Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 26.05.2010 15:40

Tak tak miskooo :D spravne, presne tak som to myslel.
Ono tych 90% uplne postacuje pre ludi, ktorym by inak stacil len pohon jednej napravy :D
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 26.05.2010 17:56

OK, urcite sa dohodneme na tom, ze haldex nie je bohvie co, ale v stazenych podmienkach vie velmi pomoct, ale aj sposobit problem (VW T5 v priekope). Teraz sa ale vratme k teme - ma niekto TiVCT so 150 tisic km v kolesach ? Ako to jazdi ? Je to aj po tejto porcii kilakov spolahlive ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 26.05.2010 18:26

ja mam len 60 tisic, zatial jak od matela, ziadna porucha ani nic :perfect: az na tu vrodenu vadu, ze tam chyba takych 100 konikov :oops:

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od maxo111 » 27.05.2010 17:31

V12 píše:Teraz sa ale vratme k teme - ma niekto TiVCT so 150 tisic km v kolesach ? Ako to jazdi ? Je to aj po tejto porcii kilakov spolahlive ?
1.5 VTI v starych Civicoch ma tiez 115koni a jazdia od r.v. 1997 do dnes :wink:
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 28.05.2010 06:55

Problem je v tom, ze motor z Hondy do Focusu nedostanem. Ani nahodou.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od maxo111 » 28.05.2010 11:56

Ja len nevidim dovod preco by malo po 150t km ti-vct nefungovat, ked je to v podstate stara osvedcena technologia.
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
Luky2380
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 29.03.2010 09:00
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Luky2380 » 28.05.2010 19:28

Přesně tak..nevím proč by měl být tento motor špatný. Znám jednoho chlapíka, který má Civic rok 98 s motorem 1.5 Vtec, 115koní a má najeto věřte nevěřte 450tisíc bez problémů :lol:
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 2006 sportovní pružiny H&R
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 28.05.2010 19:32

tak nejde o to, ze je to osvedcena technologie, ale ze neco muze byt provedeno spatne a muze to delat problemy.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 29.05.2010 20:48

Tak tato vec sa chlapcom od Fordu zjavne nepodarila - viem o dalsom aute s TiVCT mechanikou menenou po 109 tisic km... Z toho mi vychadza, ze ak TiVCT, tak kupit nove a po skonceni zaruky rychlo predat, nech sa s tym trapi niekto iny. A pre kupcov jazdeniek - ruky prec od Fordov s TiVCT...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 29.05.2010 20:51

Podobny problem byl i u Fiatu, u motoru 1.8 HGT, rovnez s promenlivym casovanim, kde odchazi variator.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od maxo111 » 29.05.2010 23:26

Kolko vyjde oprava mechaniky variabilneho casovania ti-vct ? Je to ozaj taka casovana bomba ako pri kupe dizla ? (vstreky, zotrvacnik, EGR, turbo ... ) :?:
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 30.05.2010 10:51

Já bych jen dodal že systém Ti-VCT má i pětiválec montovaný do ST... :wink:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 30.05.2010 11:01

MK2: Neni to nahodou az v EcoBoostech?
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 30.05.2010 11:39

Jo v EcoBoostech to bude taky :wink: Důkaz najdeš v ceníku pro ST - je tam napsano mimo jiné "variabilní časování ventilů"
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
el_Barto
Junior
Junior
Příspěvky: 412
Registrován: 17.01.2010 19:21

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od el_Barto » 30.05.2010 14:04

zas tak bych se toho nebal, pokud to bude chtit vetsi opravu (nemyslim GO motoru, ta pravdepodobne treba nebude, leda by ten motor mel nejaky problem od vyroby, ale na to VCT nema vliv) tak to nebude takovy balik jako dat do pucu naftaka ....
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host