
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Anndy: Sám bych si HTP nikdy nekoupil (když jsem si v roce 2004 kupoval novou fábii, připlatil jsem si za 1,4 16V na úkor vyšší výbavy Elegance), ale na druhou stranu chápu, že jsou lidé, kterým to stačí. To mě nijak nepohoršuje, ale co mě fascinuje je vehemence některých majitelů hátépéček, se kterou se s tebou budou hádat, že to lítá jako raketa, a přitom to bere 4l/100km, to je totiž přesně případ toho mojeho kolegy 

bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- georgi
- Zkušený
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 24.08.2008 11:49
- Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
FUGAS -> btw uz si s tym motorom aj jazdil?
Je totizto skvele sprevodovany, takze pokial jazdis po meste, je super. Kde zbadas chybajuce koniky je pokus o predbiehanie mimo mesta s plnsim autom - proste ked potrebujes v 90ke vysprintovat, aby si niekoho trhol, tak zistis, ze uz to az take zihadlo nie je. A este pri dialnicnej rychlosti to uz nezrychluje tak svizne... ale tam je to jedno, tych 165 postupne naberies a uz si opat kralom cesty.

FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ale prd špatnej motor, nahoře je to Ti-VCT pila, héééén 

Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Georgi: No budeš se možná divit, ale ano jezdil
Nesčetněkrát jako spolujezdec a když jsem si v roce 2004 vybíral svoje nové auto, měl jsem na jedno odpoledne půjčenou Ibizu HTP 47kW. Po městě dobrý (pominu-li příšerný zvuk splašeného vysavače), ale uznávám že do města dynamikou postačuje. Problém byl, když vyjel z města a chtěl jsem předjet auto jedoucí 80km/h, musel jsem nejdřív za ním zpomalit, a když byl protisměr volný, podřadit a vyrazit. Do dneška si pamatuju, že jsem to tenkrát tlačil i očima. Tehdy jsem poznal, že to není motor pro mě, drtivá většina všech mých jízd je právě mimo obec, na hopsání po městě auto téměř nepoužívám...

bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Jako HTP 12V, kdyby nemělo problémy s olejem, s katalyzátorem, s ventily, s napínáním rozvodového řetězu... nebyl by to špatný motor. Mám s tím Praha-Tábor za 5 litrů, ale jel jsem s tím jako s rollsem
Do kopce to drží krok s náklaďáky a z kopce je to předjede.

Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ked ste zacali s HTP, pridam aj ja niekolko poznamok :
1. vela som s HTP nenajazdil, no aj tych par km mi stacilo viac nez dost. Plne suhlasim, ze to auto sa nehodi na nic ine, iba do mesta. Sprint z nula na 60 zvlada excelentne, prave vdaka kratkym prevodom a nizkej hmotnosti, nie zasluhou motora
Za mestom je to ale tragedia, v dnesnej prehustenej premavke je kazde predbiehanie adrenalinovy zazitok sposobujuci osedivenie mininalne 10 vlasov. Jazda po dialnici je vdaka mestskym prevodom utrpenie, ten motor kvili, vresti, zavija a neviem co este, ked chces v 120-tke vliezt do laveho pruhu a zrychlit na 130, potrebujes na to riadne dlhu medzeru, takze sa to v podstate ani neda. Na druhu stranu na prazdnej dialnici som ho roztocil na 170 podla GPS (tacho ukazovalo kusok za 180). Ten, kto si uvedomuje ucel tohto vozidla a spravne ho pouziva t. j. dialnici sa vyhyba a na okreske jazdi s rozumom a nepokusa sa predbiehat kamiony je v pohode a nikomu neprekaza. To auto jazdit vie. Mizerne, ale vie. A to jazdi urcite lepsie, ako FFII 1.4i (cerstva skusenost z bazaru). Popluvane HTP ho da dole kedy chce a kde chce, vcetne zakrutovej cesty, pretoze FFII s tak slabym motorom nema sance vyuzit podvozok ani na 50%.
2. syndrom HTP je naozaj diagnoza pre par ludi v mojom okoli. Ked som kupil Plechaca, smiali sa mi, ze ten dvojliter bude zrat ako tank a ze s HTP zajazdia v ramci predpisov rovnako rychlo a s mensou spotrebou. Prva jazda na trase Galanta - Dunajska Streda a dotycny vytriezvel. Siel som predpisovo, nikde neprekracoval rychlost, bezne predbiehal - skratka tak ako sa slusi a patri. Trasu tam a spat som podla tankovania urobil za obvyklych 5.6 l/100km. Chalan s HTP so mnou sice udrzal krok (a preco nie, rucicka mojho tacho stovku neprekrocila ani raz a otackomer nesiel dalej ako na 2500), no za cenu spotreby 8/100. Tuto "prehru" zaklincoval slovami - "ja som do svojho jazdeneho HTPcka nestrcil este ani korunu, Ty si uz menil turbo a to najzaujimavejsie ta este caka, takze mi ta spotreba nijakovsky nevadi". S tym som musel suhlasit - mal pravdu. No jeho vitazstvo trvalo iba dva mesiace, pri pokuse o predbehnutie kamiona mu preskocil rozvod a aby si ho oprotiiduca T815 nedala na ranajky, radsej to poslal do pola, kde zastavil s prednou napravou posunutou 15 cm dozadu. Oprava auta by bola nerentabilna - iba motor cca 2000 EUR, okrem toho ramena, poloosi, naraznik a trocha bizuterie okolo, dal to do srotu ako totalku. Len tak na okraj - to auto inak jazdi dodnes ako nikdy neburane (jj, ta prava buracka to konieckoncov nebola, okrem toho su SK bazosi hotovi kuzelnici) a v top stave, jeho majitel nan neda dopustit - skratka dalsi HTP+
1. vela som s HTP nenajazdil, no aj tych par km mi stacilo viac nez dost. Plne suhlasim, ze to auto sa nehodi na nic ine, iba do mesta. Sprint z nula na 60 zvlada excelentne, prave vdaka kratkym prevodom a nizkej hmotnosti, nie zasluhou motora

2. syndrom HTP je naozaj diagnoza pre par ludi v mojom okoli. Ked som kupil Plechaca, smiali sa mi, ze ten dvojliter bude zrat ako tank a ze s HTP zajazdia v ramci predpisov rovnako rychlo a s mensou spotrebou. Prva jazda na trase Galanta - Dunajska Streda a dotycny vytriezvel. Siel som predpisovo, nikde neprekracoval rychlost, bezne predbiehal - skratka tak ako sa slusi a patri. Trasu tam a spat som podla tankovania urobil za obvyklych 5.6 l/100km. Chalan s HTP so mnou sice udrzal krok (a preco nie, rucicka mojho tacho stovku neprekrocila ani raz a otackomer nesiel dalej ako na 2500), no za cenu spotreby 8/100. Tuto "prehru" zaklincoval slovami - "ja som do svojho jazdeneho HTPcka nestrcil este ani korunu, Ty si uz menil turbo a to najzaujimavejsie ta este caka, takze mi ta spotreba nijakovsky nevadi". S tym som musel suhlasit - mal pravdu. No jeho vitazstvo trvalo iba dva mesiace, pri pokuse o predbehnutie kamiona mu preskocil rozvod a aby si ho oprotiiduca T815 nedala na ranajky, radsej to poslal do pola, kde zastavil s prednou napravou posunutou 15 cm dozadu. Oprava auta by bola nerentabilna - iba motor cca 2000 EUR, okrem toho ramena, poloosi, naraznik a trocha bizuterie okolo, dal to do srotu ako totalku. Len tak na okraj - to auto inak jazdi dodnes ako nikdy neburane (jj, ta prava buracka to konieckoncov nebola, okrem toho su SK bazosi hotovi kuzelnici) a v top stave, jeho majitel nan neda dopustit - skratka dalsi HTP+
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
A to najlepise nakoniec - ti dvaja HTP+ sa navzajom poznaju. Predosly majitel podla VIN vie, ze jeho dobry kamos ma jeho "neburane" auto. A ma dooost dobry dovod, aby mu to neprezradil
Co myslite, aku karu si obstaral ? Mate iba 1 pokus
Napoviem, ze Chrochtafka f TDiiiicku to nie je
Sucastny majitel o tej ex-totalkovej hromade srotu tvrdi, ze ma hotovu raketu a na jeho HTP nema ani nova 1.2TSI
a obcas ma s nou na ceste provokuje. Zatial som sa vzdy zdrzal a nechal sa predbehnut. Staci mi predstava, ako ho prud spalin z vyfuku Plechaca zastavi v polovici predbiehacieho manevru
No vratme sa uz k TiVCT.



Sucastny majitel o tej ex-totalkovej hromade srotu tvrdi, ze ma hotovu raketu a na jeho HTP nema ani nova 1.2TSI


No vratme sa uz k TiVCT.
Naposledy upravil(a) V12 dne 25.02.2011 18:56, celkem upraveno 2 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
To je přesně to, o čem jsem mluvilV12 píše:Sucastny majitel o tej ex-totalkovej hromade srotu tvrdi, ze ma hotovu raketu a na jeho HTP nema ani nova 1.2TSI![]()

bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Je to az k neuvereniu, kolko tychto crepov jazdi po cestach na sirokych 17 colovych gumach a su to rodinne kombiky 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- tornado
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 04.08.2009 14:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
a obcas ma s nou na ceste provokuje. Zatial som sa vzdy zdrzal a nechal sa predbehnut. Staci mi predstava, ako ho prud spalin z vyfuku Plechaca zastavi v polovici predbiehacieho manevru
Super HTP+ story
jen tedy nevím jak se u vás jezdí, když tě může předject HTP+, buď není žádný provoz nebo máte hodně dlouhý rovinky nejlépe z kopce a ty zároveň pevný nervy
mě snad co mam FF žádný HTP nepředjelo, ale asi u nás nejsou takový závodníci 

Super HTP+ story



Ford Fiesta ST (2013)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
tornado :
Nezavodim, ked sa chcem vyblaznit, idem si zajazdit na motokare. Stovku za 3 sekundy neda ani RS-ko
Inak juhozapad Slovenska je jedna velka rovina, takze HTP na nej sa dokaze celkom dobre rozbehnut. Naozaj nemam potrebu s nimi zavodit. O to vacsie bolo moje sklamanie, ked som v zrkadlach uvidel kriklavo zelenu Fobiu na ooobrovskych kolesach, o ktorej som si myslel, ze je to RSka. S tou by som sa rad ponahanal, aj ked viem, ze by som asi prehral. Hned po vyjazde z kruhaca na trojke s plynom na podlahe a dymu z gum (ESP OFF) mi bolo podozrive, preco za mnou nestiha - RS je predsa lahsia aj silnejsia ako moj Plechac, mala by si ma dat na ranajky. No nedala. Po kusku som spomalil a nechal sa predbehnut. Podla zvuku to bola HTP prezlecena za RS
Nechal som ho ist, nech ma zazitok, ze dal dole MonsterEnergy Focusa f TDCiiiicku. Nechapem, preco to ti ludia robia. Skoro ako v Utoku klokanov u LordMord-a.
Nezavodim, ked sa chcem vyblaznit, idem si zajazdit na motokare. Stovku za 3 sekundy neda ani RS-ko

Inak juhozapad Slovenska je jedna velka rovina, takze HTP na nej sa dokaze celkom dobre rozbehnut. Naozaj nemam potrebu s nimi zavodit. O to vacsie bolo moje sklamanie, ked som v zrkadlach uvidel kriklavo zelenu Fobiu na ooobrovskych kolesach, o ktorej som si myslel, ze je to RSka. S tou by som sa rad ponahanal, aj ked viem, ze by som asi prehral. Hned po vyjazde z kruhaca na trojke s plynom na podlahe a dymu z gum (ESP OFF) mi bolo podozrive, preco za mnou nestiha - RS je predsa lahsia aj silnejsia ako moj Plechac, mala by si ma dat na ranajky. No nedala. Po kusku som spomalil a nechal sa predbehnut. Podla zvuku to bola HTP prezlecena za RS

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Špíz
- Junior
- Příspěvky: 396
- Registrován: 19.02.2009 12:59
- Bydliště: Českobudějovicko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Zdar, mám FFII. 1.6 74 kW r.v. 2005 HB. Při vytočení motoru (při jízdě) na 2ku (i 3ku), v otáčkách nad 4500 rpm motor jakoby lehce pocukává. Dělá vám to taky? Filtr a svíčky jsou vyměněný a dělá to stále...
Ford Focus II. HB 2005 1.6 16V 74kW blue aquarius
Galerie: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=19792
Galerie: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=19792
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Špíz: Mě to nedělá...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti