Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Masenka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 13.10.2008 14:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Masenka » 15.09.2009 20:49

Ahoj nevim mozna to tu uz bylo nebo to znáte. Ja na to zde nenarazil. Ale je to moc zajimavé video o funkci casování naseho motoru 1.6 Ti-VCT. Doporucuju http://www.youtube.com/watch?v=WbQD6zJ6Gio1
Ford Focus II 2005 1,6Ti-VCT

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mehturt » 15.09.2009 21:19

The URL contained a malformed video ID.
ale nejake video o principe prace ti-vct som tu uz videl
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Masenka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 13.10.2008 14:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Masenka » 16.09.2009 09:31

Opravdu spatny odkaz!! :oops: Tak snad ted : http://www.youtube.com/watch?v=Ba-oyIjGWGE
Ford Focus II 2005 1,6Ti-VCT

Uživatelský avatar
anubis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 108
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pezinok

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od anubis » 18.09.2009 11:54

misoka píše:
anubis píše:...vyrazne mi chyba 6tka, pri obsadeni 2ludmi na rovinke by to aj tento motor na 2500-3000 otackach podla mna zvladol...
osobne si myslim , ze pri takom slabom aute (74 kw) a tak malom krutaku by ta 6tka bola na nic ;)
Vo VWolfsburgu si to nemyslia a Golf 1,6 FSI ma 6qalt. na spotrebe sa to vie prejavit. vo focuse by to pomohlo aj co sa tyka hluku motora pri vysokych otackach ...grafy priebehu vykonu a krutiaceho momentu su cca totozne v pasme otacok (do 5000), ktore normalne pouzivam...
FoFoII 5door hatchback Collection X 74kW vyr 07/2007
https://moje.auto.cz/l-n/ford-s-max.html

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 18.09.2009 12:01

Mozem iba potvrdit.Mali sme ho ako sluzobaka v Golfe 5-tej generacie a zvladalo to v poho.

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 18.09.2009 12:07

Ved ta 6-ka by sa dala urcite sprevodovat tak, aby to motor utiahol :D a nevadilo by vobec, keby bola len kvazi "na spotrebu" ale hlavne na hluk.

Ale to je jedno, zase je ford lacnejsi.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
KERF
Junior
Junior
Příspěvky: 382
Registrován: 06.09.2008 14:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od KERF » 19.09.2009 04:30

Anndy: Přesně tak. Když jedu v klidu, tak řadím 2-ku po rozjetí, 3-ku asi u 40km/h, na 4-ku se dá jet v pohodě tachometrových 55km/h v obci (po rovině na lechtačku), což je zhruba 51km/h v reálu a 5-ku řadím u 70km/h. Tyto hodnoty jsou samozřejmě podmíněny jízdou po rovině a stylem udržujícím rychlost. Pokud chci akcelerovat (na rovině) tak hoodně piánko a nebo určitě podřadit. Tohle celé píšu proto, že u zhruba 100km/h (o dálnici se ani nebavím) mi už chybí 6 kvalt, se kterým bych to lechtal piánko na spotřebu dál.
U 100km/h a výš zbytečně vyletí otáčky, motor žere zbytečně moc benzínu. Hluk motoru taky vzroste.
Pokud by počítali s 6-ti stupňovou převodovkou, tak by určitě spočítali jinak všech předchozích 5 stupňů. Převody by byly kratší a museli by jsme častěji řadit, ale to by mně nevadilo. Čím víc kvaltů, tim optimálněji využitá síla motoru v optimálních otáčkách... 8)
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter
Obrázek

Uživatelský avatar
Mat2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 24.09.2009 22:26

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Mat2 » 24.09.2009 22:47

Jelikož řeším stejné dilema, zda 1,6 klasic či Ti-VCT, prokousal jsem se celým tématem(všech 30 stránek) a o moc moudřejší teda nejsem. Uvažuji o koupi nového vozu a rozdíl 20 000Kč mi "zatím" tak hrozný nepřipadá. Při roční prohlídce, vlastním Fiestu a nepatřím mezi odvážlivce, kteří auto zavezou do servisu a po prohlídce si pro něj přijdou v domnění, že mu bylo provedeno vše co prohlídka žádá. Většinou se to zvrhne jen na výměnu oleje.Oni se v podstatě nesnaží ani když u toho stojíte. To je musíte tlačit do všeho co servisní knížka uvádí. Ale to jsem odbočil. No a aby řeč nestála, jsem se ptal mechanika, jaký je jeho názor. A on tvrdil, že na to jak málo se jich proti klasické 1,6 prodalo, jich tam už měli docela dost na servis.
A ještě mě zde udivuje kolik lidí vychvaluje benzín od Shellu. Vždyť v testu, který proběhl asi před rokem v MF byla jejich nafta absolutně nejhorší sotva splnila normu a jejich W power benzín byl srovnatelný s nejobyčejnějším benzínem od poslední pumpy.
Ford Focus - Trend Plus 1.6 červená Colorado r.v.2010

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 24.09.2009 23:00

Mat2 píše: A ještě mě zde udivuje kolik lidí vychvaluje benzín od Shellu. Vždyť v testu, který proběhl asi před rokem v MF byla jejich nafta absolutně nejhorší sotva splnila normu a jejich W power benzín byl srovnatelný s nejobyčejnějším benzínem od poslední pumpy.
mat2, tak teraz kto ma pravdu? ludia ci plateny novinar? porozmyslaj :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 24.09.2009 23:02

Ale v SR je ten benzin iny ako v CR :(.

Osobne chod do vykonnejsieho motora! Urcite. Ak ti nerobi problem 20 tis., tak nie je co riesit. Po roku ti bude aj ten vykon malo :D.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 24.09.2009 23:03

Mat2 píše:Uvažuji o koupi nového vozu a rozdíl 20 000Kč mi "zatím" tak hrozný nepřipadá
vykon sa vzdy zide, ja ked mam peniaze, za vykon si vzdy priplatim :wink:
ale je to na tebe, ten rozdiel medzi motormi nie je velky, 1.6 ti-vct je zivsi nad 4000 otackami
mozno by bolo rozumnejsie uvazovat medzi 1.6 74kW a 1.8 92 kW, ten 1.8 uz chodi o dost lepsie :idea:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Mat2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 24.09.2009 22:26

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Mat2 » 25.09.2009 08:47

killerhammer píše:
Mat2 píše: A ještě mě zde udivuje kolik lidí vychvaluje benzín od Shellu. Vždyť v testu, který proběhl asi před rokem v MF byla jejich nafta absolutně nejhorší sotva splnila normu a jejich W power benzín byl srovnatelný s nejobyčejnějším benzínem od poslední pumpy.
mat2, tak teraz kto ma pravdu? ludia ci plateny novinar? porozmyslaj :mrgreen:
No ten test nedělali novináři dělala ho zkušebna, noviny to jen zveřejnily. A zajímavé bylo, že vzorek odebraný u pumpy v Německu, toho stejného benzínu byl v pořádku. A nejvíc podezřelé bylo, že se Shell ani nijak proti testu nebránil. Asi mají máslo na hlavě.
Ford Focus - Trend Plus 1.6 červená Colorado r.v.2010

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 25.09.2009 09:47

ja som myslel, ze vseobecne tvrdili ze vpower racing je rovnaky ako 95tka, lebo neska novinar napise cokolvek ked za to dostane zaplatene :wink:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 25.09.2009 12:09

Mat2: Neřeš dilema, kup Ti-VCT :idea: Hotové, vyřízené :D
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Mat2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 24.09.2009 22:26

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Mat2 » 25.09.2009 20:16

No dilema mám kvůli té údajné větší poruchovosti toho Ti-VCT. Jinak bych to asi opravdu neřešil.
Ford Focus - Trend Plus 1.6 červená Colorado r.v.2010

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů