Termostat

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 24.11.2007 16:19

Vodní pumpa Graf cena s DPH 1765,- A vodní čerpadlo SKF cena s DPH 2945,-. Pokud jde o pumpu tak ta je asi na rozvodech jestli se nepletu, takže bude záležet na stavu rozvodu. O cenách rozvodů toho tady je dost, ale cca 4000,- a musíš počítat s nějakou tou prací.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 24.11.2007 19:30

ordalibor píše:na dieselu v knížce píšou že je to na rozvodovém řemenu.
hmmm zaujimave, ze som to tam nikdy nezbadal, asi to je tak poriadne zasite ze to ani nevidno.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
ordalibor
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ordalibor » 24.11.2007 19:48

Právě se ptám protože kdyby to bylo na klínovem řemenu tak bych si to možná byl schopný sám vyměnit a jaký je rozdíl mezi čerpadlem a pumpou díky.
Focus Combi 1,8TDDi 66kW r.v. 1999

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 24.11.2007 20:26

No tak tuto otázku jsem si položil taky, kromě tý ceny rozdíl nevim :roll: Ceny a názvy jsem opsal z ceníku Auto Kelly.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

powermax
Nováček
Nováček
Příspěvky: 99
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Krompachy

Příspěvek od powermax » 24.11.2007 21:18

toz pumpa by mala byt na klinaku a rozdiel pumpa-cerpadlo ziadny.
bude
Galaxy 2.0TDCi 2018
je
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW titanium 2013
Bol
Focus combi 1,8TDCi 85kW GHIA 2002

Uživatelský avatar
ordalibor
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ordalibor » 25.11.2007 09:37

Nemá někdo popis toho kde se u dieselu nachází to vodní čerpadlo,nebo i odkaz na nějaké stránky kde to popisují.
Focus Combi 1,8TDDi 66kW r.v. 1999

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 25.11.2007 16:54

Stahni si popis motoru Enduro ze stranek Tada:
Přílohy
pumpa.jpg
(33.71 KiB) Staženo 448 x
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
ordalibor
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ordalibor » 25.11.2007 19:37

Díky moc hned jsem na to kouknul na autě a asi to dám do servisu je tam dost blbý přístup uvidím kolik to bude stát i s práci a pak dám vědět.
Focus Combi 1,8TDDi 66kW r.v. 1999

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

únik chl. kapaliny

Příspěvek od vozgrunt » 26.11.2007 09:19

Objevil jsem malou kapku na spojení černých plastů u termostatu. Jde o miniúnik, ale rád bych to utěsnil. Měl to někdo rozdělaný ? Co je tam za těsnění nebo jak nato ??
Díky.
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od vozgrunt » 26.11.2007 13:10

Obrázek

Tak tady to teče. Patří tam těsnění nebo to mám zapaplayt silikonem ??? :)
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 26.11.2007 17:44

Novy termostat je dodavan s tesnenim - O-krouzkem. Mozna, ze ho mas uz omackane.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od vozgrunt » 29.11.2007 08:04

Díky za rady, ale poradil jsem si sám. Těsnění se dá kúpit samostatně a dává se přímo na termostat.
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Uživatelský avatar
ordalibor
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ordalibor » 09.12.2007 20:25

Dobrý den pánové pár dní jsem se neozval měl jsem auto v opravě ohledně toho že mi necirkuloval ani malý ani velký okruh chlazení. Vyměnili mi termostat(nebyl už nic moc), vodní čerpadlo(bylo přidřené), ale hlavně byl neprůchodný chladič oleje(cena 7390Kč). Celková cena 12430Kč. Auto topí super a okruhy krásně cirkulují, takže super. Zdraví Ordalibor.
Focus Combi 1,8TDDi 66kW r.v. 1999

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 09.12.2007 20:41

chladič oleja? 8O
myslíš ako posilovač ,alebo máš nebodaj automaticku prevodovku?

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 10.12.2007 08:36

td maju vzadu,kde je olejovy filter aj chladic oleja a ten sa naozaj rad zaserie, prip zacne kvapkat.
a chmelko - uz sa o tom tusim pisalo, tak hladaj :) :) :)
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů