Schovaná v " tunelu " před chladičem, ovládaná lankem u stř. tunelu. Měl jsem v 1972 , bílou.
A docela opruz měnit prasklé lanko.


Schovaná v " tunelu " před chladičem, ovládaná lankem u stř. tunelu. Měl jsem v 1972 , bílou.
Tak zanedbatelne, ze 1.8TDCi sa zohreju v zime po 20km. A aj stare benzinaky 1.8 a 2.0 pri klesani na horskom priechode si nevedia udrzat teplotu maleho okruhuHoffis píše: 26.01.2022 09:49To je tak zanedbatelné, že to ani nemá smysl...jenikHK píše: 26.01.2022 09:43 Ono se ale nějaké teplo od motoru odvede i prouděním vzduchu skrze motorový prostor.
Prostě zacloněním vstupu se sníží odpor a navíc urychlí ohřátí motoru - nejde ty dva fenomény od sebe oddělit.
Robis si parodiu na sameho seba.Hoffis píše: 26.01.2022 09:32 Každý kdo ví jak funguje chladící soustava, a jak a kdy se otevírá velký okruh, nebude tvrdit, že se tím rychleji ohřeje motor... Pokud to někdo tvrdí, tak je mi líto...
kde vo forscane sa dá toto odsledovat, ktorá "položka" by to mala byť?Anduril píše: 26.01.2022 09:06 Jinak jsem to sledoval forscanem za jizdy a opravdu se snazi byt (ted v zime, v lete nevim) co nejvice zavrena. Pri bezne jizde uplne, kdyz se na to vice slape, obcas se otevira, vice ci mene, podle zatizeni. Kdyz se pusti klima, otevre se tak na 30 procent.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti