...pre roverx-a,ked je lenivy hladatzirafak píše:mal som predtym 100 konovu 1,6 sice v 1-notke a teraz v 2-ke 115-tku,ale tento druhy je neporovnatelne lepsi.zivsi v nizsich otackach,zivsi vo vyssich,da sa jazdit velmi usporne,vdaka variabilnej technologii,kde motor v nizkych otackach spaluje chudobnu zmes.Je inac sprevodovany a pri dialnicnej 130-tke toci trosku vyssie otacky,ako stara 100-konovka.Osobne by som volil jednoznacne 115-tku.
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
-
zirafak
- Test driver

- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
- roverx
- Nováček

- Příspěvky: 63
- Registrován: 19.06.2009 14:31
- Bydliště: Studénka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
for zirafak:
nejsem lenivý, jen focusů je přehršel tak jako kdysi escortů a při mé smůle motorizace 1,6 je převažující
VCTéčko se objeví zřídkakdy a když už tak v horším stavu...
jak jsi u té 1,6tky VCTéčka dosáhl 115kW? jedná se o přečipování? v základu jsem takovou motorizaci hledal marně
ohledně koupě: hodně lidí mě od Fordu odrazuje, jejich argumenty sice nechápu, ale je jich většina a málokdo mi tuhletu koupi schvaloval...
že prý drahé náhradní díly?(při srovnávání jsem zjistil, že má levnější díly jak octáva)
že prý je dost poruchové (co jsem se dočet v recenzích tak FEscort a FFocus jsou nejméně poruchové, ještě s něma snad drží krok Nissan Almera :-)popř. diesly od VW)
**Nissan a Ford jsou pro mě ale favority z jednoho důvodu, že u těchle značek se jim povedly motorizace v benzínu
že prý mám myslet do budoucna a jít do něčeho většího než je hatchback, prý kvůli druhému dítěti které je na cestě
**"vajíčka" typu Scénic apod. se mi ale vůbec nelíbí a kombik je při mém ročním nájezdu do 20.000km se mi zdá zbytečný... už i tak má FFII si myslím dostačující zavazadlový prostor, rozhodně větší než u Fabky, za to menší než u Octávy, ale ta je zase lepší s dieslem-do čehož se mi nechce jít...
pro shrnutí, myslím si, že mé rozhodnutí těžko kdo změní, ale never say never,
tady chválu na jiná auta těžko uslyším
ale budu rád když mě to tajů FFII zasvětíte 
osobně si myslím, že jeho koupí neprohloupím
nejsem lenivý, jen focusů je přehršel tak jako kdysi escortů a při mé smůle motorizace 1,6 je převažující
jak jsi u té 1,6tky VCTéčka dosáhl 115kW? jedná se o přečipování? v základu jsem takovou motorizaci hledal marně
ohledně koupě: hodně lidí mě od Fordu odrazuje, jejich argumenty sice nechápu, ale je jich většina a málokdo mi tuhletu koupi schvaloval...
že prý drahé náhradní díly?(při srovnávání jsem zjistil, že má levnější díly jak octáva)
že prý je dost poruchové (co jsem se dočet v recenzích tak FEscort a FFocus jsou nejméně poruchové, ještě s něma snad drží krok Nissan Almera :-)popř. diesly od VW)
**Nissan a Ford jsou pro mě ale favority z jednoho důvodu, že u těchle značek se jim povedly motorizace v benzínu
že prý mám myslet do budoucna a jít do něčeho většího než je hatchback, prý kvůli druhému dítěti které je na cestě
**"vajíčka" typu Scénic apod. se mi ale vůbec nelíbí a kombik je při mém ročním nájezdu do 20.000km se mi zdá zbytečný... už i tak má FFII si myslím dostačující zavazadlový prostor, rozhodně větší než u Fabky, za to menší než u Octávy, ale ta je zase lepší s dieslem-do čehož se mi nechce jít...
pro shrnutí, myslím si, že mé rozhodnutí těžko kdo změní, ale never say never,
osobně si myslím, že jeho koupí neprohloupím

- mehturt
- Test driver

- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
pozri, Focus II ma 2 motory s objemom 1.6: 74 kW a 85kW (Ti-VCT), je to tak uz z vyrobyroverx píše:fjak jsi u té 1,6tky VCTéčka dosáhl 115kW?
-
zirafak
- Test driver

- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Co si zac clovece,lebo pises krizom krazom a uplne z cestyroverx píše:for zirafak:
nejsem lenivý, jen focusů je přehršel tak jako kdysi escortů a při mé smůle motorizace 1,6 je převažujícíVCTéčko se objeví zřídkakdy a když už tak v horším stavu...
jak jsi u té 1,6tky VCTéčka dosáhl 115kW? jedná se o přečipování? v základu jsem takovou motorizaci hledal marně
ohledně koupě: hodně lidí mě od Fordu odrazuje, jejich argumenty sice nechápu, ale je jich většina a málokdo mi tuhletu koupi schvaloval...
že prý drahé náhradní díly?(při srovnávání jsem zjistil, že má levnější díly jak octáva)
že prý je dost poruchové (co jsem se dočet v recenzích tak FEscort a FFocus jsou nejméně poruchové, ještě s něma snad drží krok Nissan Almera :-)popř. diesly od VW)
**Nissan a Ford jsou pro mě ale favority z jednoho důvodu, že u těchle značek se jim povedly motorizace v benzínu
že prý mám myslet do budoucna a jít do něčeho většího než je hatchback, prý kvůli druhému dítěti které je na cestě
**"vajíčka" typu Scénic apod. se mi ale vůbec nelíbí a kombik je při mém ročním nájezdu do 20.000km se mi zdá zbytečný... už i tak má FFII si myslím dostačující zavazadlový prostor, rozhodně větší než u Fabky, za to menší než u Octávy, ale ta je zase lepší s dieslem-do čehož se mi nechce jít...
pro shrnutí, myslím si, že mé rozhodnutí těžko kdo změní, ale never say never,tady chválu na jiná auta těžko uslyším
ale budu rád když mě to tajů FFII zasvětíte
osobně si myslím, že jeho koupí neprohloupím
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
a povedz mi, ktory dizlovy motor bol lepsi v oktavke ako vo focuse ?roverx píše:za to menší než u Octávy, ale ta je zase lepší s dieslem-do čehož se mi nechce jít...
nech sa nieco poducim
som doteraz myslel, ze ten stary 1.9 TDI PD motor je ovela zastaralejsi, nekultivovanejsi, menej vykonny ako fordove common raily 1.8 alebo 2.0 tdci
-
TripleJay
- Test driver

- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ale meneeej zere 
- roverx
- Nováček

- Příspěvky: 63
- Registrován: 19.06.2009 14:31
- Bydliště: Studénka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
zirafak píše:Co si zac clovece,lebo pises krizom krazom a uplne z cestyroverx píše:for zirafak:
nejsem lenivý, ...
... :-)osobně si myslím, že jeho koupí neprohloupím![]()
s cesty? prečo? psal jsem snad nějaké nesmysly?
Naposledy upravil(a) roverx dne 27.10.2009 10:17, celkem upraveno 2 x.

- roverx
- Nováček

- Příspěvky: 63
- Registrován: 19.06.2009 14:31
- Bydliště: Studénka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
killerhammer píše:a povedz mi, ktory dizlovy motor bol lepsi v oktavke ako vo focuse ?roverx píše:za to menší než u Octávy, ale ta je zase lepší s dieslem-do čehož se mi nechce jít...
nech sa nieco poducim![]()
som doteraz myslel, ze ten stary 1.9 TDI PD motor je ovela zastaralejsi, nekultivovanejsi, menej vykonny ako fordove common raily 1.8 alebo 2.0 tdci
myslel jsem tím, že mají u Octávky co do poměru ceny/spotřeby/poruchovosti lepší diesly...
...nepsal jsem, že je mají lepší než Ford, tady chválíte dost benzíny

- roverx
- Nováček

- Příspěvky: 63
- Registrován: 19.06.2009 14:31
- Bydliště: Studénka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Já myslel, že se tu něco dovím a namísto toho jsem se jen dozvěděl, že mluvím z cesty, někdo mě zas nepochopil-já si nemyslím, že TDI u Octávy je lepší než u Fofa-ale v motorizacemi co dávají do Octávek je to lepší volba, tak samo jako benzín ve Fordu
a že žere míň to jsem věděl taky 
myslím si, že né jediný píšu s cesty, tyto příspěvky mě zatím ničím novým neobohatili,,,
S pozdravem Stana
myslím si, že né jediný píšu s cesty, tyto příspěvky mě zatím ničím novým neobohatili,,,
S pozdravem Stana

-
MK2
- Test driver

- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Roverx:
Přečti si tady ty recenze.... A pokud ti potom nebude něco jasné tak se zeptej
Test: Ford Focus 1,6 Ti-VCT - Předurčen pro úspěch
Ford Focus 1,6 Ti-VCT: miláček řidičů (megatest)
Test Ford Focus 1.6 Ti-VCT: Malé Mondeo bez kufru
Pokud si to už četl, tak se omlouvám. Pak už ti zbývá zamířit jenom
tady
Přečti si tady ty recenze.... A pokud ti potom nebude něco jasné tak se zeptej
Test: Ford Focus 1,6 Ti-VCT - Předurčen pro úspěch
Ford Focus 1,6 Ti-VCT: miláček řidičů (megatest)
Test Ford Focus 1.6 Ti-VCT: Malé Mondeo bez kufru
Pokud si to už četl, tak se omlouvám. Pak už ti zbývá zamířit jenom
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ak xces benzin, a xces 1.6 ti-vct 85kW (115k) ako ti pisal zirafak, tak sa ich predava kopec, vid link vyssie od MK2
klasickych 1.6 74kW (100k) je na trhu este viacej ale vacsinou su v najslabsej vybave trend
cize ja (a mozno aj dalsi ludia) ti odporucam hladat 1.6 ti-vct vo vybave ghia alebo titanium (kde dostanes aj dualnu aut klimu, setko v elektrike, mozno park senzory atd atd.)
klasickych 1.6 74kW (100k) je na trhu este viacej ale vacsinou su v najslabsej vybave trend
cize ja (a mozno aj dalsi ludia) ti odporucam hladat 1.6 ti-vct vo vybave ghia alebo titanium (kde dostanes aj dualnu aut klimu, setko v elektrike, mozno park senzory atd atd.)
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
vidis, a si to dostalzirafak píše:![]()
![]()
![]()
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
myslim, ze si sa hned na zaciatku, pre teba teda na 32. strane tohto vlakna, dozvedel o motore 1.6 ti-vct 85kW (115k) o ktorom si asi ani netusilroverx píše:myslím si, že né jediný píšu s cesty, tyto příspěvky mě zatím ničím novým neobohatili,,,
S pozdravem Stana
a tento motor sa tu riesi uz na 33 stranach tohto vlakna (teda asi cca rok mozno aj dva)
videl si aj krasny graf priebehu vykonu a krutiaku
taketo kvalitne info nedostanes ani v bazaroch
a plz neurazaj sa
radsej sa zamysli
co si asi o tebe myslia ludia, ked v 32-stranovom vlakne, kde sa detailne rozobera rozdiel medzi 1.6 74kW a 1.6 ti-vct 85kW uz asi rok, napise clovek na konci otazku, ci taky 85kW motor existuje, lebo ho nikde nevidel a o nom nepocul, a nasledne si ho pomyli so 115kW
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Mozno mu chyba uplny zaklad:
1 kw (kilowatt) = cca 1,36 PS (kona) europskeho, aby sme to upresnili.
Cize napr. 85kw = 115k
74kw = 100k
atd....
1 kw (kilowatt) = cca 1,36 PS (kona) europskeho, aby sme to upresnili.
Cize napr. 85kw = 115k
74kw = 100k
atd....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti




