

Když si koupíš od Greenu Twister, tak je to už všechno zároven s filtrem, jak hadice tak odstínění od teplého motoru (a to musím podotknout že odstínění je jednou z nejhlavějších věcí) a k tomu držák na bezproblémové přichycení. jinak hadice se dá dole lehce odšroubit a vytáhnout. je to práce na cca 2 minuty. a pak tam v klidu dáš žárovku. Jo a musel jsem posunout baterku asi o 10 cm doleva, to jest prodloužit kabely a vyštípat spodní kryt na baterku. Každej šikovnější chlap to lehce zvládne, a musím říct že at je zima nebo teplo, nepocituju žádný výkyvy ve výkonu motoru ohledně zvýšení teploty motoru v horkých dnechUcuLeLembo píše:jj,to je taky řešení.Odkud to máš přesně vedený?To je to původní sací potrubí,nebo jsi koupil novýKoukám že to máš vedený okolo lampy,nemění se pak špatně žárovky
Někde se to už tady řešilo, a podle přiloženýho grafu bylo jasný že filtr na výkonu nepřidá, a pokud ano tak jen mizivé procentoStreetPro píše:jj, sportovní filtr běžně zlomí i vaz, když to nečekášprotože je i prodávám (beru to jen jako koníček, nemám potřebu někomu lhát jak malej jaryn), mám výsledek z pokusu na brzdě... u 170PS auta provedeno měření před/po (auto stálo na brzdě, odbrzdilo se, vyměnil filtr a znova)... rozdíl činil 3PS ve prospěch filtru
každý at si to přebere jak chce
tím neříkám, že se nedá jet někde 100 a druhej den 140 (nebo i víc, nebejt toho uječeného omezovače)
to je predsa nic ine iba optimalizacia spalovania a tym padom optimalizacia krutaku a vykonu... tak ako to bolo povedane par prispevkov vyssie.PetrS píše:má víc kyslíku, lépe hoří palivo a tím jde lépe do otáček, oproti sérii, kde je to nasávání řešeno celkem dost neštastně. (FOFO I)
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti