Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Jestli to nebude treba tim, ze je FF1 lehci..
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nie kazde FF1 ide s 1.6 zazracne. Zalezi od staleho prevodu - s dlhsim je dynamika dost slaba (ajked bez protivetra pri riadne dlhej rovinke by sa rozgulal mozno aj na 200 km/h ...)
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Anduril :
FF1 je sice lahsi, no FF2 ma toto kompenzovane kratsim prevodom.
FF1 je sice lahsi, no FF2 ma toto kompenzovane kratsim prevodom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- tornado
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 04.08.2009 14:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ahoj, mam takový malý dotaz, teď se trochu ochladilo, a zdá se mi, že můj FoFo se na benzíňák ohřívá nějak pomalu, od nastartování to trvá cca 5km
samozřejmě se snažím jet s malým zatížením motoru a netočit nad 3000, s vypnutým topením, ale přesto...
v porovnání s klasickou 1,6 je to rozdíl...


Ford Fiesta ST (2013)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)
- jack-3d
- Pokročilý
- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Dnes je opravdu zima, ale na ohřev motoru to nemělo výrazný vliv. Měl jsem motor na 90 stupňů během 2 minut (ze zapnutým topením).
Snad tu někdo bude vědět, co s tím může být špatně.
Snad tu někdo bude vědět, co s tím může být špatně.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Zeby termostat 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- ..jehne..
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 05.11.2009 21:45
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ja mam ten samy problem, ale jak s jistotou zjistim, ze je v haji zrovna termostat. Vyhodit pres 2 litry za opravu a zjistit, ze byla k nicemu, se mi nechce. Z osahavani hadicek sem moc chytry nebyl:)
Ford Focus II GHIA 1,6 Ti-VCT 2005
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ak je po chvilke od nastartovania tepla vstupna / vystupna hadica chladica, termostat s velkou pravdepodobnostou nezatvara.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nebo zavira, ale pomalu. To jsem zazil na predchozim aute. Vsechno to fungovalo, tak nejak, ale se setrvacnosti. Zahrivalo se to pomalu a rychle to chladlo, kolisala teplota.
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Škodovkář by vyměnil termostat za sto korun a hotovo, tady se kolem toho povede stránka diskuse a nakonec to skončí v servisu...
Hele, na co je u levého světla ten solenoidový ventil? Některá t-vct ho tam mají a k nádržce vede jedna hadice, jiná ho nemají a hadice jsou dvě...
Hele, na co je u levého světla ten solenoidový ventil? Některá t-vct ho tam mají a k nádržce vede jedna hadice, jiná ho nemají a hadice jsou dvě...
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- tornado
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 04.08.2009 14:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Dneska jsem jel po ránu, když byla teplota chazení OK, pustil jsem naplno při jízdě z kopce topení a hned lehce klesla, myslim že nic jinýho než termostat to být nemůže.....jehne.. píše:Ja mam ten samy problem, ale jak s jistotou zjistim, ze je v haji zrovna termostat. Vyhodit pres 2 litry za opravu a zjistit, ze byla k nicemu, se mi nechce. Z osahavani hadicek sem moc chytry nebyl:)
koukal jsem zhruba na ceny, tak samosatný termostat stojí do 500kč, tak nevím kde ti řekli za výměnu 2 litry

Ford Fiesta ST (2013)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)
- Mudr.Hematolog
- Nováček
- Příspěvky: 95
- Registrován: 24.06.2010 23:40
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ked ides dole kopcom a pustis topenie naplno, tak ten napor studeneho vzduchu ktory prudi do motora plus este studena voda do radiatora, tak sa nie je co divit, ze trocha klesne teplota.......to spravi aj mne a problem s teplotou nemam ziadny.
- ..jehne..
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 05.11.2009 21:45
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Podle http://www.fordoriginalnidily.cz a finis 1351716 je cena termostatu 1770,- s DPH + nejaka ta prace. Pokud jsem to dobre nasel.
Ford Focus II GHIA 1,6 Ti-VCT 2005
- tornado
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 04.08.2009 14:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tak pojedu na výlet k Fokimu, výměna termostatu cca 1000 i s prací 

Ford Fiesta ST (2013)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)
- ..jehne..
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 05.11.2009 21:45
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Hmmm, pekna cena...taky by se mi hodil nejaky Foki v okoli
...hlavne nekdo, kdo tomu rozumi

Ford Focus II GHIA 1,6 Ti-VCT 2005
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti