
úprava motoru TDdi 66kW
- jandist
- Junior
- Příspěvky: 255
- Registrován: 19.09.2011 19:59
- Bydliště: Klatovy
úprava motoru TDdi 66kW
Chtěl bych upravit výkon motoru ale jelikož jsme začátečník
Potřeboval bych radu co by se dalo vše upravit(vyměnit) pro zvýšení výkonu u 1.8 TDdi 66kW

- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: úprava motoru TDdi 66kW
Dej si na aukru hledat Chip Focus málo výkon zvedne za cenu větší zátěže turba no a pak si ještě vždy můžeš zvýšit výkon jiným motorem autem to je nejlepší a nejlevnější varianta .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- Ac1D
- Pokročilý
- Příspěvky: 758
- Registrován: 29.06.2010 18:10
- Bydliště: Zdar n/S
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TDdi 66kW
Chipem z 66kW jde ziskat neco pres 80kW (nektera firma uvadi dokonce pres 90kW) s tim ze takovy narust vykonu muze snizit zivotnost motoru.Je tu nekde o tom vlakno staci hledat chiptuning
Kdyz ti nevyhovuje vykon auta je nejlepsi koupit jiny nez do nej cpat penize.Investice do vzhledu chapu kazdej nema auto jen jako priblizovadlo ale do vykonu jsou vyhozeny penize.
Pockej az ti odejde turbo,vstriky atd co ma ten skaredy naftovy motor v sobe bude se kazda koruna hodit.
Kdyz ti nevyhovuje vykon auta je nejlepsi koupit jiny nez do nej cpat penize.Investice do vzhledu chapu kazdej nema auto jen jako priblizovadlo ale do vykonu jsou vyhozeny penize.
Pockej az ti odejde turbo,vstriky atd co ma ten skaredy naftovy motor v sobe bude se kazda koruna hodit.
Focus kombi TDCI,85KW,2008
Focus kombi TDDI,66KW,2004
Focus kombi TDDI,66KW,2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 27.04.2012 08:22
Re: úprava motoru TDdi 66kW
Otazka, ktorä tu mozno je uz niekde zodpovedana,, ak by sa vzali do uvahy okolnosti ako motor po GO, ine turbo (VNT17), je lepsi chip na napr 80kW alebo zhanat motor TDCI, ktory je velmi nachylny na kvalitu nafty, zivotnost trysiek, cerpadla, spojky je nie moc dlha,, je lepsi chip na priamom vstreku, ale TDCI? Motor pojde do ineho auta ako je FOcus...
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: úprava motoru TDdi 66kW
Kde bereš informace,že životnost kompomentů na TDCi není moc dlouhá? http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 59#p868059
80 kW by TDDi mohlo dát pouze s čipem a s původním turbem.
PS do čeho ten motor chceš namontovat?
80 kW by TDDi mohlo dát pouze s čipem a s původním turbem.
PS do čeho ten motor chceš namontovat?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 27.04.2012 08:22
Re: úprava motoru TDdi 66kW
nehovorim, ze vsetky diesle su rovnake,, ale vo vseobecnosti maju CR motory zivotnost komponentov do 200 000km,, samozrejme, ze stanu sa aj ojedinele pripady, kedy vydrzia viacej,,
Preco len s origo turbom? Mne by sa pacilo na tento motor turbo z 81kW motora AFN od koncernu typ VNT17,, ma geometriu na lopatkach, teda tlaci aj v nizsich otackach viacej ako klasicke turbo
a do akeho auta to pojde,, to napisem az ked to tam bude,, po doterajsich skusenostiach z inych ford for to radsej nebudem dopredu pisat,, nepotrebujem byt na smiech aj tu
Preco len s origo turbom? Mne by sa pacilo na tento motor turbo z 81kW motora AFN od koncernu typ VNT17,, ma geometriu na lopatkach, teda tlaci aj v nizsich otackach viacej ako klasicke turbo
a do akeho auta to pojde,, to napisem az ked to tam bude,, po doterajsich skusenostiach z inych ford for to radsej nebudem dopredu pisat,, nepotrebujem byt na smiech aj tu

- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: úprava motoru TDdi 66kW
Tak to tam můžeš dát turbo z TDCi to má taky variabilní naklápění lopatek a na tento motor určitě pasuje. Jsem zvědavej,můžeš mi napsat kam to půjde do SZ? smát se ti určitě nebudu...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: úprava motoru TDdi 66kW
Nevim do jakeho auta to chces davat, ale pokud to ma byt nejaky special tak bych jako zaklad
volil neco od VW - treba vyse zminene AFN. Ty motory mechanicky vydrzi opravdu moc a da
se u nich upravami dostat az na 2 nasobek.
Tenhle 1.8 motor je hodne stara konstrukce a na nejake opravdu razantni zvyseni vykonu neni mechanicky staveny.
Ohledne vymeny turba - turbo v AFN je primo na svodech takze ti samozrejme z VW na Forda
pasovat nebude. Dalo by se pouzit turbo z TDCi ja k pise jardak - byla by to jednoducha
vymena - je to take na svodech a bude bez problemu sedet. Co se tyka konstrukce
tak je to Garret 1749V - coz je to same jako v tom AFN.
Budes mit problem jak ridit lopatky VNT - ta ridici jednotka co by byla v TDDi Fordu to neumi,
takze jedina moznost predelat na regulaci pretlakem - jina banka z nejakeho stareho VW.
Bude to dost problem nastavit tak, aby to poradne chodilo a nikdy to nebude mit parametry
jak elektronicky rizena regulace.
Jinak vykonovy potencial toho motoru je dost limitovan konstrukci hlavy - 8 ventilu a sani a vyfuk
na stejne strane. Muj odhad je, ze s tim TDCi turbem se muzes dostat tak na 90kw.
volil neco od VW - treba vyse zminene AFN. Ty motory mechanicky vydrzi opravdu moc a da
se u nich upravami dostat az na 2 nasobek.
Tenhle 1.8 motor je hodne stara konstrukce a na nejake opravdu razantni zvyseni vykonu neni mechanicky staveny.
Ohledne vymeny turba - turbo v AFN je primo na svodech takze ti samozrejme z VW na Forda
pasovat nebude. Dalo by se pouzit turbo z TDCi ja k pise jardak - byla by to jednoducha
vymena - je to take na svodech a bude bez problemu sedet. Co se tyka konstrukce
tak je to Garret 1749V - coz je to same jako v tom AFN.
Budes mit problem jak ridit lopatky VNT - ta ridici jednotka co by byla v TDDi Fordu to neumi,
takze jedina moznost predelat na regulaci pretlakem - jina banka z nejakeho stareho VW.
Bude to dost problem nastavit tak, aby to poradne chodilo a nikdy to nebude mit parametry
jak elektronicky rizena regulace.
Jinak vykonovy potencial toho motoru je dost limitovan konstrukci hlavy - 8 ventilu a sani a vyfuk
na stejne strane. Muj odhad je, ze s tim TDCi turbem se muzes dostat tak na 90kw.
Focus II 1.8 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 27.04.2012 08:22
Re: úprava motoru TDdi 66kW
prezradim, ze to chcem do serioveho Forda,, ktory jazdi,, motor AFN ma nesporne vyhody,, dokonca ide nan nahodit 6-kvalt z Fabie RS,, lenze tieto motory sa montuju prakticky do polovice produkcie VW Group,, spozna ich aj male dieta.., co sa tyka turba z AFN, tak do audi sa montovalo srobovane turbo, ktore nieje sucastou svodov,, cez medzikus by to slo,, Ace-majky by o tom vedel povedat viacej..
ja nepotrebujem nejaky razantny vzrast vykonu,, len mi je 66kW v predkomorkovom vstreku primalo,, ma to velmi velky rozptyl spotreby,, pri 90km to vie zajazdit za 5l,, s privesom alebo na dialnici ked chce ist clovek 130, tak to vezme skoro 8l,, chcem motor, ktory bude mat konstatnejsiu spotrebu,, viem, ze zazraky sa nedaju robit,, nechapem sice, ako je mozne, ze z AFN vedia vytrieskat 180PS v Leonoch,, ale co som pocul, tak VW seru na emise, a im priamy vstrek nestrieka hmlu, ale kvapky horia na piestoch,, to turbo z TDCI znie dobre,, prerobit ho na pasivne riadeny naklon lopatiek je dobry napad,, uvidi sa. Skoda, ze FOrd nerobil 6-kvalty do FOcusov,, v podstate az FF2 ju mal ale tam zas dali motor z Mondea TDCI 2,0l..
ja nepotrebujem nejaky razantny vzrast vykonu,, len mi je 66kW v predkomorkovom vstreku primalo,, ma to velmi velky rozptyl spotreby,, pri 90km to vie zajazdit za 5l,, s privesom alebo na dialnici ked chce ist clovek 130, tak to vezme skoro 8l,, chcem motor, ktory bude mat konstatnejsiu spotrebu,, viem, ze zazraky sa nedaju robit,, nechapem sice, ako je mozne, ze z AFN vedia vytrieskat 180PS v Leonoch,, ale co som pocul, tak VW seru na emise, a im priamy vstrek nestrieka hmlu, ale kvapky horia na piestoch,, to turbo z TDCI znie dobre,, prerobit ho na pasivne riadeny naklon lopatiek je dobry napad,, uvidi sa. Skoda, ze FOrd nerobil 6-kvalty do FOcusov,, v podstate az FF2 ju mal ale tam zas dali motor z Mondea TDCI 2,0l..
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TDdi 66kW
Tak to bych chtěl vidět jak docílíš konstantní spotřeby, to by bylo perpetum mobile...
-
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 27.04.2012 08:22
Re: úprava motoru TDdi 66kW
nehovorim, ze bude mat stalu rovnaku spotrebu,, ale napr rozptyl od 5,5 - 6,5 pri mojom style jazdy by potesil..
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TDdi 66kW
jak chces vyresit immo a PCM ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 27.04.2012 08:22
Re: úprava motoru TDdi 66kW
nie vsetko ma vyriesene,, cim viac hlav, tym viacej zeliiii
zatial zbieram informacie.

-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: úprava motoru TDdi 66kW
Zalezitost ohledne PCM a immo je docela podstatna. Aby to vubec fungovalo,
tak do toho auta musis dat ridici jednotku z darce motoru a to vcetne cteciho
krouzku na chip v klici. U tehle jednotek ten imobilizer nejde vypnout a hlavne
je jak v cerpadle tak v jednotce, ktere se mezi sebou paruji. Dalsi vec je
jak vyresis aby ti neco ukazovaly budiky. U toho TDDi ve focusu jde na budiky
vetsina veci digitalne, takze pak nastane problem se zobrazovanim rychlosti a
otacek. Nevim do jakeho auta to pujde a jak melo resenou palubku.
tak do toho auta musis dat ridici jednotku z darce motoru a to vcetne cteciho
krouzku na chip v klici. U tehle jednotek ten imobilizer nejde vypnout a hlavne
je jak v cerpadle tak v jednotce, ktere se mezi sebou paruji. Dalsi vec je
jak vyresis aby ti neco ukazovaly budiky. U toho TDDi ve focusu jde na budiky
vetsina veci digitalne, takze pak nastane problem se zobrazovanim rychlosti a
otacek. Nevim do jakeho auta to pujde a jak melo resenou palubku.
Focus II 1.8 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 27.04.2012 08:22
Re: úprava motoru TDdi 66kW
co sa tyka budikou,, tak tie su v plane dat z Focusa,, uz som videl par fotiek v tomto FOrde budiky z Focusa TDDI,, po par upravach tam sadnu jako na serbel,, a co sa tyka kluca,, tak jedna z moznosti je osadit tam bud cely stlpik riadenia aj so spinackou,, alebo prekodovat moj kluc na immo FOcusa,, ja mam teraz v oboch klucoch imo takze co bude jednoduchsie to by sa urobilo,,
berte to prosim vsetko ze to je v teoretickej rovine,, proste zhanam informacie od ludi, ktori tomu rozumeju,, v minulych autach som menil motory,, ale nikdy nie takto zlozite..
berte to prosim vsetko ze to je v teoretickej rovine,, proste zhanam informacie od ludi, ktori tomu rozumeju,, v minulych autach som menil motory,, ale nikdy nie takto zlozite..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host