úprava motoru TDdi 66kW

Uživatelský avatar
jandist
Junior
Junior
Příspěvky: 255
Registrován: 19.09.2011 19:59
Bydliště: Klatovy

úprava motoru TDdi 66kW

Příspěvek od jandist » 24.10.2011 17:30

Chtěl bych upravit výkon motoru ale jelikož jsme začátečník :o Potřeboval bych radu co by se dalo vše upravit(vyměnit) pro zvýšení výkonu u 1.8 TDdi 66kW
Obrázek
Focus 1 66 kW TDDi Galerie

Uživatelský avatar
StenliH
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 23.11.2010 10:58
Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm

Re: úprava motoru TDdi 66kW

Příspěvek od StenliH » 24.10.2011 19:20

Dej si na aukru hledat Chip Focus málo výkon zvedne za cenu větší zátěže turba no a pak si ještě vždy můžeš zvýšit výkon jiným motorem autem to je nejlepší a nejlevnější varianta .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002

Uživatelský avatar
Ac1D
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 758
Registrován: 29.06.2010 18:10
Bydliště: Zdar n/S
Kontaktovat uživatele:

Re: úprava motoru TDdi 66kW

Příspěvek od Ac1D » 25.10.2011 17:33

Chipem z 66kW jde ziskat neco pres 80kW (nektera firma uvadi dokonce pres 90kW) s tim ze takovy narust vykonu muze snizit zivotnost motoru.Je tu nekde o tom vlakno staci hledat chiptuning

Kdyz ti nevyhovuje vykon auta je nejlepsi koupit jiny nez do nej cpat penize.Investice do vzhledu chapu kazdej nema auto jen jako priblizovadlo ale do vykonu jsou vyhozeny penize.

Pockej az ti odejde turbo,vstriky atd co ma ten skaredy naftovy motor v sobe bude se kazda koruna hodit.
Focus kombi TDCI,85KW,2008
Focus kombi TDDI,66KW,2004

Mawerick81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 27.04.2012 08:22

Re: úprava motoru TDdi 66kW

Příspěvek od Mawerick81 » 12.03.2013 20:09

Otazka, ktorä tu mozno je uz niekde zodpovedana,, ak by sa vzali do uvahy okolnosti ako motor po GO, ine turbo (VNT17), je lepsi chip na napr 80kW alebo zhanat motor TDCI, ktory je velmi nachylny na kvalitu nafty, zivotnost trysiek, cerpadla, spojky je nie moc dlha,, je lepsi chip na priamom vstreku, ale TDCI? Motor pojde do ineho auta ako je FOcus...

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: úprava motoru TDdi 66kW

Příspěvek od Jardak » 12.03.2013 20:57

Kde bereš informace,že životnost kompomentů na TDCi není moc dlouhá? http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 59#p868059

80 kW by TDDi mohlo dát pouze s čipem a s původním turbem.
PS do čeho ten motor chceš namontovat?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Mawerick81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 27.04.2012 08:22

Re: úprava motoru TDdi 66kW

Příspěvek od Mawerick81 » 12.03.2013 23:56

nehovorim, ze vsetky diesle su rovnake,, ale vo vseobecnosti maju CR motory zivotnost komponentov do 200 000km,, samozrejme, ze stanu sa aj ojedinele pripady, kedy vydrzia viacej,,

Preco len s origo turbom? Mne by sa pacilo na tento motor turbo z 81kW motora AFN od koncernu typ VNT17,, ma geometriu na lopatkach, teda tlaci aj v nizsich otackach viacej ako klasicke turbo

a do akeho auta to pojde,, to napisem az ked to tam bude,, po doterajsich skusenostiach z inych ford for to radsej nebudem dopredu pisat,, nepotrebujem byt na smiech aj tu :D

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: úprava motoru TDdi 66kW

Příspěvek od Jardak » 13.03.2013 05:15

Tak to tam můžeš dát turbo z TDCi to má taky variabilní naklápění lopatek a na tento motor určitě pasuje. Jsem zvědavej,můžeš mi napsat kam to půjde do SZ? smát se ti určitě nebudu...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: úprava motoru TDdi 66kW

Příspěvek od xbobcz » 13.03.2013 08:20

Nevim do jakeho auta to chces davat, ale pokud to ma byt nejaky special tak bych jako zaklad
volil neco od VW - treba vyse zminene AFN. Ty motory mechanicky vydrzi opravdu moc a da
se u nich upravami dostat az na 2 nasobek.
Tenhle 1.8 motor je hodne stara konstrukce a na nejake opravdu razantni zvyseni vykonu neni mechanicky staveny.
Ohledne vymeny turba - turbo v AFN je primo na svodech takze ti samozrejme z VW na Forda
pasovat nebude. Dalo by se pouzit turbo z TDCi ja k pise jardak - byla by to jednoducha
vymena - je to take na svodech a bude bez problemu sedet. Co se tyka konstrukce
tak je to Garret 1749V - coz je to same jako v tom AFN.
Budes mit problem jak ridit lopatky VNT - ta ridici jednotka co by byla v TDDi Fordu to neumi,
takze jedina moznost predelat na regulaci pretlakem - jina banka z nejakeho stareho VW.
Bude to dost problem nastavit tak, aby to poradne chodilo a nikdy to nebude mit parametry
jak elektronicky rizena regulace.
Jinak vykonovy potencial toho motoru je dost limitovan konstrukci hlavy - 8 ventilu a sani a vyfuk
na stejne strane. Muj odhad je, ze s tim TDCi turbem se muzes dostat tak na 90kw.
Focus II 1.8 TDCi

Mawerick81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 27.04.2012 08:22

Re: úprava motoru TDdi 66kW

Příspěvek od Mawerick81 » 13.03.2013 20:53

prezradim, ze to chcem do serioveho Forda,, ktory jazdi,, motor AFN ma nesporne vyhody,, dokonca ide nan nahodit 6-kvalt z Fabie RS,, lenze tieto motory sa montuju prakticky do polovice produkcie VW Group,, spozna ich aj male dieta.., co sa tyka turba z AFN, tak do audi sa montovalo srobovane turbo, ktore nieje sucastou svodov,, cez medzikus by to slo,, Ace-majky by o tom vedel povedat viacej..

ja nepotrebujem nejaky razantny vzrast vykonu,, len mi je 66kW v predkomorkovom vstreku primalo,, ma to velmi velky rozptyl spotreby,, pri 90km to vie zajazdit za 5l,, s privesom alebo na dialnici ked chce ist clovek 130, tak to vezme skoro 8l,, chcem motor, ktory bude mat konstatnejsiu spotrebu,, viem, ze zazraky sa nedaju robit,, nechapem sice, ako je mozne, ze z AFN vedia vytrieskat 180PS v Leonoch,, ale co som pocul, tak VW seru na emise, a im priamy vstrek nestrieka hmlu, ale kvapky horia na piestoch,, to turbo z TDCI znie dobre,, prerobit ho na pasivne riadeny naklon lopatiek je dobry napad,, uvidi sa. Skoda, ze FOrd nerobil 6-kvalty do FOcusov,, v podstate az FF2 ju mal ale tam zas dali motor z Mondea TDCI 2,0l..

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: úprava motoru TDdi 66kW

Příspěvek od phofy » 13.03.2013 21:07

Tak to bych chtěl vidět jak docílíš konstantní spotřeby, to by bylo perpetum mobile...

Mawerick81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 27.04.2012 08:22

Re: úprava motoru TDdi 66kW

Příspěvek od Mawerick81 » 13.03.2013 22:27

nehovorim, ze bude mat stalu rovnaku spotrebu,, ale napr rozptyl od 5,5 - 6,5 pri mojom style jazdy by potesil..

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: úprava motoru TDdi 66kW

Příspěvek od foki » 13.03.2013 23:01

jak chces vyresit immo a PCM ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Mawerick81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 27.04.2012 08:22

Re: úprava motoru TDdi 66kW

Příspěvek od Mawerick81 » 14.03.2013 11:32

nie vsetko ma vyriesene,, cim viac hlav, tym viacej zeliiii :D zatial zbieram informacie.

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: úprava motoru TDdi 66kW

Příspěvek od xbobcz » 14.03.2013 12:31

Zalezitost ohledne PCM a immo je docela podstatna. Aby to vubec fungovalo,
tak do toho auta musis dat ridici jednotku z darce motoru a to vcetne cteciho
krouzku na chip v klici. U tehle jednotek ten imobilizer nejde vypnout a hlavne
je jak v cerpadle tak v jednotce, ktere se mezi sebou paruji. Dalsi vec je
jak vyresis aby ti neco ukazovaly budiky. U toho TDDi ve focusu jde na budiky
vetsina veci digitalne, takze pak nastane problem se zobrazovanim rychlosti a
otacek. Nevim do jakeho auta to pujde a jak melo resenou palubku.
Focus II 1.8 TDCi

Mawerick81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 27.04.2012 08:22

Re: úprava motoru TDdi 66kW

Příspěvek od Mawerick81 » 14.03.2013 13:19

co sa tyka budikou,, tak tie su v plane dat z Focusa,, uz som videl par fotiek v tomto FOrde budiky z Focusa TDDI,, po par upravach tam sadnu jako na serbel,, a co sa tyka kluca,, tak jedna z moznosti je osadit tam bud cely stlpik riadenia aj so spinackou,, alebo prekodovat moj kluc na immo FOcusa,, ja mam teraz v oboch klucoch imo takze co bude jednoduchsie to by sa urobilo,,

berte to prosim vsetko ze to je v teoretickej rovine,, proste zhanam informacie od ludi, ktori tomu rozumeju,, v minulych autach som menil motory,, ale nikdy nie takto zlozite..

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host