Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od FUGAS » 23.02.2011 21:15

Anndy: Sám bych si HTP nikdy nekoupil (když jsem si v roce 2004 kupoval novou fábii, připlatil jsem si za 1,4 16V na úkor vyšší výbavy Elegance), ale na druhou stranu chápu, že jsou lidé, kterým to stačí. To mě nijak nepohoršuje, ale co mě fascinuje je vehemence některých majitelů hátépéček, se kterou se s tebou budou hádat, že to lítá jako raketa, a přitom to bere 4l/100km, to je totiž přesně případ toho mojeho kolegy :dih:
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od georgi » 23.02.2011 23:47

FUGAS -> btw uz si s tym motorom aj jazdil? ;) Je totizto skvele sprevodovany, takze pokial jazdis po meste, je super. Kde zbadas chybajuce koniky je pokus o predbiehanie mimo mesta s plnsim autom - proste ked potrebujes v 90ke vysprintovat, aby si niekoho trhol, tak zistis, ze uz to az take zihadlo nie je. A este pri dialnicnej rychlosti to uz nezrychluje tak svizne... ale tam je to jedno, tych 165 postupne naberies a uz si opat kralom cesty.
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 24.02.2011 00:49

Ale prd špatnej motor, nahoře je to Ti-VCT pila, héééén :Dancer:
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od FUGAS » 24.02.2011 19:01

Georgi: No budeš se možná divit, ale ano jezdil :wink: Nesčetněkrát jako spolujezdec a když jsem si v roce 2004 vybíral svoje nové auto, měl jsem na jedno odpoledne půjčenou Ibizu HTP 47kW. Po městě dobrý (pominu-li příšerný zvuk splašeného vysavače), ale uznávám že do města dynamikou postačuje. Problém byl, když vyjel z města a chtěl jsem předjet auto jedoucí 80km/h, musel jsem nejdřív za ním zpomalit, a když byl protisměr volný, podřadit a vyrazit. Do dneška si pamatuju, že jsem to tenkrát tlačil i očima. Tehdy jsem poznal, že to není motor pro mě, drtivá většina všech mých jízd je právě mimo obec, na hopsání po městě auto téměř nepoužívám...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 24.02.2011 22:54

Jako HTP 12V, kdyby nemělo problémy s olejem, s katalyzátorem, s ventily, s napínáním rozvodového řetězu... nebyl by to špatný motor. Mám s tím Praha-Tábor za 5 litrů, ale jel jsem s tím jako s rollsem :) Do kopce to drží krok s náklaďáky a z kopce je to předjede.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 25.02.2011 07:23

Ked ste zacali s HTP, pridam aj ja niekolko poznamok :

1. vela som s HTP nenajazdil, no aj tych par km mi stacilo viac nez dost. Plne suhlasim, ze to auto sa nehodi na nic ine, iba do mesta. Sprint z nula na 60 zvlada excelentne, prave vdaka kratkym prevodom a nizkej hmotnosti, nie zasluhou motora :mrgreen: Za mestom je to ale tragedia, v dnesnej prehustenej premavke je kazde predbiehanie adrenalinovy zazitok sposobujuci osedivenie mininalne 10 vlasov. Jazda po dialnici je vdaka mestskym prevodom utrpenie, ten motor kvili, vresti, zavija a neviem co este, ked chces v 120-tke vliezt do laveho pruhu a zrychlit na 130, potrebujes na to riadne dlhu medzeru, takze sa to v podstate ani neda. Na druhu stranu na prazdnej dialnici som ho roztocil na 170 podla GPS (tacho ukazovalo kusok za 180). Ten, kto si uvedomuje ucel tohto vozidla a spravne ho pouziva t. j. dialnici sa vyhyba a na okreske jazdi s rozumom a nepokusa sa predbiehat kamiony je v pohode a nikomu neprekaza. To auto jazdit vie. Mizerne, ale vie. A to jazdi urcite lepsie, ako FFII 1.4i (cerstva skusenost z bazaru). Popluvane HTP ho da dole kedy chce a kde chce, vcetne zakrutovej cesty, pretoze FFII s tak slabym motorom nema sance vyuzit podvozok ani na 50%.

2. syndrom HTP je naozaj diagnoza pre par ludi v mojom okoli. Ked som kupil Plechaca, smiali sa mi, ze ten dvojliter bude zrat ako tank a ze s HTP zajazdia v ramci predpisov rovnako rychlo a s mensou spotrebou. Prva jazda na trase Galanta - Dunajska Streda a dotycny vytriezvel. Siel som predpisovo, nikde neprekracoval rychlost, bezne predbiehal - skratka tak ako sa slusi a patri. Trasu tam a spat som podla tankovania urobil za obvyklych 5.6 l/100km. Chalan s HTP so mnou sice udrzal krok (a preco nie, rucicka mojho tacho stovku neprekrocila ani raz a otackomer nesiel dalej ako na 2500), no za cenu spotreby 8/100. Tuto "prehru" zaklincoval slovami - "ja som do svojho jazdeneho HTPcka nestrcil este ani korunu, Ty si uz menil turbo a to najzaujimavejsie ta este caka, takze mi ta spotreba nijakovsky nevadi". S tym som musel suhlasit - mal pravdu. No jeho vitazstvo trvalo iba dva mesiace, pri pokuse o predbehnutie kamiona mu preskocil rozvod a aby si ho oprotiiduca T815 nedala na ranajky, radsej to poslal do pola, kde zastavil s prednou napravou posunutou 15 cm dozadu. Oprava auta by bola nerentabilna - iba motor cca 2000 EUR, okrem toho ramena, poloosi, naraznik a trocha bizuterie okolo, dal to do srotu ako totalku. Len tak na okraj - to auto inak jazdi dodnes ako nikdy neburane (jj, ta prava buracka to konieckoncov nebola, okrem toho su SK bazosi hotovi kuzelnici) a v top stave, jeho majitel nan neda dopustit - skratka dalsi HTP+
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 25.02.2011 11:40

pekna story :mrgreen:

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 25.02.2011 15:41

Týýý woe :dih: :dih: Dost dobrééé :lol:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 25.02.2011 18:47

A to najlepise nakoniec - ti dvaja HTP+ sa navzajom poznaju. Predosly majitel podla VIN vie, ze jeho dobry kamos ma jeho "neburane" auto. A ma dooost dobry dovod, aby mu to neprezradil :totlsmile: Co myslite, aku karu si obstaral ? Mate iba 1 pokus :mrgreen: Napoviem, ze Chrochtafka f TDiiiicku to nie je :mrgreen:
Sucastny majitel o tej ex-totalkovej hromade srotu tvrdi, ze ma hotovu raketu a na jeho HTP nema ani nova 1.2TSI :totlsmile: a obcas ma s nou na ceste provokuje. Zatial som sa vzdy zdrzal a nechal sa predbehnut. Staci mi predstava, ako ho prud spalin z vyfuku Plechaca zastavi v polovici predbiehacieho manevru :mrgreen:



No vratme sa uz k TiVCT.
Naposledy upravil(a) V12 dne 25.02.2011 18:56, celkem upraveno 2 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od FUGAS » 25.02.2011 18:51

V12 píše:Sucastny majitel o tej ex-totalkovej hromade srotu tvrdi, ze ma hotovu raketu a na jeho HTP nema ani nova 1.2TSI :totlsmile:
To je přesně to, o čem jsem mluvil :irre:
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 25.02.2011 18:57

Je to az k neuvereniu, kolko tychto crepov jazdi po cestach na sirokych 17 colovych gumach a su to rodinne kombiky :bebng:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
tornado
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 04.08.2009 14:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od tornado » 25.02.2011 22:57

a obcas ma s nou na ceste provokuje. Zatial som sa vzdy zdrzal a nechal sa predbehnut. Staci mi predstava, ako ho prud spalin z vyfuku Plechaca zastavi v polovici predbiehacieho manevru :mrgreen:

Super HTP+ story :perfect: jen tedy nevím jak se u vás jezdí, když tě může předject HTP+, buď není žádný provoz nebo máte hodně dlouhý rovinky nejlépe z kopce a ty zároveň pevný nervy :lol: mě snad co mam FF žádný HTP nepředjelo, ale asi u nás nejsou takový závodníci :totlsmile:
Ford Fiesta ST (2013)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 26.02.2011 21:25

tornado :
Nezavodim, ked sa chcem vyblaznit, idem si zajazdit na motokare. Stovku za 3 sekundy neda ani RS-ko :)

Inak juhozapad Slovenska je jedna velka rovina, takze HTP na nej sa dokaze celkom dobre rozbehnut. Naozaj nemam potrebu s nimi zavodit. O to vacsie bolo moje sklamanie, ked som v zrkadlach uvidel kriklavo zelenu Fobiu na ooobrovskych kolesach, o ktorej som si myslel, ze je to RSka. S tou by som sa rad ponahanal, aj ked viem, ze by som asi prehral. Hned po vyjazde z kruhaca na trojke s plynom na podlahe a dymu z gum (ESP OFF) mi bolo podozrive, preco za mnou nestiha - RS je predsa lahsia aj silnejsia ako moj Plechac, mala by si ma dat na ranajky. No nedala. Po kusku som spomalil a nechal sa predbehnut. Podla zvuku to bola HTP prezlecena za RS :wallbash: Nechal som ho ist, nech ma zazitok, ze dal dole MonsterEnergy Focusa f TDCiiiicku. Nechapem, preco to ti ludia robia. Skoro ako v Utoku klokanov u LordMord-a.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Špíz
Junior
Junior
Příspěvky: 396
Registrován: 19.02.2009 12:59
Bydliště: Českobudějovicko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Špíz » 01.03.2011 14:13

Zdar, mám FFII. 1.6 74 kW r.v. 2005 HB. Při vytočení motoru (při jízdě) na 2ku (i 3ku), v otáčkách nad 4500 rpm motor jakoby lehce pocukává. Dělá vám to taky? Filtr a svíčky jsou vyměněný a dělá to stále...
Ford Focus II. HB 2005 1.6 16V 74kW blue aquarius
Galerie: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=19792

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od FUGAS » 01.03.2011 19:17

Špíz: Mě to nedělá...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host