
škoda octavia r.v.2001
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
škoda octavia r.v.2001
Mám zítra jít s kámošem mrknout na octu r.v.v2001 combi diesel 1.9tdi 66kW.Auto je z čr,nebourané se serviskou.Najeto 141 000 km za 140 000kč.Na co dát pozor.Rád bych mu dobře poradil
Kdy se dělaj na tomhle motoru rozvody jestli nemá řetěz a tak dále...díky moc!!!

- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7239
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: škoda octavia r.v.2001
Nene,ale bylo mi to blbý dát do pokecu...Mám to tam teda přesunout?Napadlo mě,že pár lidí nekouká jen na fordy a dost nemá jako služebáky jen fordy... 

- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7239
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
Re: škoda octavia r.v.2001
ja som nemyslel či pokec alebo prodej nákup... ale celkovo forum ako také
skodahome, skodaclub atd... nič?

skodahome, skodaclub atd... nič?

- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: škoda octavia r.v.2001
A tak o tom žádná
On tam chce jít dneska a než bych se zorientoval na jinym foru...To by bylo na delší dobu... 


- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: škoda octavia r.v.2001
Hmm. Jediné čo viem, je to, že tento motor je najspoľahlivejší zo všetkých tdi, najmä preto, že nemá variabilnú geometriu lopatiek turba. Ak sa nemýlim
Mala by to byť verzia už po fl, čiže pár veci tam bude vylepšených, viac miesta vzadu (vykrojené sedadlá), atď...
Voľakedy sme ho mali ako služobné, a jazdilo sa s ním veľmi dobre, za 3 roky žiadna vážna porucha.
Inak skússi dať http://www.auto.cz alebo este lepšie http://www.autoweb.cz a tam pravidelne majú recenzie starých áut, resp. najmä na druhom serveri mal vždy pekne zhrnuté motory, chyby a na čo si dať pozor.
Podľa mňa vôbec nevadí, ked je tt ten príspevok. Fórum má pomôcť predovsetkym

Voľakedy sme ho mali ako služobné, a jazdilo sa s ním veľmi dobre, za 3 roky žiadna vážna porucha.
Inak skússi dať http://www.auto.cz alebo este lepšie http://www.autoweb.cz a tam pravidelne majú recenzie starých áut, resp. najmä na druhom serveri mal vždy pekne zhrnuté motory, chyby a na čo si dať pozor.
Podľa mňa vôbec nevadí, ked je tt ten príspevok. Fórum má pomôcť predovsetkym

- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: škoda octavia r.v.2001
Tiez si myslim...
Neni to predsa zakazane v pravidlach fora

Neni to predsa zakazane v pravidlach fora

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: škoda octavia r.v.2001
jo tenhle motor by měl být OK kamarád ho měl v O 1 4x4 měl nalítáno přes 350 000 Km a rozhodně ho nešetřil, jediné co se muselo měnit což je u VW vcelku běžné je váha vzduchu. A jezdí snad pořád
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7239
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
Re: škoda octavia r.v.2001
Anndy píše:Podľa mňa vôbec nevadí, ked je tt ten príspevok. Fórum má pomôcť predovsetkym
ja som len podpichol.. nemyslel som to v zlomrichisan píše:Tiez si myslim...![]()
Neni to predsa zakazane v pravidlach fora

- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: škoda octavia r.v.2001
Tenhle motor je asi nesmrtelnej. Synovec na něm má už na Toledu přes 350t a to to koupil od známého co ho provozoval jako taxi. Ten ho měl od nového a prý je tam čerpadlo a turbo původní bez zásahu.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
-
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 30.07.2009 19:05
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: škoda octavia r.v.2001
Octávku stejně starou se stejným motorem jsme měl jako služební. Dostal jsem ho, když mělo najeto cca 100000. Když jsem to rozjel na nějakých 120 v hodině, vypadlo turbo, motor še l do nouzového režimu a nezbylo než zhasnout mozor a znovu nastartovat. V servisu si s tím dlouho nevěděli rady, auto tam stálo skoro týden. Nakonec prý v záchvatu zoufalství vyndali turbo a vyčistili. Od té doby to běhalo jedna radost. Oprava stála asi 12000. Těch 66kW na Octávu bohatě stačilo.
Ford Focus II Style Combi, Stríbrná Moondust, 1.6/74kW, 11/2007



- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: škoda octavia r.v.2001
ten motor je asi fakt jedinej co vydrží hodně, o ostatním se nedá mluvit, i když já na služební neměl el. okna ani klimu a borec co dělá ve škoda servisu říkal, že to auto je dokonalý, že všechno co se na tom autě sere tohle nemá



Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- junior
- Zkušený
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 27.03.2009 08:08
- Bydliště: Beroun - Tlustice
- Kontaktovat uživatele:
Re: škoda octavia r.v.2001
Přesně tak, nejlepší motor, v pohodě výkon, bezproblémová údržba, je jen jedno jediné místo na karoserii, které reziví a to je okolo víčka nádrže (pokud to reziví jinde, bylo to škráblý a blbě opravený), jinak koroze na vOchcávce není, spousta věcí v motoru je naprosto triviálních a snadno identifikovatelných (a to i závady), já měl 1.9SDI (50kw, žádná síla ale absence turba zapříčinila že už není nic podstatnýho co by se tam mohlo posrat
), jinak potvrzuju, občasnou potíž s váhou vzduchu (cca po 180-200tkm), jinak rozvody po 120tkm - ideál, pravidelná výměna oleje, a můžeš s tím jezdit do skonání světa. na mojí bylo při koupi 275tkm (kupováno od známé která to měla z AAA jako holku pro všechno ve firmě) prodával jsem ji v 350tkm a za celou tu dobu jsem měnil pouze olej, filtry, přední destičky, jedenkrát relátko na palivu (už nevím jak se to jmenovalo) a to bylo všechno takže náklady na opravy asi 800,-kč a údržba i s rozvodama a brzdama asi 12000,- za celejch těch 75tkm
Kdyby si mrchy tak nedržely cenu tak jsem se možná na tohle forum ani nedostal




Kdyby si mrchy tak nedržely cenu tak jsem se možná na tohle forum ani nedostal



JUNIOR
MK3 1.8 DuratecHE 16v/92Kw 02/05 lítám


MK3 1.8 DuratecHE 16v/92Kw 02/05 lítám


- sid
- Zkušený
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 15.05.2009 00:06
- Bydliště: Brno
Re: škoda octavia r.v.2001
Mám takovej pocit , že do 4x4 se tato výkonová verze nedávala ,ale jako již více ostatních jsme měli tohle auto jako služební /rok 2003/ a i když tech 66kw nevypadá jako žádná hitparáda tak to jede pěkně.Johnyy píše:jo tenhle motor by měl být OK kamarád ho měl v O 1 4x4 měl nalítáno přes 350 000 Km a rozhodně ho nešetřil, jediné co se muselo měnit což je u VW vcelku běžné je váha vzduchu. A jezdí snad pořád
Ford focus II 1,8 HB 2007


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti