volnoběžný ventil

Odpovědět
Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od petulak » 28.02.2013 14:09

[quote="gargulakj"]Taky se podělím s chováním mých otáček... Bylo to dnes ráno, 0°C, ujeto zhruba 10km takže relativně zahřáto a sešláplá spojka, rychlost cca 50km/h... mrknět

Po pořádném prohřátí motoru po cca 20km se začnou otáčky chovat normál

Po těch KM- máš zahřátou, tak asi jen zadinku. :D A ne motor.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13502
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od stano. » 28.02.2013 14:50

Ja teraz robim jednu skusku. O nejaky tyzden-dva by mohli byt vysledky.Ak sa mi to potvdi, od radosti to auto ocmulam :-D

Uživatelský avatar
gargulakj
Junior
Junior
Příspěvky: 467
Registrován: 30.04.2009 17:05
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od gargulakj » 28.02.2013 18:11

Ford to uměl dobře udělat :palec_nahoru: Věřím že tu na foru je spousta mechaniků, kteří by takovou blbost jako volnoběh měli ovládat a přece nikdo na to nemá rozumné vysvětlení :D Vím že se to lehce svádí na ŘJ ale SW se NEKAZÍ! Takže prostě to bude pod kapotou jen přijít na to co.
Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Nonid » 28.02.2013 18:55

Nesledoval jsem to zpatky, tohle presne ale mi delala derava podtlakova hadicka... Byla prelepena elektrikarskou paskou tak, ze to byla spis paska a stejne to nekde uchazelo malinko. Vysledek byl, ze otacky po vyrazeni nejdriv sly nahoru(obcas i o 800+-) a pak teprv dolu. Jakmile se to zahralo, nebo clovek vic tocil, tak to bylo oukej :)

Na ty hadicce se tezko pozna, jestli je derava, jednoduchy profouknuti nestaci!
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Uživatelský avatar
gargulakj
Junior
Junior
Příspěvky: 467
Registrován: 30.04.2009 17:05
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od gargulakj » 28.02.2013 19:03

Ty jsem měnil tak před rokem s tím ventilkem i s volnoběžným ventilem :-) No ale je možné že to fučí někde ve spojích to je fakt..
Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Nonid » 01.03.2013 16:13

Protoze tohle tomu fakt uplne 100% presne odpovida :D

Ja zazil heureku, dve noci nebylo pod nulou a auto jezdi bez chyby... Vypada to, ze nebudu muset menit ani cerpadlo ani nic jinyho, pouze teplotni cidlo :)
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Uživatelský avatar
Fofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1180
Registrován: 27.01.2013 07:31

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Fofan » 05.03.2013 19:12

Jen bych mozna dodal,ze vyseni otacek pri dojizdeni ke krizovatce ridi ecu treba i kvuli brzdam,vyssi otacky-vetsi podtlak na posilovaci-vyssi brzdny ucinek pri dojizdeni dokud neni rychlost temer nulova,ale to jen k tem vyssim otackam,padani pod volnobezny normalni urcite neni.
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec
Obrázek

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Nonid » 06.03.2013 14:40

Mne ted skubani prestalo s teplem kompletne, pri vyrazeni, slapnuti na brzdu a zataceni zaroven mi to obcas chcipne, coz neni uplne prijemny... uz me ale vubec nenapada, co by to mohlo bejt...
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Uživatelský avatar
Fofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1180
Registrován: 27.01.2013 07:31

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Fofan » 06.03.2013 16:45

Pokud sou v poradku podtlaky a napeti (jestli mas moznost zmer pokles napeti pri te anomalii),co termostat?ta teplota nemuze po ohrati takhle haprovat
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec
Obrázek

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Nonid » 07.03.2013 17:41

Napeti je OK, dneska se mi to ale stalo znova i bez jakyhokoli zaskubu... Ohreju to, vyhoupnu se na kopec, vyradim a nez dojedu dolu(cca 4km, 60km/h+-), tak klesne teplota o ctvrtinu... Porad sazim na nejaky teplotni cidlo, pac tohle je hrozna chujovina. Zejtra to hodin do servisu, kterej se specializuje jenom na Focusy do r.v. 2010 a Mondea mk3 a uvidim, co mi na to chlapik rekne :)
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Uživatelský avatar
Fofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1180
Registrován: 27.01.2013 07:31

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Fofan » 07.03.2013 21:16

A co termostat?
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec
Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13502
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od stano. » 08.03.2013 10:53

Popravde mne robi to iste. Termostat v haji.
Ak auto stoji, skusam rukou teplotu chladica. A otvara ho ako ma. Len potom naspat nezatvara.
Naposledy upravil(a) stano. dne 04.12.2013 10:14, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Fofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1180
Registrován: 27.01.2013 07:31

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Fofan » 08.03.2013 11:10

No ja nevim,pada to hodne ta teplota?un muze zustavat nedovrenej a rukou to treba ani nepoznas
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec
Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13502
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od stano. » 08.03.2013 11:12

Na nejakych 70 stupnov.
Naposledy upravil(a) stano. dne 04.12.2013 10:15, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od vitr73 » 08.03.2013 16:12

mne to po vymene termostatu prestalo delat a hlavne ted v zime se to daleko driv ohreje..tzn jede min na sytic..ja bych termostat nepodcenoval...kdyz funguje tak jak ma tak neexistuje padani teploty motoru ..a to ani na netral z kopce( proc jinak by tam byl termostat?)
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti