Mesiac dozadu som menil kvapalinu v FF2 2005 aj ja. Bola zelená (pôvodne, teraz už skôr taká "blatová" ) - nová išla zelená.
Takže asi tam bolo viacero čerpadiel, resp. možno záleží aj od mesiaca výroby / miesta výroby / motorizácie a výbavy.
Scorpion- pozerám že máš 1.8tdci tam bolo elektro- hydraulické servo. V tvojom prípade to je jasné, takže si tam musel mať zelenú, a aj dobre že si ju dal, pretože v tomto prípade by červená nerobila dobrotu. Rozdiely boli len u 1.4 a 1.6 lebo tam bolo klasické hydraulické servo, kde som už videl zelenú a aj červenú.
Mám problém s posilovačem řízení. Vynechává, spíš víc nejde než jde.
Baterka je úplně nová, oleje mám dost, porušené kabely nikde není vidět. Ještě chci zkusit pojistku.
Když měřím baterku, tak při vypnutí a zpětném zapnutí posilovače je na baterce stále stejné napětí 14,3 V.
Co jsem vypozoroval, tak při jízdě pod plynem posilovač nejde, většinou naskočí, když stojím a jsem na volnoběhu. ?????
Na diagnostice to ještě nebylo, mají čas až v novém roce.
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
Popravdě sem vyndal diag. po letech..
Vyčtení ze všech jednotek FoComem, závadou z jednotky EPS si nejsem jistý,
K jednotce EPS se nešlo připojit (jednotka EPS neodpovídá, chyba komunikace).
2 chyby nešly smazat, 1 se znova objevovala, jsou nejspíš následek neoriginální diagnostiky, teda krom té P0460
Petře, kdyžtak můžeme zkusit vyčíst znovu ..(uvidíme jestli tam něco nepřibylo, také jsem udělal update firmware)
P0460 Obvod senzoru úrovně paliva: Porucha - PCM Řídicí jednotka motoru
U1900 CAN Communication Bus Fault: Receive Error IPC - Panel přístrojů
P1000 OBD testy nejsou kompletní - PCM Řídicí jednotka motoru
Jeden konec v pojistkovce, z které pokračuje k baterii a druhý černý bude někde ukostřený(ten bych určitě zkontroloval), zkus jít po svazku a hledat..
Kontroloval jsi oxidaci konektorů na baterce? I když teda startér točí normálně, tak by mělo být asi ok..
Tak kostry jsem zkontroloval. jedna je hned u serva (tam si myslím, že vede ten černý z konektoru napájení) , k té se tedy moc nemůže, ale nevypadá, že by tam byla oxidace. Dalši dvě jsem očistil, i když také nebyly zoxidovaný.
Nepomohlo.
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
Tak se servo ozvalo znovu, respektive chyba. Ale je divné, že to nastalo při nakloněném stání. Pak po ujetí pár km, jsem vypnul a znovu nastartoval a zatím ok. Nevěděl by někdo ? Nechce se mi věřit, že by bylo vyměněné (byť jeté) servo taky špatné.
Mohlo by to být neodvzdušněním ??
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015