volnoběžný ventil
- rybi
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 01.04.2011 00:47
- Bydliště: Plzeň
Re: volnoběžný ventil
Startovalo na otočení klíčku i v -20 °C, takže tam asi problém nebude.
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 24.10.2009 22:00
Re: volnoběžný ventil
Pokud jsi ochotný investovat do ventilu cca 800 tak ho kup na aukru jako já, jsou nový ale neoriginál. Já říkám co na tom sejde, účel to splňuje stejný díky němu jsem objevil další závadu aspoň s otáčkama, pohasínáním světel a přístrojový desky je klid.originál stojí na kelly kolem 2,5 až 3 tis.
Ford Focus 1.4/16V, 1998
- rybi
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 01.04.2011 00:47
- Bydliště: Plzeň
Re: volnoběžný ventil
Jo, to je málo, to je v pohodě. Setkal ses předtim taky s těma vibracema nebo si měl problém čistě s otáčkama?
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 24.10.2009 22:00
Re: volnoběžný ventil
Jak ty otáčky byly hodně nízko tak jsem měl taky auto jako jeden velkej vibrátor, ale spíš mě rozptylovalo když už to občas chcíplo v 90 z kopce... nic příjemnýho Ti povím. Ale už je to oukej, teď budu měnit snímač rychlosti tak doufám, že mi začnou fungovat otáčky jak mají jinak to už hodím ze skály 

Ford Focus 1.4/16V, 1998
- rybi
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 01.04.2011 00:47
- Bydliště: Plzeň
Re: volnoběžný ventil
Tak já z kopce nevyřazuju, vyřazuju až téměř u zastavení. Ještě mi to nikdy samovolně nechcíplo, ale občas sem si myslel, že je namále. Nejhorší je to fakt se zapnutou klimatizací, když třeba couvneš, otáčky se zhoupnou dolů, okamžitě dáš za jedna a jak jsou nízko tak to téměř chcípne.



- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2978
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
Mně se to trochu zlepšilo po vyčištění škrtící klapky.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- Scooby
- Junior
- Příspěvky: 463
- Registrován: 05.10.2009 22:19
- Bydliště: Praha
Re: volnoběžný ventil
Tak od listopadu od vycisteni volnobezneho ventilu ubehlo zhruba 5 mesicu a dnes mi to rano na krizovatce opet chciplo
Takze se jde shanet novy

Takze se jde shanet novy

-

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+
- Zatoulanej.pes
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15.06.2009 22:18
- Bydliště: Olomouc / N.M.n.Met.
Re: volnoběžný ventil
Taky mě zlobí volnoběžný ventil. Před 14dny jsem měnil olej s filtrem, vzduchový filtr a benzínový filtr a už mě to tolik nezlobí. Při dobržďování sice otáčky občas klesají na cca 500, ale motor to udrží. Nevím který filtr na to měl vliv, ale pomohlo to trochu. Co jsem si to tu tak pročítal, výměna nebo vyčištění volnoběžnýho ventilu má jen krátkodobou účinnost, problém bych asi hledal jinde.Scooby píše:Tak od listopadu od vycisteni volnobezneho ventilu ubehlo zhruba 5 mesicu a dnes mi to rano na krizovatce opet chciplo![]()
Takze se jde shanet novy

Ford Focus SDN 1.8 16v Ghia 2000[/b]
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 24.10.2009 22:00
Re: volnoběžný ventil
Zdravím,
já jsem udělal výměnu kompletně všech filtrů, vyčištění klapky, zakoupení nového ventilu neoriginál na aukru a dělalo mi to to, že otáčky při neutrálu stoupaly na 2500. Tak jsem tam vrazil zpět starý ventil, běhá to v pohodě, jen na sytiči mi auto drží otáčky chvíli na 2000 tis pak to spadne dolů normálka. Takže jsem to nechal být a uvidím, jestli to bude zlobit v zimě nebo ne.
já jsem udělal výměnu kompletně všech filtrů, vyčištění klapky, zakoupení nového ventilu neoriginál na aukru a dělalo mi to to, že otáčky při neutrálu stoupaly na 2500. Tak jsem tam vrazil zpět starý ventil, běhá to v pohodě, jen na sytiči mi auto drží otáčky chvíli na 2000 tis pak to spadne dolů normálka. Takže jsem to nechal být a uvidím, jestli to bude zlobit v zimě nebo ne.
Ford Focus 1.4/16V, 1998
- Scooby
- Junior
- Příspěvky: 463
- Registrován: 05.10.2009 22:19
- Bydliště: Praha
Re: volnoběžný ventil
Vycisteni ma kratkodobou ucinnost, pet mesicu je docela dost..ale to bych takhle cistil zase do nekonecna. Tim padem bude snad lepsi vymena 

-

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
se spravne vycistenym ventilem jsem jezdil vic nez tri ctvrte roku....ale pak zacal zase tak jsem ho vymenil
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Miroslav K
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07.01.2009 20:19
- Bydliště: Trenčín
Re: volnoběžný ventil
Snáď to píšem do správneho fóra:
Môj problém...po naštartovaní studeného motora pekne chytí, vyskočí na sytičové otáčky cca 1500. Asi po 30 sekundách sa otáčky rozkolíšu a kmitajú medzi cca 1000 až 1500. Kolíšu tak, ako keby som šlapal na plyn len takým krátkym zošliapnutím. Asi po 1 minute sa otáčky ustália a už potom žiaden problém..ani pri zastavení na križovatke, či po vypnutí motora a opätovnom naštartovaní, ani po vypnutí motora a naštartovaní po pár hodinách. Proste deje sa to len na úplne vychladnutom motore.
Hľadal som tu tento problém, ale veru nenašiel...díky za rady
Môj problém...po naštartovaní studeného motora pekne chytí, vyskočí na sytičové otáčky cca 1500. Asi po 30 sekundách sa otáčky rozkolíšu a kmitajú medzi cca 1000 až 1500. Kolíšu tak, ako keby som šlapal na plyn len takým krátkym zošliapnutím. Asi po 1 minute sa otáčky ustália a už potom žiaden problém..ani pri zastavení na križovatke, či po vypnutí motora a opätovnom naštartovaní, ani po vypnutí motora a naštartovaní po pár hodinách. Proste deje sa to len na úplne vychladnutom motore.
Hľadal som tu tento problém, ale veru nenašiel...díky za rady
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 24.10.2009 22:00
Re: volnoběžný ventil
Tohle nebude mít souvislost s volnoběžným ventilem, jelikož ten začne fungovat až ve chvíli, kdy je motor předehřátý na svou teplotu. Tzn. že je problém někde nejspíš se sytičem nebo něčím takovým.
Ford Focus 1.4/16V, 1998
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13448
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: volnoběžný ventil


Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: volnoběžný ventil
Máme se co ještě učit,miki!miki21 píše:a já měl za to.že volnoběžným ventilem si jednotka řídí otáčky dle potřeby a teploty motoru ....a ono to má sytič.


Miroslav k: vyčisti ventil nebo dej novej.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů