Cena ojetého FF2

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
mates444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 04.02.2011 12:21
Bydliště: Brno

Re: Cena ojetého FF2

Příspěvek od mates444 » 18.04.2011 20:57

No já svoje taky sehnal za 150.000. Najeto 85tis. Možná :D

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Cena ojetého FF2

Příspěvek od V12 » 18.04.2011 20:59

Nerachoti Ti pri startovani ? Kolko km mas teraz ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
mates444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 04.02.2011 12:21
Bydliště: Brno

Re: Cena ojetého FF2

Příspěvek od mates444 » 18.04.2011 21:01

Kupoval jsem ho nedávno. Měl najeto cca 82tis. Teď 85. A nic nerachotí :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Cena ojetého FF2

Příspěvek od V12 » 18.04.2011 21:34

Tak nech to tak vydrzi este dalsich 80 tisic km.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4974
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Cena ojetého FF2

Příspěvek od fofok » 19.04.2011 08:07

OT: V12 kdybych ti dal na vyzkoušení dva fofy s 1,6 a jeden bude TIVCT,tak na 90% to nepoznáš kterej je kterej :cooler: .
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Cena ojetého FF2

Příspěvek od V12 » 19.04.2011 12:07

Skusal som, spoznal som. Staci tomu sliapnut na krk a potocit ho cez 4000 otacok. TiVCT sa jednoznacne prejavi lepsim zatahom. Aj zvuk ma TiVCT trochu iny, no podla toho by som ich nerozoznal, az natolko tie motory nepoznam.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
mates444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 04.02.2011 12:21
Bydliště: Brno

Re: Cena ojetého FF2

Příspěvek od mates444 » 19.04.2011 15:11

fofok píše:OT: V12 kdybych ti dal na vyzkoušení dva fofy s 1,6 a jeden bude TIVCT,tak na 90% to nepoznáš kterej je kterej :cooler: .
Jel jsi v obou? Já tedy ne, ale myslím si, že 15 koníků musí být poznat.

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: Cena ojetého FF2

Příspěvek od Cowley » 19.04.2011 16:42

Je - ale az nad 4000, spis 4.500 otacek je ten rozdil citit. Do ty doby je to stejny.
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
mates444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 04.02.2011 12:21
Bydliště: Brno

Re: Cena ojetého FF2

Příspěvek od mates444 » 19.04.2011 17:19

Říkají ti, kteří mají stokoňovou 1,6 :mrgreen:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Cena ojetého FF2

Příspěvek od V12 » 19.04.2011 18:21

Sorry za OT, ale :

Zviezol som sa s 2ks FFII 74kW a jednym TiVCT (s rachotom 2 s po nastartovani :? ) Moja skusenost je takato :
Do 3k rpm je to prakticky rovnake - mrtve, proste maly objem = maly krutiak, tazke auto k tomu = dynamika na bode mrazu. Od 3 do 4 - 4.5k rpm je to s dynamikou lepsie, tu sa oba motory chytia. Nad 4 a pol klasika zacina citelne vadnut - prestava tahat, kdezto TiVCT huci ako nakladiak, ale zabera az do 5.5 k rpm, tu mu zacnu dochadzat sily, no vadnutie je stale na pocit slabsie, ako 1.6i nad 4500 rpm. Ako som uz napisal niekde inde - tych par stovak EUR navyse sa do TiVCT investovat urcite oplatilo. Vie zachranit cest znacky a ked ide do tuheho, mozno aj kozuch. Ked sme uz u toho - strasne by ma zaujimalo, ako je naladene TiVCT v FFIII 77kW. Ked uz klasika ma 74kW s pevnym rozvodom. Napada ma iba EURO V.

TiVCT je minimum, co som ochotny akceptovat v FFII.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4974
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Cena ojetého FF2

Příspěvek od fofok » 20.04.2011 06:56

Jel jsi v obou? Já tedy ne, ale myslím si, že 15 koníků musí být poznat.
Jel a nebylo to moje takže jsem to tolik netočil,když vedle mně seděl majitel.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: Cena ojetého FF2

Příspěvek od Cowley » 20.04.2011 09:35

mates444: v praci mame FoFa se vsema moznejma motorama, takze nejaky porovnani je...
Ale taky nejspis dost zalezi na tom jak je to ktery auto zajety - muj soukromej FoFo jezdi lip nez stejne motorizovany sluzebaky s polovicnim najezdem...
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Cena ojetého FF2

Příspěvek od V12 » 20.04.2011 09:40

fofok :
Tak toto je dovod. Tie motory su do cca 4000 prakticky identicke, rozdiel zacina az potom a je hodne citelny. Ked som siel s TiVCT, bazos do mna hucal, aby som mu poriadne nalozil a videl, ako to ide. Nerobil som si ziadne iluzie - co uz moze 1.6tka. No velmi prijemne ma prekvapil. Ked som par chvil potom skusal 74kW verziu, skoro som pretlacil podlahu pod plynom, bazos sa usmieval a hovoril - Pane, je zbytocne ho tocit, ten motor na 4 a pol k konci. A bolo to tak. Podotykam, ze tieto vyciny som robil az po zohriati.

Do toho bazosa som siel prave kvoli TiVCT, no radost z neho mi pokazil rachot trvajuci 2 sekundy po starte. Auto malo priznanych 112 tisic km, v tejto faze som neskumal, ci su realne, no asi boli, volant neosupany, interier opotrebovany primerane. Voz som nakoniec nezobral, pretoze bol deklarovany ako nikdy neburany, co zjavne nebola pravda - vymenene LP rameno a komplet vsetky ramena a tiahla vpravo vzadu plus par dalsich naznakov oplieskania auta o zvodidla. Aj cena bola na 2006-tku celkom prijatelna - 7500 babiek, na detaily vybavy si uz nepamatam. Niekde by som snad este nasiel aj VIN... V kazdom pripade bol velmi pekny - Panther Black, vzadu folie, 17ky gumy. Ten rachotajuci motor by som mu odpustil, aj tak by ihned siel na rozvody. No ta zatlcena buracka, to nie. Ktovie, ako na tom boli ABG...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
mates444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 04.02.2011 12:21
Bydliště: Brno

Re: Cena ojetého FF2

Příspěvek od mates444 » 20.04.2011 15:52

Jestli 74kW na 4500 otáčkách končí, tak Ti-VCT je 4000-5000 v nejlepším :mrgreen:
Ale potom ta spotřeba :bebng:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Cena ojetého FF2

Příspěvek od V12 » 20.04.2011 18:34

Tak tak.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti