Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 30.08.2010 19:43

Jestli to nebude treba tim, ze je FF1 lehci..
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od maxo111 » 30.08.2010 19:50

Nie kazde FF1 ide s 1.6 zazracne. Zalezi od staleho prevodu - s dlhsim je dynamika dost slaba (ajked bez protivetra pri riadne dlhej rovinke by sa rozgulal mozno aj na 200 km/h ...)
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 30.08.2010 21:45

Anduril :
FF1 je sice lahsi, no FF2 ma toto kompenzovane kratsim prevodom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
tornado
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 04.08.2009 14:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od tornado » 04.10.2010 08:05

Ahoj, mam takový malý dotaz, teď se trochu ochladilo, a zdá se mi, že můj FoFo se na benzíňák ohřívá nějak pomalu, od nastartování to trvá cca 5km :( samozřejmě se snažím jet s malým zatížením motoru a netočit nad 3000, s vypnutým topením, ale přesto... :nixw: v porovnání s klasickou 1,6 je to rozdíl...
Ford Fiesta ST (2013)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jack-3d » 04.10.2010 11:10

Dnes je opravdu zima, ale na ohřev motoru to nemělo výrazný vliv. Měl jsem motor na 90 stupňů během 2 minut (ze zapnutým topením).

Snad tu někdo bude vědět, co s tím může být špatně.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 04.10.2010 12:59

Zeby termostat :?:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
..jehne..
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05.11.2009 21:45
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od ..jehne.. » 04.10.2010 19:06

Ja mam ten samy problem, ale jak s jistotou zjistim, ze je v haji zrovna termostat. Vyhodit pres 2 litry za opravu a zjistit, ze byla k nicemu, se mi nechce. Z osahavani hadicek sem moc chytry nebyl:)
Ford Focus II GHIA 1,6 Ti-VCT 2005

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 04.10.2010 21:39

Ak je po chvilke od nastartovania tepla vstupna / vystupna hadica chladica, termostat s velkou pravdepodobnostou nezatvara.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 04.10.2010 21:44

Nebo zavira, ale pomalu. To jsem zazil na predchozim aute. Vsechno to fungovalo, tak nejak, ale se setrvacnosti. Zahrivalo se to pomalu a rychle to chladlo, kolisala teplota.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 04.10.2010 22:16

Škodovkář by vyměnil termostat za sto korun a hotovo, tady se kolem toho povede stránka diskuse a nakonec to skončí v servisu...

Hele, na co je u levého světla ten solenoidový ventil? Některá t-vct ho tam mají a k nádržce vede jedna hadice, jiná ho nemají a hadice jsou dvě...
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
tornado
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 04.08.2009 14:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od tornado » 11.10.2010 09:38

..jehne.. píše:Ja mam ten samy problem, ale jak s jistotou zjistim, ze je v haji zrovna termostat. Vyhodit pres 2 litry za opravu a zjistit, ze byla k nicemu, se mi nechce. Z osahavani hadicek sem moc chytry nebyl:)
Dneska jsem jel po ránu, když byla teplota chazení OK, pustil jsem naplno při jízdě z kopce topení a hned lehce klesla, myslim že nic jinýho než termostat to být nemůže...
koukal jsem zhruba na ceny, tak samosatný termostat stojí do 500kč, tak nevím kde ti řekli za výměnu 2 litry 8O
Ford Fiesta ST (2013)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)

Uživatelský avatar
Mudr.Hematolog
Nováček
Nováček
Příspěvky: 95
Registrován: 24.06.2010 23:40

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Mudr.Hematolog » 29.10.2010 00:39

Ked ides dole kopcom a pustis topenie naplno, tak ten napor studeneho vzduchu ktory prudi do motora plus este studena voda do radiatora, tak sa nie je co divit, ze trocha klesne teplota.......to spravi aj mne a problem s teplotou nemam ziadny.

Uživatelský avatar
..jehne..
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05.11.2009 21:45
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od ..jehne.. » 29.10.2010 07:37

Podle http://www.fordoriginalnidily.cz a finis 1351716 je cena termostatu 1770,- s DPH + nejaka ta prace. Pokud jsem to dobre nasel.
Ford Focus II GHIA 1,6 Ti-VCT 2005

Uživatelský avatar
tornado
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 04.08.2009 14:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od tornado » 09.11.2010 07:18

Tak pojedu na výlet k Fokimu, výměna termostatu cca 1000 i s prací :bravo22:
Ford Fiesta ST (2013)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)

Uživatelský avatar
..jehne..
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05.11.2009 21:45
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od ..jehne.. » 12.11.2010 22:14

Hmmm, pekna cena...taky by se mi hodil nejaky Foki v okoli :lol: ...hlavne nekdo, kdo tomu rozumi
Ford Focus II GHIA 1,6 Ti-VCT 2005

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti