Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Odpovědět
Uživatelský avatar
marx2000
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 16.03.2013 22:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Příspěvek od marx2000 » 11.11.2013 11:18

Tak už se pod 11 l ani nepodívám.
Abych to tu stále nepsal jak trotlík, nenajde se někdo z JZ Prahy, kdy by se mi na "to" koukl a řekl případný důvod vysoké spotřeby? Samozřejmě to nechci zadarmo.
V autorizovaném servisu pokrčili rameny, řekli, že lambda to být nemůže (novou lambdu na zkoušku investovat nemohu), protože by to hlásil počítač, dále, že prý to je proto, že mám 17" a klímu (to přeci takhle spotřebu nezdvihne, nebo ano?.
Jak jsem již psal, ani mimo město neshodím spotřebu.

Děkuji za help.
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13496
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Příspěvek od stano. » 11.11.2013 11:22

Nemas v haji cidlo teploty a potom ide motor stale na bohatsiu zmes :?:

Uživatelský avatar
marx2000
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 16.03.2013 22:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Příspěvek od marx2000 » 11.11.2013 12:29

Ahoj, nemám tušení, nejsem automechanik, dílny taktéž nemaje :)
Děkuji.
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6867
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Příspěvek od Karel2 » 11.11.2013 15:46

Pokud jede na bohatou smes, tak by slo poznat pri volnobehu na okamzite spotrebe.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
marx2000
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 16.03.2013 22:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Příspěvek od marx2000 » 11.11.2013 17:02

Ok, a to je? Díky.
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6867
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Příspěvek od Karel2 » 11.11.2013 17:12

No u me to pise neco pres litr a pak to pada na 0,7-0.8l/hod. Jenze ja mam 1,6. Je to ale jen takova zkouska, jestli se to vypne.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13496
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Příspěvek od stano. » 11.11.2013 19:16

0.7-0.8l/hod by si mal mat. Pri teplom motore!

Uživatelský avatar
marx2000
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 16.03.2013 22:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Příspěvek od marx2000 » 12.11.2013 18:59

Koukal jsem dnes, a poskakuje to. Hlavně kolem 1 l/h. Ještě se na to zasoustředím. Zatím děkuji.
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Příspěvek od ballu » 13.11.2013 13:49

Spoteba na volnoběh L/hod bude i u stejného motoru dosti rozdílná. Záleží na svíčkách, filtru a hlavně v jakém stádiu nabití je baterka a jakou má kapacitu. Její odběr pro dobíjení na volnoběh má největší váhu na hodinovou spotřebu a bude jiný u 45Ah než u 60Ah. :wink:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6867
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Příspěvek od Karel2 » 13.11.2013 16:44

Jestli je to u zahrateho motoru a s plnou baterkou, tak je podle me 1l/hod moc. A kolik to ukazuje na volnobeh po startu(studene) a kolik na zahratym motoru, je tam vubec rozdil?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Příspěvek od ballu » 13.11.2013 17:10

Určitě bude, ty zvýšené otáčky po startu na bohatší směs musí být znát, dle odhadu i možná 2 x více jak po zahřátí. To musí potvrdit ti, co mají palubák s okamžitou spotřebou.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
marx2000
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 16.03.2013 22:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Příspěvek od marx2000 » 13.11.2013 18:15

JJ, studený běh žere kolem 2,2 l/h
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Příspěvek od ballu » 14.11.2013 08:29

To znamená skoro 3 x více 8O . V tomto poměru, když zvolíte zimní ranní start s okamžitým rozjezdem s bohatší směsí, jak píší v manuálu, tak se motor plácá na prvním km jízdy na spotřebě kolem 20-30L/100 km 8O což se pak dostat po 10 km jízdy při cestě do práce na nějakých 7 - 8 L je dosti nereálné. K tomu vír v nádrži, rychlejší degradace oleje, špatný samočistící účinek na svíčkách, usazeniny ve spalovacím prostoru, náběh na připečení kroužků. Mám to i odzkoušeno že když se nechá motor prohřát ze dvě minutky na místě, tak rozdíl v létě mě dělal 0,5 L v průměru na 13 km. :?
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Crashdown
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 11.08.2013 00:48

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Příspěvek od Crashdown » 14.11.2013 22:22

tak to máte divný.. mě umí palubní pc na dvoulitru ukazovat jen hodnoty 1.8 a 3.6 litru a takhle to skáče mezi těma číslama... když se ohřeje tak kolem 1.8 a pak skáče nula a zase 1.8.... Když to protůruju tak samozřejmě skáče třeba 5.4 litru nebo tak..

běžnou spotřebu mám kolem 9-10, jezdím cca 13 km do práce skrz město, takže to asi odpovídá.. a to mám 18" liťáky
Sedan Ford Focus 2005 II Ghia 2,0 107 kW, šedá met.

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Příspěvek od smoula » 15.11.2013 07:40

ballu píše:To znamená skoro 3 x více 8O . V tomto poměru, když zvolíte zimní ranní start s okamžitým rozjezdem s bohatší směsí, jak píší v manuálu, tak se motor plácá na prvním km jízdy na spotřebě kolem 20-30L/100 km 8O což se pak dostat po 10 km jízdy při cestě do práce na nějakých 7 - 8 L je dosti nereálné. K tomu vír v nádrži, rychlejší degradace oleje, špatný samočistící účinek na svíčkách, usazeniny ve spalovacím prostoru, náběh na připečení kroužků. Mám to i odzkoušeno že když se nechá motor prohřát ze dvě minutky na místě, tak rozdíl v létě mě dělal 0,5 L v průměru na 13 km. :?
Takže co je lepší? Nastartovat, dát si cíčko a pak vyrazit? Někde jsem četl, že zase u moderního motoru(např. dieselu) je lepší nakopnout to a vyrazit. Co co? :)

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti