

Ono je to asi i o zvolené motorizaci, protože já mám docela opačné poznatky. Najel jsem několik tisíc km v Mk3 kombi Titanium X na 18" kolech a s 2.0 TDCi 96kW a pak mám svoje MK4 kombi 2.0i a jak říkám, v podstatě pravý opakjecnak píše:Mame doma mk3 2001 v Ghia vybave s 2,5 V6 a mk4 2009 s 2,2tdci v nejake lepsi vybave a srovnani: mk3 ma mekci podvozek (rekl bych, ze odpruzeni ma vyssi zdvih) a po meste je takove pohodlnejsi a i mene hlucne. Na dalnici je mk4 tissi. Mk3 se i trochu lip ridi za mensich rychlosti a dik benzinu clovek nemusi radit jak blazen. Mozna by u mk3 hlucnost pri vyssi rychlosti vyresila 6ka a kozeny interier je take vice hlucny nez latkovy. Mk4 je fajn na dalnici a hlavne pri rychlostech kolem 160 a vic je mnohem stabilnejsi.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host