
Cena ojetého FF2
- mates444
- Nováček
- Příspěvky: 90
- Registrován: 04.02.2011 12:21
- Bydliště: Brno
Re: Cena ojetého FF2
No já svoje taky sehnal za 150.000. Najeto 85tis. Možná 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Cena ojetého FF2
Nerachoti Ti pri startovani ? Kolko km mas teraz ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- mates444
- Nováček
- Příspěvky: 90
- Registrován: 04.02.2011 12:21
- Bydliště: Brno
Re: Cena ojetého FF2
Kupoval jsem ho nedávno. Měl najeto cca 82tis. Teď 85. A nic nerachotí 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Cena ojetého FF2
Tak nech to tak vydrzi este dalsich 80 tisic km.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 4974
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cena ojetého FF2
OT: V12 kdybych ti dal na vyzkoušení dva fofy s 1,6 a jeden bude TIVCT,tak na 90% to nepoznáš kterej je kterej
.

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Cena ojetého FF2
Skusal som, spoznal som. Staci tomu sliapnut na krk a potocit ho cez 4000 otacok. TiVCT sa jednoznacne prejavi lepsim zatahom. Aj zvuk ma TiVCT trochu iny, no podla toho by som ich nerozoznal, az natolko tie motory nepoznam.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- mates444
- Nováček
- Příspěvky: 90
- Registrován: 04.02.2011 12:21
- Bydliště: Brno
Re: Cena ojetého FF2
Jel jsi v obou? Já tedy ne, ale myslím si, že 15 koníků musí být poznat.fofok píše:OT: V12 kdybych ti dal na vyzkoušení dva fofy s 1,6 a jeden bude TIVCT,tak na 90% to nepoznáš kterej je kterej.
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Cena ojetého FF2
Je - ale az nad 4000, spis 4.500 otacek je ten rozdil citit. Do ty doby je to stejny.
- mates444
- Nováček
- Příspěvky: 90
- Registrován: 04.02.2011 12:21
- Bydliště: Brno
Re: Cena ojetého FF2
Říkají ti, kteří mají stokoňovou 1,6 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Cena ojetého FF2
Sorry za OT, ale :
Zviezol som sa s 2ks FFII 74kW a jednym TiVCT (s rachotom 2 s po nastartovani
) Moja skusenost je takato :
Do 3k rpm je to prakticky rovnake - mrtve, proste maly objem = maly krutiak, tazke auto k tomu = dynamika na bode mrazu. Od 3 do 4 - 4.5k rpm je to s dynamikou lepsie, tu sa oba motory chytia. Nad 4 a pol klasika zacina citelne vadnut - prestava tahat, kdezto TiVCT huci ako nakladiak, ale zabera az do 5.5 k rpm, tu mu zacnu dochadzat sily, no vadnutie je stale na pocit slabsie, ako 1.6i nad 4500 rpm. Ako som uz napisal niekde inde - tych par stovak EUR navyse sa do TiVCT investovat urcite oplatilo. Vie zachranit cest znacky a ked ide do tuheho, mozno aj kozuch. Ked sme uz u toho - strasne by ma zaujimalo, ako je naladene TiVCT v FFIII 77kW. Ked uz klasika ma 74kW s pevnym rozvodom. Napada ma iba EURO V.
TiVCT je minimum, co som ochotny akceptovat v FFII.
Zviezol som sa s 2ks FFII 74kW a jednym TiVCT (s rachotom 2 s po nastartovani

Do 3k rpm je to prakticky rovnake - mrtve, proste maly objem = maly krutiak, tazke auto k tomu = dynamika na bode mrazu. Od 3 do 4 - 4.5k rpm je to s dynamikou lepsie, tu sa oba motory chytia. Nad 4 a pol klasika zacina citelne vadnut - prestava tahat, kdezto TiVCT huci ako nakladiak, ale zabera az do 5.5 k rpm, tu mu zacnu dochadzat sily, no vadnutie je stale na pocit slabsie, ako 1.6i nad 4500 rpm. Ako som uz napisal niekde inde - tych par stovak EUR navyse sa do TiVCT investovat urcite oplatilo. Vie zachranit cest znacky a ked ide do tuheho, mozno aj kozuch. Ked sme uz u toho - strasne by ma zaujimalo, ako je naladene TiVCT v FFIII 77kW. Ked uz klasika ma 74kW s pevnym rozvodom. Napada ma iba EURO V.
TiVCT je minimum, co som ochotny akceptovat v FFII.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 4974
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cena ojetého FF2
Jel a nebylo to moje takže jsem to tolik netočil,když vedle mně seděl majitel.Jel jsi v obou? Já tedy ne, ale myslím si, že 15 koníků musí být poznat.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Cena ojetého FF2
mates444: v praci mame FoFa se vsema moznejma motorama, takze nejaky porovnani je...
Ale taky nejspis dost zalezi na tom jak je to ktery auto zajety - muj soukromej FoFo jezdi lip nez stejne motorizovany sluzebaky s polovicnim najezdem...
Ale taky nejspis dost zalezi na tom jak je to ktery auto zajety - muj soukromej FoFo jezdi lip nez stejne motorizovany sluzebaky s polovicnim najezdem...
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Cena ojetého FF2
fofok :
Tak toto je dovod. Tie motory su do cca 4000 prakticky identicke, rozdiel zacina az potom a je hodne citelny. Ked som siel s TiVCT, bazos do mna hucal, aby som mu poriadne nalozil a videl, ako to ide. Nerobil som si ziadne iluzie - co uz moze 1.6tka. No velmi prijemne ma prekvapil. Ked som par chvil potom skusal 74kW verziu, skoro som pretlacil podlahu pod plynom, bazos sa usmieval a hovoril - Pane, je zbytocne ho tocit, ten motor na 4 a pol k konci. A bolo to tak. Podotykam, ze tieto vyciny som robil az po zohriati.
Do toho bazosa som siel prave kvoli TiVCT, no radost z neho mi pokazil rachot trvajuci 2 sekundy po starte. Auto malo priznanych 112 tisic km, v tejto faze som neskumal, ci su realne, no asi boli, volant neosupany, interier opotrebovany primerane. Voz som nakoniec nezobral, pretoze bol deklarovany ako nikdy neburany, co zjavne nebola pravda - vymenene LP rameno a komplet vsetky ramena a tiahla vpravo vzadu plus par dalsich naznakov oplieskania auta o zvodidla. Aj cena bola na 2006-tku celkom prijatelna - 7500 babiek, na detaily vybavy si uz nepamatam. Niekde by som snad este nasiel aj VIN... V kazdom pripade bol velmi pekny - Panther Black, vzadu folie, 17ky gumy. Ten rachotajuci motor by som mu odpustil, aj tak by ihned siel na rozvody. No ta zatlcena buracka, to nie. Ktovie, ako na tom boli ABG...
Tak toto je dovod. Tie motory su do cca 4000 prakticky identicke, rozdiel zacina az potom a je hodne citelny. Ked som siel s TiVCT, bazos do mna hucal, aby som mu poriadne nalozil a videl, ako to ide. Nerobil som si ziadne iluzie - co uz moze 1.6tka. No velmi prijemne ma prekvapil. Ked som par chvil potom skusal 74kW verziu, skoro som pretlacil podlahu pod plynom, bazos sa usmieval a hovoril - Pane, je zbytocne ho tocit, ten motor na 4 a pol k konci. A bolo to tak. Podotykam, ze tieto vyciny som robil az po zohriati.
Do toho bazosa som siel prave kvoli TiVCT, no radost z neho mi pokazil rachot trvajuci 2 sekundy po starte. Auto malo priznanych 112 tisic km, v tejto faze som neskumal, ci su realne, no asi boli, volant neosupany, interier opotrebovany primerane. Voz som nakoniec nezobral, pretoze bol deklarovany ako nikdy neburany, co zjavne nebola pravda - vymenene LP rameno a komplet vsetky ramena a tiahla vpravo vzadu plus par dalsich naznakov oplieskania auta o zvodidla. Aj cena bola na 2006-tku celkom prijatelna - 7500 babiek, na detaily vybavy si uz nepamatam. Niekde by som snad este nasiel aj VIN... V kazdom pripade bol velmi pekny - Panther Black, vzadu folie, 17ky gumy. Ten rachotajuci motor by som mu odpustil, aj tak by ihned siel na rozvody. No ta zatlcena buracka, to nie. Ktovie, ako na tom boli ABG...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- mates444
- Nováček
- Příspěvky: 90
- Registrován: 04.02.2011 12:21
- Bydliště: Brno
Re: Cena ojetého FF2
Jestli 74kW na 4500 otáčkách končí, tak Ti-VCT je 4000-5000 v nejlepším
Ale potom ta spotřeba

Ale potom ta spotřeba

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Cena ojetého FF2
Tak tak.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti