Vyčtené chyby z diagnostiky

Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Gabo015
Nováček
Nováček
Příspěvky: 175
Registrován: 02.02.2013 18:51

Re: Seznam DTC kódů Ford

Příspěvek od Gabo015 » 01.10.2016 17:52

Zdravím. Po výmene auto batérie mi vyhadzuje chybu P1260.Auto sa chová normálne. V čom môže byt problém? Dakujem.
Obrázek
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT ,r.v.2006

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24736
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Seznam DTC kódů Ford

Příspěvek od ZaQik » 01.10.2016 20:50

nerozpoznani spravneho cipu v klici ... tahle chyba jde smazat, pokud ne, tak mas spatnou diagnostiku
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Gabo015
Nováček
Nováček
Příspěvky: 175
Registrován: 02.02.2013 18:51

Příspěvek od Gabo015 » 01.10.2016 20:57

Mam ELM 327 bluetooth. Tak neviem ci to pojde. Keby nie,navstivim servis. Dik.

Odoslané z Galaxy S6
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT ,r.v.2006

Uživatelský avatar
Gabo015
Nováček
Nováček
Příspěvky: 175
Registrován: 02.02.2013 18:51

Příspěvek od Gabo015 » 02.10.2016 12:43

Chybu sa podarilo vymazat ale teraz pise chybu P1000.

Odoslané z Galaxy S6
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT ,r.v.2006

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24736
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Seznam DTC kódů Ford

Příspěvek od ZaQik » 02.10.2016 13:55

to je chyba pri pouziti neoriginalni diagnostiky ... to neres
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Gabo015
Nováček
Nováček
Příspěvky: 175
Registrován: 02.02.2013 18:51

Příspěvek od Gabo015 » 02.10.2016 15:03

Ok. Dakujem.

Odoslané z Galaxy S6
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT ,r.v.2006

Picasso
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12.12.2013 12:46

Chyba P1632 - nejde smazat!!!

Příspěvek od Picasso » 07.10.2016 16:10

Dobrý den

Obracím se na vás s prosbou o radu.Mám Ford Focus 1.6 16V 74kW benzín r.v.2007 a diagnostika mi hlásí chyu P1632,což je :Snímač/obvod chyb inteligentního alternátoru - trvalá chyba.Na přístrojové desce mi ale kontrolka dobíjení nesvítí.Co se týka funkčnosti auta je vše plně funkční,jen se mi trochu zdá,že je to malinko línější.Baterie je v pořádku(má 12,7V) dobíjení bez zapnutých spotřebičů je 14,6V a při zapnutých všech možných spotřebičích a to i klimatizace,tak dobíjí 14,43V.To vše při studeném motoru.
Otázka je,proč hlásí tuto závadu,která nejde diagnostikou smazat(nechá se smazat,ale za chvilku tam vyskočí znovu) a proč nesvítí i kontrolka dobíjení když je chyba v obvodu dobíjení(kontrolka při zapnutém klíčku svítí a po staru zhasne tak jak má)???

Prosím vás o radu a nebo alespoň o nasměrování na co se zaměřit.Předem vám děkuji za pomoc.Pavel

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24736
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 07.10.2016 18:18

menena baterie nebo alternator?

jedna se o chybu inteligentni dobijeni, tzn. ze auto dobiji, ale PCM neumi ridit vykon alternatoru ... zacal bych promerenim kabelu mezi alternatorem a PCM + mezi temostatem a PCM
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Picasso
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12.12.2013 12:46

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Picasso » 07.10.2016 18:43

Baterie je původní a to asi 3 roky stará.Na alternátoru je měněná celá ta zadní část s diodovým můstke(repas).Modrý a šedý káblík od alternátoru k ECU jednotce je proměřený a v pořádku.Červený z altíku do pojistkové skříně v motoru taky v pořádku.Z toho termostatu do ECU jsem nezkoušel,tak to zkusím.Je tam ještě něco na co se zaměřit?

PS:Mooc děkuji za rychlou odpověď.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8450
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od lucky.jack » 07.10.2016 20:39

Picasso píše:Na alternátoru je měněná celá ta zadní část s diodovým můstke(repas).
Zásah. Známá nemoc fordů. Repas a neorigo prostě nefungujou korektně.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Picasso
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12.12.2013 12:46

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Picasso » 07.10.2016 21:06

To už jsem taky tak přemýšlel,protože na netu se o tomto píše.Ten repas se dělal kvůli tomu,že to nedobíjelo.Ale nevím,jestli tato závada byla již před tím.Co radíš???

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od vitut » 08.10.2016 09:52

Nech otestovat alternator u nekoho, kdo ma generator ridicich pulzu. Pak bych mozna jeste vymenil pripojovaci konektor. Nektere regulatory maji tenci piny a puvodni konektor nema potrebny kontakt.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Picasso
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12.12.2013 12:46

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Picasso » 12.10.2016 12:37

Takže jsem prošel kabely od teplotního čidla k ECU jednotce(hnědý a bílý) a jsou naprosto v pořádku.Všiml jsem si ale,že po ujetí např 10km mi stále teplota ukazuje cca 70 stupňů celsia.A dnes mi dokonce po 7km auto začalo i vařit a pořád ukazuje 70 stupňů.Že by bylo špatné teplotní čidlo?Dá se to nějak vyzkoušet?A nemohl by to být i ten problém s tím inteligentním dobíjením?
Ještě jeden poznatek.Auto je zcela studené(stálo celou noc venku) a při všech vypnutých spotřebičích dobíjí 14,55V.Po zahřátí(to jak mi dnes i vařilo) a vypnutých všech spotřebičích dobíjí 14,40V.Neměl by zahřátý Focus dobíjet někde kolem 13,80V???

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24736
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 12.10.2016 18:02

v PCM opravdu zadna jina chyba neni?
jasne, ze to bude dobijet konstantnim napetim, kdyz nefunguje inteligentni regulace

zasekly termostat je taky moznost
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Werty87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 11.04.2013 18:14
Bydliště: Brno

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Werty87 » 15.01.2017 02:21

Hezký večer všem,
nechci otvírat nové téma tak snad jsem se trefil.

Mám jen kratičký dotaz.
Může chyba U0155 způsobit i jinou chybu? Současně při chybě U0155 mi vždy vyskočí i chyba P2584 (což je blbost, protože filtr je vykuchaný (předchozí majitel) a údajně by to mělo být komplet nějak vypnuté).

Stalo se mi to že auto šlo do volnoběžných otáček (rafika úplně na 0) a nereagovalo na plyn. Po cca 30 sec kdy auto šlo na volnoběh zhasla kontrolka MIL i chybové hlášení a vše šlo normálně.
Vždy to na přístrojovce vypsalo:
1. Power steering malfunction
2. Acceleration reduced
3. Pal malfunction

Na diagnostice jsem zjistil že se vypsal pouze 2 chyby a to výše uvedené U0155 a P 2584.
Smazal jsem chyby a po chvilce to vyskočilo opět.
Ještě jeden poznatek, když jsem to hledal všude různě po netu tak jsem zjistil že to může dělat palubní deska. Při jedné této chybě kdy byly otáčky na volnoběhu (rafika na 0) jsem poklepal na přístrojovku a okamžitě přestala svítit MIL dioda a zmizely i chyby (3 výše uvedené) tak nevím jestli to nebyla jenom náhoda.

Nechci se pouštět do zjišťování problému s Eloysm pokud by to vyřešila oprava palubní desky (v práci máme šikovné elektrikáře :).

Co myslíte může chyba v komunikaci vyhodit i jiné chyby?

Předem se omlouvám ale nepročítal jsem celý internet, tak pokud se to tady už psalo tak se omlouvám.

Auto.: Ford Focus II, r.v. 09/2008, combi, 1.6 TDci 80kW, najeto 172 000km.
Ford Focus kombi 1.6 Tdci 80kW 2008

Odpovědět

Zpět na „Diagnostika a SW“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti