Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 27.10.2009 07:23

zirafak píše:mal som predtym 100 konovu 1,6 sice v 1-notke a teraz v 2-ke 115-tku,ale tento druhy je neporovnatelne lepsi.zivsi v nizsich otackach,zivsi vo vyssich,da sa jazdit velmi usporne,vdaka variabilnej technologii,kde motor v nizkych otackach spaluje chudobnu zmes.Je inac sprevodovany a pri dialnicnej 130-tke toci trosku vyssie otacky,ako stara 100-konovka.Osobne by som volil jednoznacne 115-tku.
...pre roverx-a,ked je lenivy hladat :wink:

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 27.10.2009 09:06

for zirafak:
nejsem lenivý, jen focusů je přehršel tak jako kdysi escortů a při mé smůle motorizace 1,6 je převažující :-( VCTéčko se objeví zřídkakdy a když už tak v horším stavu...

jak jsi u té 1,6tky VCTéčka dosáhl 115kW? jedná se o přečipování? v základu jsem takovou motorizaci hledal marně ;-)

ohledně koupě: hodně lidí mě od Fordu odrazuje, jejich argumenty sice nechápu, ale je jich většina a málokdo mi tuhletu koupi schvaloval...
že prý drahé náhradní díly?(při srovnávání jsem zjistil, že má levnější díly jak octáva)
že prý je dost poruchové (co jsem se dočet v recenzích tak FEscort a FFocus jsou nejméně poruchové, ještě s něma snad drží krok Nissan Almera :-)popř. diesly od VW)
**Nissan a Ford jsou pro mě ale favority z jednoho důvodu, že u těchle značek se jim povedly motorizace v benzínu ;-)
že prý mám myslet do budoucna a jít do něčeho většího než je hatchback, prý kvůli druhému dítěti které je na cestě
**"vajíčka" typu Scénic apod. se mi ale vůbec nelíbí a kombik je při mém ročním nájezdu do 20.000km se mi zdá zbytečný... už i tak má FFII si myslím dostačující zavazadlový prostor, rozhodně větší než u Fabky, za to menší než u Octávy, ale ta je zase lepší s dieslem-do čehož se mi nechce jít...

pro shrnutí, myslím si, že mé rozhodnutí těžko kdo změní, ale never say never, :-) tady chválu na jiná auta těžko uslyším :-) ale budu rád když mě to tajů FFII zasvětíte :-)
osobně si myslím, že jeho koupí neprohloupím ;-)
Obrázek

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mehturt » 27.10.2009 09:12

roverx píše:fjak jsi u té 1,6tky VCTéčka dosáhl 115kW?
pozri, Focus II ma 2 motory s objemom 1.6: 74 kW a 85kW (Ti-VCT), je to tak uz z vyroby
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 27.10.2009 09:17

roverx píše:for zirafak:
nejsem lenivý, jen focusů je přehršel tak jako kdysi escortů a při mé smůle motorizace 1,6 je převažující :-( VCTéčko se objeví zřídkakdy a když už tak v horším stavu...

jak jsi u té 1,6tky VCTéčka dosáhl 115kW? jedná se o přečipování? v základu jsem takovou motorizaci hledal marně ;-)

ohledně koupě: hodně lidí mě od Fordu odrazuje, jejich argumenty sice nechápu, ale je jich většina a málokdo mi tuhletu koupi schvaloval...
že prý drahé náhradní díly?(při srovnávání jsem zjistil, že má levnější díly jak octáva)
že prý je dost poruchové (co jsem se dočet v recenzích tak FEscort a FFocus jsou nejméně poruchové, ještě s něma snad drží krok Nissan Almera :-)popř. diesly od VW)
**Nissan a Ford jsou pro mě ale favority z jednoho důvodu, že u těchle značek se jim povedly motorizace v benzínu ;-)
že prý mám myslet do budoucna a jít do něčeho většího než je hatchback, prý kvůli druhému dítěti které je na cestě
**"vajíčka" typu Scénic apod. se mi ale vůbec nelíbí a kombik je při mém ročním nájezdu do 20.000km se mi zdá zbytečný... už i tak má FFII si myslím dostačující zavazadlový prostor, rozhodně větší než u Fabky, za to menší než u Octávy, ale ta je zase lepší s dieslem-do čehož se mi nechce jít...

pro shrnutí, myslím si, že mé rozhodnutí těžko kdo změní, ale never say never, :-) tady chválu na jiná auta těžko uslyším :-) ale budu rád když mě to tajů FFII zasvětíte :-)
osobně si myslím, že jeho koupí neprohloupím ;-)
Co si zac clovece,lebo pises krizom krazom a uplne z cesty :roll: :|

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 27.10.2009 09:28

roverx píše:za to menší než u Octávy, ale ta je zase lepší s dieslem-do čehož se mi nechce jít...
a povedz mi, ktory dizlovy motor bol lepsi v oktavke ako vo focuse ?
nech sa nieco poducim 8)
som doteraz myslel, ze ten stary 1.9 TDI PD motor je ovela zastaralejsi, nekultivovanejsi, menej vykonny ako fordove common raily 1.8 alebo 2.0 tdci :wink:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od TripleJay » 27.10.2009 09:38

ale meneeej zere :mrgreen:

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 27.10.2009 10:05

zirafak píše:
roverx píše:for zirafak:
nejsem lenivý, ...

... :-)osobně si myslím, že jeho koupí neprohloupím ;-)
Co si zac clovece,lebo pises krizom krazom a uplne z cesty :roll: :|



s cesty? prečo? psal jsem snad nějaké nesmysly?
Naposledy upravil(a) roverx dne 27.10.2009 10:17, celkem upraveno 2 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 27.10.2009 10:08

killerhammer píše:
roverx píše:za to menší než u Octávy, ale ta je zase lepší s dieslem-do čehož se mi nechce jít...
a povedz mi, ktory dizlovy motor bol lepsi v oktavke ako vo focuse ?
nech sa nieco poducim 8)
som doteraz myslel, ze ten stary 1.9 TDI PD motor je ovela zastaralejsi, nekultivovanejsi, menej vykonny ako fordove common raily 1.8 alebo 2.0 tdci :wink:

myslel jsem tím, že mají u Octávky co do poměru ceny/spotřeby/poruchovosti lepší diesly...
...nepsal jsem, že je mají lepší než Ford, tady chválíte dost benzíny :-D
Obrázek

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 27.10.2009 10:14

Já myslel, že se tu něco dovím a namísto toho jsem se jen dozvěděl, že mluvím z cesty, někdo mě zas nepochopil-já si nemyslím, že TDI u Octávy je lepší než u Fofa-ale v motorizacemi co dávají do Octávek je to lepší volba, tak samo jako benzín ve Fordu :-) a že žere míň to jsem věděl taky :-(

myslím si, že né jediný píšu s cesty, tyto příspěvky mě zatím ničím novým neobohatili,,,
S pozdravem Stana
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 27.10.2009 10:17

:roll: :roll: :roll:

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 27.10.2009 10:46

Roverx:
Přečti si tady ty recenze.... A pokud ti potom nebude něco jasné tak se zeptej :wink:
Test: Ford Focus 1,6 Ti-VCT - Předurčen pro úspěch
Ford Focus 1,6 Ti-VCT: miláček řidičů (megatest)
Test Ford Focus 1.6 Ti-VCT: Malé Mondeo bez kufru

Pokud si to už četl, tak se omlouvám. Pak už ti zbývá zamířit jenom :arrow: tady
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 27.10.2009 11:18

ak xces benzin, a xces 1.6 ti-vct 85kW (115k) ako ti pisal zirafak, tak sa ich predava kopec, vid link vyssie od MK2
klasickych 1.6 74kW (100k) je na trhu este viacej ale vacsinou su v najslabsej vybave trend :idea:
cize ja (a mozno aj dalsi ludia) ti odporucam hladat 1.6 ti-vct vo vybave ghia alebo titanium (kde dostanes aj dualnu aut klimu, setko v elektrike, mozno park senzory atd atd.) :idea:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 27.10.2009 11:18

zirafak píše: :roll: :roll: :roll:
vidis, a si to dostal :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 27.10.2009 11:26

roverx píše:myslím si, že né jediný píšu s cesty, tyto příspěvky mě zatím ničím novým neobohatili,,,
S pozdravem Stana
myslim, ze si sa hned na zaciatku, pre teba teda na 32. strane tohto vlakna, dozvedel o motore 1.6 ti-vct 85kW (115k) o ktorom si asi ani netusil :wink:
a tento motor sa tu riesi uz na 33 stranach tohto vlakna (teda asi cca rok mozno aj dva) :mrgreen:
videl si aj krasny graf priebehu vykonu a krutiaku :!:
taketo kvalitne info nedostanes ani v bazaroch
a plz neurazaj sa 8)
radsej sa zamysli
co si asi o tebe myslia ludia, ked v 32-stranovom vlakne, kde sa detailne rozobera rozdiel medzi 1.6 74kW a 1.6 ti-vct 85kW uz asi rok, napise clovek na konci otazku, ci taky 85kW motor existuje, lebo ho nikde nevidel a o nom nepocul, a nasledne si ho pomyli so 115kW :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 27.10.2009 11:35

Mozno mu chyba uplny zaklad:
1 kw (kilowatt) = cca 1,36 PS (kona) europskeho, aby sme to upresnili.

Cize napr. 85kw = 115k :D
74kw = 100k
atd....
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host