba na volnoběh L/hod bude i u stejného motoru dosti rozdílná. Záleží na svíčkách, filtru a hlavně v jakém stádiu nabití je baterka a jakou má kapacitu. Její odběr pro dobíjení na volnoběh má největší váhu na hodinovou spotřebu a bude jiný u 45Ah než u 60Ah. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6867
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Jestli je to u zahrateho motoru a s plnou baterkou, tak je podle me 1l/hod moc. A kolik to ukazuje na volnobeh po startu(studene) a kolik na zahratym motoru, je tam vubec rozdil?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Určitě bude, ty zvýšené otáčky po startu na bohatší směs musí být znát, dle odhadu i možná 2 x více jak po zahřátí. To musí potvrdit ti, co mají palubák s okamžitou spotřebou.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
To znamená skoro 3 x více
. V tomto poměru, když zvolíte zimní ranní start s okamžitým rozjezdem s bohatší směsí, jak píší v manuálu, tak se motor plácá na prvním km jízdy na spotřebě kolem 20-30L/100 km
což se pak dostat po 10 km jízdy při cestě do práce na nějakých 7 - 8 L je dosti nereálné. K tomu vír v nádrži, rychlejší degradace oleje, špatný samočistící účinek na svíčkách, usazeniny ve spalovacím prostoru, náběh na připečení kroužků. Mám to i odzkoušeno že když se nechá motor prohřát ze dvě minutky na místě, tak rozdíl v létě mě dělal 0,5 L v průměru na 13 km. 



BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 11.08.2013 00:48
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
tak to máte divný.. mě umí palubní pc na dvoulitru ukazovat jen hodnoty 1.8 a 3.6 litru a takhle to skáče mezi těma číslama... když se ohřeje tak kolem 1.8 a pak skáče nula a zase 1.8.... Když to protůruju tak samozřejmě skáče třeba 5.4 litru nebo tak..
běžnou spotřebu mám kolem 9-10, jezdím cca 13 km do práce skrz město, takže to asi odpovídá.. a to mám 18" liťáky
běžnou spotřebu mám kolem 9-10, jezdím cca 13 km do práce skrz město, takže to asi odpovídá.. a to mám 18" liťáky
Sedan Ford Focus 2005 II Ghia 2,0 107 kW, šedá met.
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Takže co je lepší? Nastartovat, dát si cíčko a pak vyrazit? Někde jsem četl, že zase u moderního motoru(např. dieselu) je lepší nakopnout to a vyrazit. Co co?ballu píše:To znamená skoro 3 x více. V tomto poměru, když zvolíte zimní ranní start s okamžitým rozjezdem s bohatší směsí, jak píší v manuálu, tak se motor plácá na prvním km jízdy na spotřebě kolem 20-30L/100 km
což se pak dostat po 10 km jízdy při cestě do práce na nějakých 7 - 8 L je dosti nereálné. K tomu vír v nádrži, rychlejší degradace oleje, špatný samočistící účinek na svíčkách, usazeniny ve spalovacím prostoru, náběh na připečení kroužků. Mám to i odzkoušeno že když se nechá motor prohřát ze dvě minutky na místě, tak rozdíl v létě mě dělal 0,5 L v průměru na 13 km.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti