Ono tych 90% uplne postacuje pre ludi, ktorym by inak stacil len pohon jednej napravy
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tak tak miskooo
spravne, presne tak som to myslel.
Ono tych 90% uplne postacuje pre ludi, ktorym by inak stacil len pohon jednej napravy
Ono tych 90% uplne postacuje pre ludi, ktorym by inak stacil len pohon jednej napravy
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
OK, urcite sa dohodneme na tom, ze haldex nie je bohvie co, ale v stazenych podmienkach vie velmi pomoct, ale aj sposobit problem (VW T5 v priekope). Teraz sa ale vratme k teme - ma niekto TiVCT so 150 tisic km v kolesach ? Ako to jazdi ? Je to aj po tejto porcii kilakov spolahlive ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ja mam len 60 tisic, zatial jak od matela, ziadna porucha ani nic
az na tu vrodenu vadu, ze tam chyba takych 100 konikov 
- maxo111
- Zkušený

- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
1.5 VTI v starych Civicoch ma tiez 115koni a jazdia od r.v. 1997 do dnesV12 píše:Teraz sa ale vratme k teme - ma niekto TiVCT so 150 tisic km v kolesach ? Ako to jazdi ? Je to aj po tejto porcii kilakov spolahlive ?
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Problem je v tom, ze motor z Hondy do Focusu nedostanem. Ani nahodou.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- maxo111
- Zkušený

- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ja len nevidim dovod preco by malo po 150t km ti-vct nefungovat, ked je to v podstate stara osvedcena technologia.
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- Luky2380
- Nováček

- Příspěvky: 20
- Registrován: 29.03.2010 09:00
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Přesně tak..nevím proč by měl být tento motor špatný. Znám jednoho chlapíka, který má Civic rok 98 s motorem 1.5 Vtec, 115koní a má najeto věřte nevěřte 450tisíc bez problémů 
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 2006 sportovní pružiny H&R




- Anduril
- Test driver

- Příspěvky: 5096
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
tak nejde o to, ze je to osvedcena technologie, ale ze neco muze byt provedeno spatne a muze to delat problemy.
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tak tato vec sa chlapcom od Fordu zjavne nepodarila - viem o dalsom aute s TiVCT mechanikou menenou po 109 tisic km... Z toho mi vychadza, ze ak TiVCT, tak kupit nove a po skonceni zaruky rychlo predat, nech sa s tym trapi niekto iny. A pre kupcov jazdeniek - ruky prec od Fordov s TiVCT...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Anduril
- Test driver

- Příspěvky: 5096
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Podobny problem byl i u Fiatu, u motoru 1.8 HGT, rovnez s promenlivym casovanim, kde odchazi variator.
- maxo111
- Zkušený

- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Kolko vyjde oprava mechaniky variabilneho casovania ti-vct ? Je to ozaj taka casovana bomba ako pri kupe dizla ? (vstreky, zotrvacnik, EGR, turbo ... ) 
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
-
MK2
- Test driver

- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Já bych jen dodal že systém Ti-VCT má i pětiválec montovaný do ST... 
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Anduril
- Test driver

- Příspěvky: 5096
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
MK2: Neni to nahodou az v EcoBoostech?
-
MK2
- Test driver

- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Jo v EcoBoostech to bude taky
Důkaz najdeš v ceníku pro ST - je tam napsano mimo jiné "variabilní časování ventilů"
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- el_Barto
- Junior

- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
zas tak bych se toho nebal, pokud to bude chtit vetsi opravu (nemyslim GO motoru, ta pravdepodobne treba nebude, leda by ten motor mel nejaky problem od vyroby, ale na to VCT nema vliv) tak to nebude takovy balik jako dat do pucu naftaka ....
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


