Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
-
- Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 13.10.2008 14:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ahoj nevim mozna to tu uz bylo nebo to znáte. Ja na to zde nenarazil. Ale je to moc zajimavé video o funkci casování naseho motoru 1.6 Ti-VCT. Doporucuju http://www.youtube.com/watch?v=WbQD6zJ6Gio1
Ford Focus II 2005 1,6Ti-VCT
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ale nejake video o principe prace ti-vct som tu uz videlThe URL contained a malformed video ID.
-
- Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 13.10.2008 14:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Opravdu spatny odkaz!!
Tak snad ted : http://www.youtube.com/watch?v=Ba-oyIjGWGE

Ford Focus II 2005 1,6Ti-VCT
- anubis
- Nováček
- Příspěvky: 108
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pezinok
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Vo VWolfsburgu si to nemyslia a Golf 1,6 FSI ma 6qalt. na spotrebe sa to vie prejavit. vo focuse by to pomohlo aj co sa tyka hluku motora pri vysokych otackach ...grafy priebehu vykonu a krutiaceho momentu su cca totozne v pasme otacok (do 5000), ktore normalne pouzivam...misoka píše:osobne si myslim , ze pri takom slabom aute (74 kw) a tak malom krutaku by ta 6tka bola na nicanubis píše:...vyrazne mi chyba 6tka, pri obsadeni 2ludmi na rovinke by to aj tento motor na 2500-3000 otackach podla mna zvladol...
FoFoII 5door hatchback Collection X 74kW vyr 07/2007
https://moje.auto.cz/l-n/ford-s-max.html
https://moje.auto.cz/l-n/ford-s-max.html
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Mozem iba potvrdit.Mali sme ho ako sluzobaka v Golfe 5-tej generacie a zvladalo to v poho.
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ved ta 6-ka by sa dala urcite sprevodovat tak, aby to motor utiahol
a nevadilo by vobec, keby bola len kvazi "na spotrebu" ale hlavne na hluk.
Ale to je jedno, zase je ford lacnejsi.

Ale to je jedno, zase je ford lacnejsi.
- KERF
- Junior
- Příspěvky: 382
- Registrován: 06.09.2008 14:53
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Anndy: Přesně tak. Když jedu v klidu, tak řadím 2-ku po rozjetí, 3-ku asi u 40km/h, na 4-ku se dá jet v pohodě tachometrových 55km/h v obci (po rovině na lechtačku), což je zhruba 51km/h v reálu a 5-ku řadím u 70km/h. Tyto hodnoty jsou samozřejmě podmíněny jízdou po rovině a stylem udržujícím rychlost. Pokud chci akcelerovat (na rovině) tak hoodně piánko a nebo určitě podřadit. Tohle celé píšu proto, že u zhruba 100km/h (o dálnici se ani nebavím) mi už chybí 6 kvalt, se kterým bych to lechtal piánko na spotřebu dál.
U 100km/h a výš zbytečně vyletí otáčky, motor žere zbytečně moc benzínu. Hluk motoru taky vzroste.
Pokud by počítali s 6-ti stupňovou převodovkou, tak by určitě spočítali jinak všech předchozích 5 stupňů. Převody by byly kratší a museli by jsme častěji řadit, ale to by mně nevadilo. Čím víc kvaltů, tim optimálněji využitá síla motoru v optimálních otáčkách...
U 100km/h a výš zbytečně vyletí otáčky, motor žere zbytečně moc benzínu. Hluk motoru taky vzroste.
Pokud by počítali s 6-ti stupňovou převodovkou, tak by určitě spočítali jinak všech předchozích 5 stupňů. Převody by byly kratší a museli by jsme častěji řadit, ale to by mně nevadilo. Čím víc kvaltů, tim optimálněji využitá síla motoru v optimálních otáčkách...

Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter


- Mat2
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 24.09.2009 22:26
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Jelikož řeším stejné dilema, zda 1,6 klasic či Ti-VCT, prokousal jsem se celým tématem(všech 30 stránek) a o moc moudřejší teda nejsem. Uvažuji o koupi nového vozu a rozdíl 20 000Kč mi "zatím" tak hrozný nepřipadá. Při roční prohlídce, vlastním Fiestu a nepatřím mezi odvážlivce, kteří auto zavezou do servisu a po prohlídce si pro něj přijdou v domnění, že mu bylo provedeno vše co prohlídka žádá. Většinou se to zvrhne jen na výměnu oleje.Oni se v podstatě nesnaží ani když u toho stojíte. To je musíte tlačit do všeho co servisní knížka uvádí. Ale to jsem odbočil. No a aby řeč nestála, jsem se ptal mechanika, jaký je jeho názor. A on tvrdil, že na to jak málo se jich proti klasické 1,6 prodalo, jich tam už měli docela dost na servis.
A ještě mě zde udivuje kolik lidí vychvaluje benzín od Shellu. Vždyť v testu, který proběhl asi před rokem v MF byla jejich nafta absolutně nejhorší sotva splnila normu a jejich W power benzín byl srovnatelný s nejobyčejnějším benzínem od poslední pumpy.
A ještě mě zde udivuje kolik lidí vychvaluje benzín od Shellu. Vždyť v testu, který proběhl asi před rokem v MF byla jejich nafta absolutně nejhorší sotva splnila normu a jejich W power benzín byl srovnatelný s nejobyčejnějším benzínem od poslední pumpy.
Ford Focus - Trend Plus 1.6 červená Colorado r.v.2010
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
mat2, tak teraz kto ma pravdu? ludia ci plateny novinar? porozmyslajMat2 píše: A ještě mě zde udivuje kolik lidí vychvaluje benzín od Shellu. Vždyť v testu, který proběhl asi před rokem v MF byla jejich nafta absolutně nejhorší sotva splnila normu a jejich W power benzín byl srovnatelný s nejobyčejnějším benzínem od poslední pumpy.

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ale v SR je ten benzin iny ako v CR
.
Osobne chod do vykonnejsieho motora! Urcite. Ak ti nerobi problem 20 tis., tak nie je co riesit. Po roku ti bude aj ten vykon malo
.

Osobne chod do vykonnejsieho motora! Urcite. Ak ti nerobi problem 20 tis., tak nie je co riesit. Po roku ti bude aj ten vykon malo

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
vykon sa vzdy zide, ja ked mam peniaze, za vykon si vzdy priplatimMat2 píše:Uvažuji o koupi nového vozu a rozdíl 20 000Kč mi "zatím" tak hrozný nepřipadá

ale je to na tebe, ten rozdiel medzi motormi nie je velky, 1.6 ti-vct je zivsi nad 4000 otackami
mozno by bolo rozumnejsie uvazovat medzi 1.6 74kW a 1.8 92 kW, ten 1.8 uz chodi o dost lepsie

- Mat2
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 24.09.2009 22:26
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
No ten test nedělali novináři dělala ho zkušebna, noviny to jen zveřejnily. A zajímavé bylo, že vzorek odebraný u pumpy v Německu, toho stejného benzínu byl v pořádku. A nejvíc podezřelé bylo, že se Shell ani nijak proti testu nebránil. Asi mají máslo na hlavě.killerhammer píše:mat2, tak teraz kto ma pravdu? ludia ci plateny novinar? porozmyslajMat2 píše: A ještě mě zde udivuje kolik lidí vychvaluje benzín od Shellu. Vždyť v testu, který proběhl asi před rokem v MF byla jejich nafta absolutně nejhorší sotva splnila normu a jejich W power benzín byl srovnatelný s nejobyčejnějším benzínem od poslední pumpy.
Ford Focus - Trend Plus 1.6 červená Colorado r.v.2010
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ja som myslel, ze vseobecne tvrdili ze vpower racing je rovnaky ako 95tka, lebo neska novinar napise cokolvek ked za to dostane zaplatene 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Mat2: Neřeš dilema, kup Ti-VCT
Hotové, vyřízené 


2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Mat2
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 24.09.2009 22:26
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
No dilema mám kvůli té údajné větší poruchovosti toho Ti-VCT. Jinak bych to asi opravdu neřešil.
Ford Focus - Trend Plus 1.6 červená Colorado r.v.2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti