Úprava na linkový výstup FF3
- masterT
- Člen klubu
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.10.2009 12:33
- Bydliště: Severní Morava
Úprava na linkový výstup FF3
Ahoj, na cizích fórech jsem si všiml, že řeší úpravu parametrů ACM a tím obejdou výkonovou část tuneru a DSP a z rádia tedy jde pouze linkový výstup a měla by se zvýšit kvalita zvuku jelikož nemusí zvuk procházet ze zdroje zesilovačem a dsp a následně ho zase měnit na nízkoúrovňový signál. Toto je samozřejmě za předpokladu, že máte aftermarket zesilovač a z něho živíte reproduktory.
Ale k věci, tady jsou fóra, kde to řeší:
https://www.mustangecoboost.net/threads ... dio.14905/
http://www.2gfusions.net/showthread.php?tid=3704
https://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=3394
A právě v posledním odkazu řeší to co já - ve Forscanu nevidím možnost úpravy ACM a tím změny parametrů As build. A na posledni stránce tam píšou, že to půjde pouze: "The only Focus ones that can be changed are Cm5t*, jm5t* or fm5t"
Zajímá mě tedy, jestli tohle již někdo ve svém autě řešil případně jestli stačí vyměnit ACM za např. CM5T a nebude s tím problém? Nyní mám v autě BM5T.
Díky za postřehy!
Ale k věci, tady jsou fóra, kde to řeší:
https://www.mustangecoboost.net/threads ... dio.14905/
http://www.2gfusions.net/showthread.php?tid=3704
https://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=3394
A právě v posledním odkazu řeší to co já - ve Forscanu nevidím možnost úpravy ACM a tím změny parametrů As build. A na posledni stránce tam píšou, že to půjde pouze: "The only Focus ones that can be changed are Cm5t*, jm5t* or fm5t"
Zajímá mě tedy, jestli tohle již někdo ve svém autě řešil případně jestli stačí vyměnit ACM za např. CM5T a nebude s tím problém? Nyní mám v autě BM5T.
Díky za postřehy!
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23991
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Úprava na linkový výstup FF3
radia FF3 predFL/poFL maji oznaceni BM5T, resp. F1ET ... tyto modely neumoznuji upravovat uzivatelske parametry jak je uvedeno napr. v Tvem odkazu http://www.2gfusions.net/showthread.php?tid=3704 ... je zajimave, ze se v te same dobe pro Kugu mk2 dodavaly rady CV4T a CJ5T, ktere to umi ... vymena radia Te asi nemine, tedy pokud chces menit nastaveni uzivatelskych parametru
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- masterT
- Člen klubu
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.10.2009 12:33
- Bydliště: Severní Morava
Re: Úprava na linkový výstup FF3
Takže chápu správně, že tuner z Kugy mohu použít do Focuse? Např. tento? https://allegro.pl/oferta/radio-cd-ford ... 8546638291
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23991
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Úprava na linkový výstup FF3
ano - ale nevim, jestli verze AD je ta nejvhodnejsi
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- masterT
- Člen klubu
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.10.2009 12:33
- Bydliště: Severní Morava
Re: Úprava na linkový výstup FF3
Myslíš, ze mužů použit i Fl verzi z Kuga? Byli i v Kuga verze pro vyšší třídu Hi-Fi a různý počet repro?
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23991
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Úprava na linkový výstup FF3
nevim, znam jen FF3
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- masterT
- Člen klubu
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.10.2009 12:33
- Bydliště: Severní Morava
Re: Úprava na linkový výstup FF3
A tím ze nevíš, jestli je dobre použit typ AD si myslel, ze bych měl raději hledat co nejnižší písmena = novější verze?
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23991
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Úprava na linkový výstup FF3
tim chci rici, ze netusim, jake jsou rozdily mezi jednotlivymi typy ... muze tam byt neco jako je u FF3 poFL (viz viewtopic.php?f=273&t=49531#p1170509)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- masterT
- Člen klubu
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.10.2009 12:33
- Bydliště: Severní Morava
Re: Úprava na linkový výstup FF3
Ok, tak já zkusím ještě pohledat nějaké info na fórech a kdyžtak to strelim, koupím nějaký tuner z allegra a uvidím, co se s tím dá dělat.
Díky za pomoc!
Díky za pomoc!
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
- masterT
- Člen klubu
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.10.2009 12:33
- Bydliště: Severní Morava
Re: Úprava na linkový výstup FF3
Ještě se dívám, že označení FM5T je pro Focus a podle toho fóra by to mělo jít také upravovat. Např. toto:
https://allegro.pl/oferta/ford-focus-mk ... 8948193288
Myslis, ze by to slo pouzit? Řekněme, že podle písmena C pujde asi o low end.. co to v praxi znamená u tohoto typu? Protože jednotka pro Kuga je jinak uchycena pod displejem a musel bych to upravovat, ale tohle je primo na Focus, dedukuju že pro USA, tak by to bylo jednodušší. Na druhé straně mám také dva velké konektory a dva male.
https://allegro.pl/oferta/ford-focus-mk ... 8948193288
Myslis, ze by to slo pouzit? Řekněme, že podle písmena C pujde asi o low end.. co to v praxi znamená u tohoto typu? Protože jednotka pro Kuga je jinak uchycena pod displejem a musel bych to upravovat, ale tohle je primo na Focus, dedukuju že pro USA, tak by to bylo jednodušší. Na druhé straně mám také dva velké konektory a dva male.
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23991
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Úprava na linkový výstup FF3
FM5T, JM5T i CM5T maji nastavitelne uzivatelske parametry ... k oznaceni na konci nic nevim
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- masterT
- Člen klubu
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.10.2009 12:33
- Bydliště: Severní Morava
Re: Úprava na linkový výstup FF3
Takže dnes vyzkoušeno s jednotkou CV4T-19C107-NH z Kuga pod FL a nefungue správně, konkrétně nejde zvuk a ikona Bluetooth se ani po připojení telefonu nezmění na zobrazení síly signálu atd.. pořád je tam ikona bluetooth, jakoby nebyl telefon připojen. Navíc uchycení jednotky je dost odlišné, i když kolega z fóra píše, že jednotku upravil :
"In the end i fit a Kuga one with a custom (bodged) mount system, the kuga one is a CV4T and has DAB etc and allows customer options."
Dobrý zpráva ale je, že jdou opravdu parametry upravit, ve Forscan se objeví možnost úpravy As build u jednotky ACM.
Nyní přecházím do druhé fáze - vyzkouším označení FM5T, tedy focus USA, např. toto:
https://allegro.pl/oferta/ford-focus-mk ... 8948193288
Jenom otázka, je možné použít tuner s jedním konektorem, např. tento:
https://allegro.pl/oferta/radio-cd-ford ... 9088725725
Ja mám v autě na tuneru dva, ale pouze jeden je připojen.
Díky!
"In the end i fit a Kuga one with a custom (bodged) mount system, the kuga one is a CV4T and has DAB etc and allows customer options."
Dobrý zpráva ale je, že jdou opravdu parametry upravit, ve Forscan se objeví možnost úpravy As build u jednotky ACM.
Nyní přecházím do druhé fáze - vyzkouším označení FM5T, tedy focus USA, např. toto:
https://allegro.pl/oferta/ford-focus-mk ... 8948193288
Jenom otázka, je možné použít tuner s jedním konektorem, např. tento:
https://allegro.pl/oferta/radio-cd-ford ... 9088725725
Ja mám v autě na tuneru dva, ale pouze jeden je připojen.
Díky!
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23991
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Úprava na linkový výstup FF3
radio z kugy ocekava asi SYNC a ne BTmodul
radio USA nezprovoznis s BTmodulem / SYNCem, protoze nema vysokorychlostni sbernici
radio USA nezprovoznis s BTmodulem / SYNCem, protoze nema vysokorychlostni sbernici
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- masterT
- Člen klubu
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.10.2009 12:33
- Bydliště: Severní Morava
Re: Úprava na linkový výstup FF3
Takže co jsem dohledal, tak jednotky Kuga jsou dva druhy, pred FL a po FL, rozdíl je v uchycení a tedy podstatný rozdíl by měl být, že kuga MK2 před FL používala Bluetooth modul stejně jako Focus, takže je tady šance, že to bude fungovat. Zajímavé ale je, že oba druhy mají stejní označení, tady je jednotka z před FL (boční uchycení stejné jako ve focusu, nad CD mechanikou je malilinko odlišné)
https://allegro.pl/oferta/ford-ecosport ... 8960442095
A tady po FL, ma již uchycení POUZE na bocích a trošku odlišnou CD mechaniku
https://allegro.pl/oferta/ford-kuga-mk2 ... 9053124539
Ale oboje maji shodne oznaceni CV4T-19C107-XX...
https://allegro.pl/oferta/ford-ecosport ... 8960442095
A tady po FL, ma již uchycení POUZE na bocích a trošku odlišnou CD mechaniku
https://allegro.pl/oferta/ford-kuga-mk2 ... 9053124539
Ale oboje maji shodne oznaceni CV4T-19C107-XX...
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
- masterT
- Člen klubu
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.10.2009 12:33
- Bydliště: Severní Morava
Re: Úprava na linkový výstup FF3
Takže ani s další jednotkou, tentokrát s označením Cv4T-19C107-CH z Kugy/C-maxe radio nehraje. Nyní již najde bluetooth, tedy předpokládám, že s modulem v autě komunikuje a tedy i v původním autě byl bluetooth modul, ale opět nejde zvuk.
Snad se mi podaří v brzké době dodělat v autě SYNC3, tak to potom ještě vyzkouším znovu.
Kdyby někdo i tak měl tip, jaká jednotka by šla v mém focusu použít a mohl bych u ní upravit parametry, budu rád.
Díky.
Snad se mi podaří v brzké době dodělat v autě SYNC3, tak to potom ještě vyzkouším znovu.
Kdyby někdo i tak měl tip, jaká jednotka by šla v mém focusu použít a mohl bych u ní upravit parametry, budu rád.
Díky.
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů