sportovní filtr
- UcuLeLembo
- Zkušený

- Příspěvky: 1646
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
- tapa
- Zkušený

- Příspěvky: 1089
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
- neodees
- Junior

- Příspěvky: 458
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumperk
Když si koupíš od Greenu Twister, tak je to už všechno zároven s filtrem, jak hadice tak odstínění od teplého motoru (a to musím podotknout že odstínění je jednou z nejhlavějších věcí) a k tomu držák na bezproblémové přichycení. jinak hadice se dá dole lehce odšroubit a vytáhnout. je to práce na cca 2 minuty. a pak tam v klidu dáš žárovku. Jo a musel jsem posunout baterku asi o 10 cm doleva, to jest prodloužit kabely a vyštípat spodní kryt na baterku. Každej šikovnější chlap to lehce zvládne, a musím říct že at je zima nebo teplo, nepocituju žádný výkyvy ve výkonu motoru ohledně zvýšení teploty motoru v horkých dnechUcuLeLembo píše:jj,to je taky řešení.Odkud to máš přesně vedený?To je to původní sací potrubí,nebo jsi koupil novýKoukám že to máš vedený okolo lampy,nemění se pak špatně žárovky
Naposledy upravil(a) neodees dne 24.06.2007 21:43, celkem upraveno 1 x.
-
TripleJay
- Test driver

- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
- bruno
- Pokročilý

- Příspěvky: 658
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovácko- Kudlovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem včera ráno namontoval nový sport. filtr. Otázka 10-ti minut, odmontovat kryt, vytáhnout starý filtr a hadicovou sponou připevnit nový. Pak už jen nastartovat.......................a žasnout. Do 2500 ot. nic. Nad 3000 ot. hluboký a přitom ostrý brutální zvuk. Zátah znatelně lepší, do otáček letí bez prodlevy jako splašený. Myslel jsem si, že to je jen můj subjektivní pocit, ale.............. V úseku, na kterém jsem s vypětím všech koňských sil dosáhl 100km/h, jsem upaloval 140km/h a ještě by to šlo dál. Zasáhl ale omezovač na místě spolujezdce.
Ford Focus 1,6, 74kw,1999, 5 dv.
Ford Escort 1,4
Škoda 1000MB DeLuxe, 998ccm, 32,5kW, [b:ahtnc56m][color=#40BFBF:ahtnc56m]IRÉNKA[/color:ahtnc56m][/b:ahtnc56m]

Ford Escort 1,4
Škoda 1000MB DeLuxe, 998ccm, 32,5kW, [b:ahtnc56m][color=#40BFBF:ahtnc56m]IRÉNKA[/color:ahtnc56m][/b:ahtnc56m]

- StreetPro
- Nováček

- Příspěvky: 51
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pha/CL/Brno
- Kontaktovat uživatele:
jj, sportovní filtr běžně zlomí i vaz, když to nečekáš
protože je i prodávám (beru to jen jako koníček, nemám potřebu někomu lhát jak malej jaryn), mám výsledek z pokusu na brzdě... u 170PS auta provedeno měření před/po (auto stálo na brzdě, odbrzdilo se, vyměnil filtr a znova)... rozdíl činil 3PS ve prospěch filtru
každý at si to přebere jak chce
tím neříkám, že se nedá jet někde 100 a druhej den 140 (nebo i víc, nebejt toho uječeného omezovače) 
- PetrS
- Junior

- Příspěvky: 314
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Uherské Hradiště; (kousek vedle)
- StreetPro
- Nováček

- Příspěvky: 51
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pha/CL/Brno
- Kontaktovat uživatele:
no a proc myslis, ze se ti "lip a rychleji" vytaci motor?
protoze ma vetsi vykon (resp. tocivy moment, vykon se z nej pocita nasobkem otacek, to jen na okraj)... v okamziku, kdyz ti sport filtr prida 3PS v max otackach, realny prinos dynamice = fuck nic
ok, beru, ze je to poplatny merenemu autu, Focuse moc neznam, tak je mozny, ze seriový sací trakt je hodne restriktivní a zlepšení bude větší... pokud chces dosáhnout max výsledků, musíš udělat násos v kapotě (beres vzduch co nejvýše nad horkou silnici) a z nej to přes filtr vést přímo ke škrtící klapce (zkrátí se celková draha vzduchu + můžes docílit většího objemu sání-prumerem)...
ok, beru, ze je to poplatny merenemu autu, Focuse moc neznam, tak je mozny, ze seriový sací trakt je hodne restriktivní a zlepšení bude větší... pokud chces dosáhnout max výsledků, musíš udělat násos v kapotě (beres vzduch co nejvýše nad horkou silnici) a z nej to přes filtr vést přímo ke škrtící klapce (zkrátí se celková draha vzduchu + můžes docílit většího objemu sání-prumerem)...
- omik
- Pokročilý

- Příspěvky: 640
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- PetrS
- Junior

- Příspěvky: 314
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Uherské Hradiště; (kousek vedle)
- neodees
- Junior

- Příspěvky: 458
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumperk
Někde se to už tady řešilo, a podle přiloženýho grafu bylo jasný že filtr na výkonu nepřidá, a pokud ano tak jen mizivé procentoStreetPro píše:jj, sportovní filtr běžně zlomí i vaz, když to nečekášprotože je i prodávám (beru to jen jako koníček, nemám potřebu někomu lhát jak malej jaryn), mám výsledek z pokusu na brzdě... u 170PS auta provedeno měření před/po (auto stálo na brzdě, odbrzdilo se, vyměnil filtr a znova)... rozdíl činil 3PS ve prospěch filtru
každý at si to přebere jak chce
tím neříkám, že se nedá jet někde 100 a druhej den 140 (nebo i víc, nebejt toho uječeného omezovače)
- omik
- Pokročilý

- Příspěvky: 640
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to je predsa nic ine iba optimalizacia spalovania a tym padom optimalizacia krutaku a vykonu... tak ako to bolo povedane par prispevkov vyssie.PetrS píše:má víc kyslíku, lépe hoří palivo a tím jde lépe do otáček, oproti sérii, kde je to nasávání řešeno celkem dost neštastně. (FOFO I)
presne ako turbo, to tiez nerobi nic ine, len natlaci do motora viac vzduchu a tym padom efektivne spalis viac paliva cim ti narastie vykon...
Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Jemar a 4 hosti




