
focus RS
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: FOFO RS - 5-ti válec
rozumiem, ale preco v nissane ked ma tvrdsi podvozok (pisali) a bude asi aj mat nizsie tazisko (predpokladam) ? preco je focus lepsi? 

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: FOFO RS - 5-ti válec
inac, musim priznat, ze mne sa to RSko zacina pozdavat
najprv mi vadilo ze neni 4kolka, potom ta sialena cena
ale ked sa na to pozrem ze o 2-3 roky budu jazdenky za par ecok a dostanes normalne auto do prace s ktorym mozes chodit na okruhy a nestratis sa tam
zacina sa mi to RS ako sportove auto do rodiny velmi pozdavat
navyse, ked napisali, ze ho mozu soferovat aj horsi soferi
da sa ladit do 350 koni, este pritvrdzovat
co by xcel clovek viac
najprv mi vadilo ze neni 4kolka, potom ta sialena cena
ale ked sa na to pozrem ze o 2-3 roky budu jazdenky za par ecok a dostanes normalne auto do prace s ktorym mozes chodit na okruhy a nestratis sa tam

zacina sa mi to RS ako sportove auto do rodiny velmi pozdavat

navyse, ked napisali, ze ho mozu soferovat aj horsi soferi

da sa ladit do 350 koni, este pritvrdzovat
co by xcel clovek viac

Naposledy upravil(a) killerhammer dne 11.09.2009 11:25, celkem upraveno 1 x.
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: FOFO RS - 5-ti válec
misoo, ked sa rozbiehas z 0 km/h, tak velka cast vahy sa ti presunie na zadne kolesa. Ale cim vacsia je rychlost, z ktorej startujes, tym viac sa to vyrovnava. Na to, aby si pri rychlosti povedzme 100 km/h dosiahol taky prenos vahy na zadne kolesa ako pri akceleracii 100 HP auta z 0, na to by si podla mna potreboval tak asi 500 HP.
V zakrute nejde o zrychlenie, ale o bocny grip. To su limity pneumatik. Jednoducho v zakrute viac ako 90% gripu nechas na bocnom vedeni a len tych 10% je na rozbeh, co je zanedbatelne. A hladat v tych 10% rozdiel medzi prednym a zadnym nahonom, to nema zmysel. Tu je skor vyhoda 4-kolky, ze v takychto situaciach dokaze bez problemov potiahnut cez 4 gumy, nie len cez 2 (je jedno ci vpredu alebo vzadu).
RS podla mna dokazal to, na co bol konstruovany. Rychla predokolka, ktora poprehana aj GT (ako pise KH), plus bezpecnejsie auto ako hociktore GT za nasobne ceny Focusu RS.
misoo: zadne dvere
, to najdes len na ST 
V zakrute nejde o zrychlenie, ale o bocny grip. To su limity pneumatik. Jednoducho v zakrute viac ako 90% gripu nechas na bocnom vedeni a len tych 10% je na rozbeh, co je zanedbatelne. A hladat v tych 10% rozdiel medzi prednym a zadnym nahonom, to nema zmysel. Tu je skor vyhoda 4-kolky, ze v takychto situaciach dokaze bez problemov potiahnut cez 4 gumy, nie len cez 2 (je jedno ci vpredu alebo vzadu).
RS podla mna dokazal to, na co bol konstruovany. Rychla predokolka, ktora poprehana aj GT (ako pise KH), plus bezpecnejsie auto ako hociktore GT za nasobne ceny Focusu RS.
misoo: zadne dvere


Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: FOFO RS - 5-ti válec
chlapi, nissan ma motor vpredu a pohom vzadu !
Jednoducho citis, ako ti predok taha do stran a lahky zadok sa ti utrhava, citis, ze to auto nechce ist dopredu, aj keby mohlo. Preto (okrem ineho) maju supersporty motory vzadu, lebo veka cast vahy je na zadnych kolesach a predok len tak plava.
Jednoducho citis, ako ti predok taha do stran a lahky zadok sa ti utrhava, citis, ze to auto nechce ist dopredu, aj keby mohlo. Preto (okrem ineho) maju supersporty motory vzadu, lebo veka cast vahy je na zadnych kolesach a predok len tak plava.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
jedine supersporty s motorom vzadu je Porsche, nie? Ostatne su skor v strede (Lambo, R8, Ferrari...)
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: FOFO RS - 5-ti válec
no, aj ameriky maju motory vzadu. Ale chcel som povedat, ze motor vpredu najdes u maloktorych supersportov, ktore maju zadny nahon. 4x4 je uz nieco ine, tam nema zmysel mat to vzadu, najlepsie je vpredu.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
to je jedno kde mas motor, dolezite je rozlozenie hmotnosti predsa... skoda ze to tam neuviedli a nechce sa mi to hladat...
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
to je fakt... Narp. Corvette ZR1, Nissan GT-R, Ferrari California... Motory vpredu a nikto nepovie ze slabota
(sice GT-R je stvorkolka).
Inac zas mat supersport s motorom vzadu/vstrede, kurna, nechcel by som hodit celovku

Inac zas mat supersport s motorom vzadu/vstrede, kurna, nechcel by som hodit celovku

- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
ale zas by si bol sakra motorista - posledna vec co ti preleti hlavou bol motor ! 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: FOFO RS - 5-ti válec
a motor nema hmotnost, alebo co ? Ved to je najdolezitejsia vec, ako dokazes rozlozit hmotnost v aute - umiestnenim motora.misoo píše:to je jedno kde mas motor, dolezite je rozlozenie hmotnosti predsa... skoda ze to tam neuviedli a nechce sa mi to hladat...
Inak vo WRC s prichodom Peugeotu 206 (ale zda sa mi, ze uz Impreza 00 to mala) sa zacala znizovat hmotnost auta hlboko pod minimalnu hmotnost (tusim 1270 kg) a na podlahu sa zacali srobovat ocelove tabule, ktore sa pohybovali dopredu ci dozadu tak, aby sa co najlepsie vyvazilo auto. A to nehovorime o hmotnosti motora, ktory je brutalne tazky oproti tym ocelovym tabuliam...
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
No sak prave preto ze motor ma najvacsiu hmotnost tak idealne rozlozenie dosiahnes pri motore vpredu a pohone cisto zadnych kolies, nie? Resp. motor vzadu a pohon prednych (kua, to je napad, preco to nikto nevyskusal
).
Ked mas motor vzadu a pohon zadku, mas kua lahky predok (na to trpeli stare 911 a prezyvali sa "widow maker", boli bez upozornenia prudko pretacave
)
Takze suhlasim s dolezitostou rozdelenia hmotnosti na napravu, bez ohladu na umiestnenie motora ci pohonu....


Ked mas motor vzadu a pohon zadku, mas kua lahky predok (na to trpeli stare 911 a prezyvali sa "widow maker", boli bez upozornenia prudko pretacave

Takze suhlasim s dolezitostou rozdelenia hmotnosti na napravu, bez ohladu na umiestnenie motora ci pohonu....
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
jasne ze som myslel vysledne rozlozenie hmotnosti bez ohladu na motor. toto by mal byt pri standardnych sportovych aut samorzejmy standard... ked uz obycajne trapne civilne bmw toto maju v zaklade 
jj to s tymi widow makermi poznam, to musi byt pecka motor aj pohon vzadu. zvlast starsie 911 bez elektroniky co maju motor dokonca za zadnou napravou, to musel byt adrenalit to jazdit

jj to s tymi widow makermi poznam, to musi byt pecka motor aj pohon vzadu. zvlast starsie 911 bez elektroniky co maju motor dokonca za zadnou napravou, to musel byt adrenalit to jazdit

-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
jj, asi RAZ by som sa zviezol 

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: FOFO RS - 5-ti válec
jj, aj 120 bola "widow maker"
Ale zase na snehu to bola aka parada, to stacilo trocha prudsie pridat (nejlepsie este so sekom spojky) a hodiny jak vysite, to bolo hrave auto


Ale zase na snehu to bola aka parada, to stacilo trocha prudsie pridat (nejlepsie este so sekom spojky) a hodiny jak vysite, to bolo hrave auto



Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host