Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 31.10.2009 00:11

fofok píše:Když koukám na tu spotřebu u killerhammera tak 1,6 ti-vct je pěknej žrout
moju spotrebu neries :idea: :wink:

spritmonitor.de, statistika:
1.6 74 kW, 163 vozidiel, priemer: 7,84 l/100km
1.6 ti-vct 85 kW, 152 vozidiel, priemer: 8,02 l/100km
ten rozdiel v spotrebe je 2 deci / 100 km 8)
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
mik100
Nováček
Nováček
Příspěvky: 120
Registrován: 16.01.2009 13:34

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mik100 » 31.10.2009 18:13

keby kupujem teraz tak zoberem ti-vct ,i ked aj tych 85kw je na focus malo...najviac pocitujem chybajuci vykon v stupaniach,aby to akotak islo vytacam ho strasne,a len to huci a nejde :( ;
a spotreba tiez nic moc,ja mam 8.5,
ale zase ked si dam svoju oblubenu trat okolo beckova,necham za sebou vseliakych miestnych borcov,som zase spokojny:)
takze minimalne 85kw
Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 01.11.2009 11:20

Kebyže kupujem teraz, tak zoberem 2,5T :twisted:

Ale ne, nejradši bych viděl ve Focusu benzín 1,6 Turbo cca 120 KW a 6 st. převodovka 8) Snad se toho u příští generace dočkáme :idea:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od vcedula » 01.11.2009 16:38

aj tak malokedy clovek jazdi plny kotol, o rozdiele mozes hovorit len vtedy, ked potrebujes max vykon (predbiehanie, dlha cesta do kopca), inak ti to moze byt uplne jedno.

Ale ked chces mat auto aj na sport, tak kazdy konik navyse je fajn. Avsak na bezne pouzitie ti to moze byt uplne jedno.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4978
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od fofok » 01.11.2009 19:49

nevim kde bereš tu větší poruchovost a dle spotřeby KH se nemůžeš řídit :lol:
Beru to tady na fóru-snímače otáček vačky,dost se to tady řeší a kolega bratra ho má tříletej,najeto cca 50t km a už ho má taky měněnej a ještě mu odešla nějaká cívka.Ono vy tady tvrdíte že rozdíl ve výkonu je znát od 3000 otáček,tak logicky to musí žrát víc protože aby se
využil výkon musí se víc točit.A ještě ho tady chválí jenom ten kdo ho vlastní.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Johnyy » 01.11.2009 21:42

fofok: kdo jinej by to měl hodnotit než ten kdo to zná, z vlastní zkušenosti po 140t. (co bylo do 60t nevím) bez problému. Znatelnější je to od 4000, ale větší moment je v celém rozsahu. Zkoušel jsem obě varianty, takže můj subjektivní pocit podpořený zkušeností říká VCT :wink:
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Uživatelský avatar
tornado
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 04.08.2009 14:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od tornado » 02.11.2009 00:09

ahoj, píšeš, že máš najeto 140 000km, už jsi měnil rozvodový řemen? případně jak to dopadlo? když jsem se já ptal v servisu v kolika je dobrý řemen měnit,(chtěl jsem ho vyměnit u mojí čerstvé ojetiny), tak mi na to řekli že na TI-VCT ho ještě neměnily, prý neměl nikdo tolik najeto :(
Ford Fiesta ST (2013)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)

Uživatelský avatar
BoraBora
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 20.05.2009 11:26
Bydliště: Praha 10

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od BoraBora » 03.11.2009 09:45

Mmně řikali, že při 150.000. Nicméně už jsem měnil jedno kolečko - to co nastavuje proměnný časování
Ford Focus II Combi Ghia, 1.6i Ti-VCT 85 kW, 2/2006
Obrázek

Obrázek

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Johnyy » 03.11.2009 15:00

tornado: ještě se neměnil. Ve 150t.
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 27.11.2009 22:30

Tak zase menší dilema

po přečtení tohoto článku :konkurence ... t=1042jsem nabyl dojmu, že lepší je koupit jednodušší 1,6tku =o

nevím, jedni chválí 1,6(85kW) a že by slabší ani náhodou nechtěli, ale většina má 1,6(74kW) jsou s ní spokojeni a na jejich stranu se přiklání i recenze...
...fakt se teď rozhodnout nemůžu

teď taký rozmýšlím i nad tím, že než zebrat od autotiptop FFII 2007 za 250.000,-
nebo od misoka sice upraveného, ale přesto FFII 2005 za podobnou cenu, zda-li není lepší si cosi připlatit a mít tyto vozy:

1) http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... us/7701717

2) http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... us/7715101

3) http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... us/7741482

4) http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... us/7754550

5) nebo ještě sjednávám dalšího focuse 2009 1.6 Ti-VCT ve výbavě sport,5dv.černý, který by měl být také lehce pod 300.000,-

????tak teď nevím???? a hlavně jsem chtěl jít do 85kW, ale po přečtení pár recenzí a hlavně výše zmiňovaného článku začínám uvažovat o slabší 74kW?!

Opravdu by mne zajímal názor zkušenějších, hlavně těch co již mají možnost vozit se v těchto motorizacích a mohli popř. obě srovnat
co vy tedy "forďáci" na zmiňované motorizace a nabídky výše zmiňovaných vozů?

Díky za všechny názory a s pozdravem budoucí majitel FFII Standa (jen ještě nevím či po faceliftu či nikoli, ale ta nová "tvář" vypadá opravdu sqwele)
Obrázek

Uživatelský avatar
richisan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1534
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od richisan » 27.11.2009 23:32

Typujem, ze si narodeny v znameni vah.

Uživatelský avatar
KERF
Junior
Junior
Příspěvky: 382
Registrován: 06.09.2008 14:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od KERF » 28.11.2009 00:08

Myslím, že neví vůbec co chce. Přece když jdu kupovat auto, tak vím hlavně jak ho budu používat a co se mi líbí. Podle toho přizpůsobím svůj výběr a nemám potřebu otravovat dalších x lidí, aby mi nakukali vo vlastně chci.
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter
Obrázek

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 28.11.2009 00:23

KERF píše:Myslím, že neví vůbec co chce. Přece když jdu kupovat auto, tak vím hlavně jak ho budu používat a co se mi líbí. Podle toho přizpůsobím svůj výběr a nemám potřebu otravovat dalších x lidí, aby mi nakukali vo vlastně chci.
vím co chci, spolehlivé auto - tím otázka na Ti-VCT či ano či nikoliv (potažmo víc cipovin-proměnné časování-tím nasnaze výskyt poruch)

74kW či 85kW? - kdybych v tom jezdil sám popř. jen s manželkou tak by mi stačio i 74kW, jelikož mám tříletou holčičku a druhé na "cestě", proto otázka zda je v těch motorech tak markatní rozdíl

líbí se mi i aut. klima, na druhou stránku zas něktaré názory tvrdí, že manuál je lepší?! i když nevím včem, zda v poruchovosti či co, ale podle mě když si nastavím 22stupňů tak j etam mám :-) takže u mne spíše automat

a mezi auty před faceliftem a po?! ptám se ohledně ceny, rozhodně je pro mne líbivější poslední upravená verze, ale zase přihodit si 50k jen za pozměněnou kastli?! otázka zní zda se to podle vás vyplatí,,,

kdybych byl sám, tak by mé rozhodování vypadalo úplně jinak a snad bych se bezhlavě vrhnul na to co se mi líbí, ale s nástupem otcovství jsem začal uvažovat trošku jinak, nemějte mi za zlé když se zeptám na pár prkotin, ale v mém případě musím již zvažovat jistá pro a proti :-)
Obrázek

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 28.11.2009 07:09

4. auto je z Auto IN. Maji tam ted spoustu techto FL focusu (i s mene kilometry, vybava totozna)..
Jinak si myslim, ze by ses mel v tech autech proste projet. Na foru moc nevymyslis. Ti-VCT je mozna slozitejsi, ale nevidel jsem tu na foru, ze by se kazil nejak abnormalne..
Mam 74kW 1.6ku a plne mi dostacuje. I pri nalozenem aute se s tim da jet celkem normalne svizne (nerikam zavodne:) Kdyz jedu sam nebo ve dvou, tak se to hybe krasne. Nemam sice srovnani s 85kW, ale jak rikam, staci mi toto.
Klimu bych rozhodne volil automatickou, je to daleko pohodlnejsi, nez kroutit manualem. A jinak jsem urcite pro facelift...jak vidis, daji se sehnat malo jeta auta v krasnem stavu a jako bonus s hezci kastlou, to za to stoji :) Jak uz se tu myslim psalo, volil bych podle konkretniho auta, jeho stavu, nez podle motoru (1.6 vs 1.6Ti).
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Johnyy » 28.11.2009 08:58

taky nevím odkud pramení ta větší poruchovost VCT?
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 1 host