
Plastové kryty jsou na každém prahu 2 - malý za předními koly a dlouhý pod prahy. Malý drží 2 šroubky zespodu, přičemž jeden šr. je chycen do spodku plastového podběhu kola, druhý v prahu a pak nahoře ocelovou sponou, dále je pak přilepen černým plastickým tmelem (to se musí holt utrhnout).
Dlouhý kryt je přišrouben a pak je uchycen za 3 plastové úchytky pomocí plastových čepů v prahu. Úchytky jsou ve tvaru U a vycvaknout jdou směrem dozadu k zadním kolům (drží pevně a je nutné použít menší kladívko a dřevěný hranolek cca 1 * 0,5 cm a vyklepnout to směrem dozadu).
No a tak jsem umyl bláto, které tam mezi prahem a krytem bylo, pak jsem to nechal uschnout, očistil a odmastil (na vše kromě emailu jsem použel prostředky BODY), páskou a novinami vymezil oblast ošetření, stříkl antikorozním plnícím základem - 3 vrstvičky, pak plastickou "krupičkou" 3 vrstvičky a nakonec auto emailem také 3 vrstvičky a nakonec ještě stříkl dutiny prahů voskem. A zase namontovat kryty. Stříkl jsem to až kousek pod dveře, alespoň to bude chráněno před zimním bordelem.
Práce na 6 hodin a náklady asi 1000 Kč.
Foto jsem nedělal, na to nebyl čas a ani čisté ruce.
