Me prijde MK3 hodne hlucny na to ze to je stredni trida. To i oktavka 1 nebo nova Dacia je tissi, bohuzel. A nemluvim o hluku motoru, ten je tichej (aspon teda vsechny benziny), mluvim o hluku podvozku a hlavne pneu. To je podle me katatrofa a hodne to ubira na subjektivni kvalite auta. Mozna proto neni ten motor slyset, protoze to podvozek prehlusi
Je to jedna jedina vec, kvuli ktere bych sel do MK4. Ale zase kdyz si uvedomim jak blbe se tam meni vzduchac. Pak je tu ta vec se vzperou kapoty

Dokonce i MK5 tam ma klacek, neskutecny

A pak jsem jeste zachytil, ze MK4 ma problem za deste pri otvirani kufru. Jo a jeste rozmery pneu, az na vyjimky je minimum sirky 215 mm. Za volantem jsem bohuzel zatim nesedel, takze nemuzu porovnat agilitu. Ale muzu porovnat agilitu mezi MK3 I4 a V6 a tam je sakra rozdil. I4 do zatacek vylozene chce a i brzdy zabiraj jak o zivot. V6 je tezkopadnejsi a na brzdy se musi vic dupat. I spojka je malinko tvrdsi. Ale da se zvyknout. Jo a jeste je u V6 tvrdsi posilovac rizeni, takze nejde ridit "palcem". Coz je mozna ale dobre

Takze MK4 vzhledem k tomu, ze je tezsi, tak to asi zadna slava nebude, jak se ostatne vyse nekdo zminuje. Je jasny, ze MK4 je lod a asi pojede plavnejc diky vetsi vaze a vetsimu rozvoru, navic nektery modely maji nastavitelnej podvozek.
Asi si budu muset jet nejakou MK4 projet, abych vedel o co prichazim
