volnoběžný ventil

Odpovědět
Uživatelský avatar
rybi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 01.04.2011 00:47
Bydliště: Plzeň

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od rybi » 27.05.2012 20:37

Startovalo na otočení klíčku i v -20 °C, takže tam asi problém nebude.
Ford Focus 1.6 16v, 2002
Obrázek
Obrázek

dydy008
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 24.10.2009 22:00

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od dydy008 » 27.05.2012 20:46

Pokud jsi ochotný investovat do ventilu cca 800 tak ho kup na aukru jako já, jsou nový ale neoriginál. Já říkám co na tom sejde, účel to splňuje stejný díky němu jsem objevil další závadu aspoň s otáčkama, pohasínáním světel a přístrojový desky je klid.originál stojí na kelly kolem 2,5 až 3 tis.
Ford Focus 1.4/16V, 1998

Uživatelský avatar
rybi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 01.04.2011 00:47
Bydliště: Plzeň

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od rybi » 27.05.2012 20:53

Jo, to je málo, to je v pohodě. Setkal ses předtim taky s těma vibracema nebo si měl problém čistě s otáčkama?
Ford Focus 1.6 16v, 2002
Obrázek
Obrázek

dydy008
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 24.10.2009 22:00

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od dydy008 » 27.05.2012 21:06

Jak ty otáčky byly hodně nízko tak jsem měl taky auto jako jeden velkej vibrátor, ale spíš mě rozptylovalo když už to občas chcíplo v 90 z kopce... nic příjemnýho Ti povím. Ale už je to oukej, teď budu měnit snímač rychlosti tak doufám, že mi začnou fungovat otáčky jak mají jinak to už hodím ze skály :D
Ford Focus 1.4/16V, 1998

Uživatelský avatar
rybi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 01.04.2011 00:47
Bydliště: Plzeň

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od rybi » 27.05.2012 21:17

Tak já z kopce nevyřazuju, vyřazuju až téměř u zastavení. Ještě mi to nikdy samovolně nechcíplo, ale občas sem si myslel, že je namále. Nejhorší je to fakt se zapnutou klimatizací, když třeba couvneš, otáčky se zhoupnou dolů, okamžitě dáš za jedna a jak jsou nízko tak to téměř chcípne. :( :D
Ford Focus 1.6 16v, 2002
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Konik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2978
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Konik » 27.05.2012 22:10

Mně se to trochu zlepšilo po vyčištění škrtící klapky.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)

Uživatelský avatar
Scooby
Junior
Junior
Příspěvky: 463
Registrován: 05.10.2009 22:19
Bydliště: Praha

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Scooby » 13.06.2012 09:18

Tak od listopadu od vycisteni volnobezneho ventilu ubehlo zhruba 5 mesicu a dnes mi to rano na krizovatce opet chciplo :roll:
Takze se jde shanet novy 8)
-
Obrázek
"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+

Uživatelský avatar
Zatoulanej.pes
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 15.06.2009 22:18
Bydliště: Olomouc / N.M.n.Met.

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Zatoulanej.pes » 13.06.2012 15:53

Scooby píše:Tak od listopadu od vycisteni volnobezneho ventilu ubehlo zhruba 5 mesicu a dnes mi to rano na krizovatce opet chciplo :roll:
Takze se jde shanet novy 8)
Taky mě zlobí volnoběžný ventil. Před 14dny jsem měnil olej s filtrem, vzduchový filtr a benzínový filtr a už mě to tolik nezlobí. Při dobržďování sice otáčky občas klesají na cca 500, ale motor to udrží. Nevím který filtr na to měl vliv, ale pomohlo to trochu. Co jsem si to tu tak pročítal, výměna nebo vyčištění volnoběžnýho ventilu má jen krátkodobou účinnost, problém bych asi hledal jinde. :beer:
Ford Focus SDN 1.8 16v Ghia 2000[/b]

dydy008
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 24.10.2009 22:00

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od dydy008 » 13.06.2012 17:31

Zdravím,
já jsem udělal výměnu kompletně všech filtrů, vyčištění klapky, zakoupení nového ventilu neoriginál na aukru a dělalo mi to to, že otáčky při neutrálu stoupaly na 2500. Tak jsem tam vrazil zpět starý ventil, běhá to v pohodě, jen na sytiči mi auto drží otáčky chvíli na 2000 tis pak to spadne dolů normálka. Takže jsem to nechal být a uvidím, jestli to bude zlobit v zimě nebo ne.
Ford Focus 1.4/16V, 1998

Uživatelský avatar
Scooby
Junior
Junior
Příspěvky: 463
Registrován: 05.10.2009 22:19
Bydliště: Praha

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Scooby » 13.06.2012 19:01

Vycisteni ma kratkodobou ucinnost, pet mesicu je docela dost..ale to bych takhle cistil zase do nekonecna. Tim padem bude snad lepsi vymena :)
-
Obrázek
"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od vitr73 » 13.06.2012 19:17

se spravne vycistenym ventilem jsem jezdil vic nez tri ctvrte roku....ale pak zacal zase tak jsem ho vymenil
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Miroslav K
Nováček
Nováček
Příspěvky: 198
Registrován: 07.01.2009 20:19
Bydliště: Trenčín

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Miroslav K » 18.06.2012 06:52

Snáď to píšem do správneho fóra:
Môj problém...po naštartovaní studeného motora pekne chytí, vyskočí na sytičové otáčky cca 1500. Asi po 30 sekundách sa otáčky rozkolíšu a kmitajú medzi cca 1000 až 1500. Kolíšu tak, ako keby som šlapal na plyn len takým krátkym zošliapnutím. Asi po 1 minute sa otáčky ustália a už potom žiaden problém..ani pri zastavení na križovatke, či po vypnutí motora a opätovnom naštartovaní, ani po vypnutí motora a naštartovaní po pár hodinách. Proste deje sa to len na úplne vychladnutom motore.

Hľadal som tu tento problém, ale veru nenašiel...díky za rady
Ghia combi, 1,6 16V Zetec SE 74 kW, Ba+Lpg (Stargas, už čiastočne adaptovaný na AG Compact), 2003, modrozel metal
Obrázek

dydy008
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 24.10.2009 22:00

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od dydy008 » 18.06.2012 07:09

Tohle nebude mít souvislost s volnoběžným ventilem, jelikož ten začne fungovat až ve chvíli, kdy je motor předehřátý na svou teplotu. Tzn. že je problém někde nejspíš se sytičem nebo něčím takovým.
Ford Focus 1.4/16V, 1998

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13448
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od miki21 » 18.06.2012 08:00

8O a já měl za to.že volnoběžným ventilem si jednotka řídí otáčky dle potřeby a teploty motoru ....a ono to má sytič. :dih:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od petulak » 18.06.2012 15:53

miki21 píše:8O a já měl za to.že volnoběžným ventilem si jednotka řídí otáčky dle potřeby a teploty motoru ....a ono to má sytič. :dih:
Máme se co ještě učit,miki! :wallbash: :wallbash:

Miroslav k: vyčisti ventil nebo dej novej.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti