Thomas_FF II. wrote:
takže prosím o Vaše odhady na variantu:
1. uvedení do téměř původního stavu ve značkovém servise (placeno z havarijka)
2. oprava u nějakého menšího lakýrníka a to pouze nějakým lokálním zástřikem (popř tužka)
Ahoj,
podle mne, pokud by jsi to dal do jakékoliv profi lakovny (ať už značkový servis, nebo servis no-name), tak to budou muset stříknout kompletně všechno - oba blatníky a oboje dveře.... včetně všech nutných doprovodných prací (tmelení, přebroušení, vypalování barvy) to odhaduji mezi 16.000,- až 25.000,- Kč.
Při této volbě bych využil havarijní pojištění, pokud máš sjednáno - jen se mrkni na spoluúčast - a pokud ji máš vysokou, tak bych zvolil jednu z následujících technologií:
1. Firma Auto Doktor - viz:
http://www.autodoktor.cz/index.php?link=6
tam by snad uměli vše dát do původního stavu jen rozleštěním - pokud to nepůjde až na plech - cena odhadem od cca 2.500,- do max. 5.500,- Kč , dle rozsahu a náročnosti prací
2.Technologie Smart Repair - to bych volil v případě, kdy to bude do barvy a bude to třeba lokálně stříknout - vynikající technologie, kterou jsem nedávno použil i já - barva je suchá do 1 hodiny, stříká se to jen lokálně v místě poškození a večer už můžeš jet klidně na myčku.
Tuto technologii nabízejí např. servisy A.T.U. - viz:
http://www.autotechnikunger.cz/pages/we ... epair.html
nebo firma BaP, viz:
http://www.bap-automotive.cz/index.php? ... &Itemid=25
Zde budeš na ceně cca 5.000,- za celé auto.
Ať už zvolíš jakoukoliv cestu, pokud máš havarijní pojištění (včetně vandalismu), porovnej si ceny a proti tomu svou spoluúčast - a pokud půjdeš těmi levnějšími cestami, které vyjdou cenově zhruba do výše tvé spoluúčasti, tak bych to ani pojišťovně nehlásil...
Jinak také já vyslovuji svou účast - lidi jsou svině a za toto bych toho debila nechal zavřít.

Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888