
Vyčtené chyby z diagnostiky
- Gabo015
- Nováček
- Příspěvky: 175
- Registrován: 02.02.2013 18:51
Re: Seznam DTC kódů Ford
Zdravím. Po výmene auto batérie mi vyhadzuje chybu P1260.Auto sa chová normálne. V čom môže byt problém? Dakujem.


Ford Focus II 1,6 Ti-VCT ,r.v.2006
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24736
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Seznam DTC kódů Ford
nerozpoznani spravneho cipu v klici ... tahle chyba jde smazat, pokud ne, tak mas spatnou diagnostiku
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24736
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Seznam DTC kódů Ford
to je chyba pri pouziti neoriginalni diagnostiky ... to neres
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12.12.2013 12:46
Chyba P1632 - nejde smazat!!!
Dobrý den
Obracím se na vás s prosbou o radu.Mám Ford Focus 1.6 16V 74kW benzín r.v.2007 a diagnostika mi hlásí chyu P1632,což je :Snímač/obvod chyb inteligentního alternátoru - trvalá chyba.Na přístrojové desce mi ale kontrolka dobíjení nesvítí.Co se týka funkčnosti auta je vše plně funkční,jen se mi trochu zdá,že je to malinko línější.Baterie je v pořádku(má 12,7V) dobíjení bez zapnutých spotřebičů je 14,6V a při zapnutých všech možných spotřebičích a to i klimatizace,tak dobíjí 14,43V.To vše při studeném motoru.
Otázka je,proč hlásí tuto závadu,která nejde diagnostikou smazat(nechá se smazat,ale za chvilku tam vyskočí znovu) a proč nesvítí i kontrolka dobíjení když je chyba v obvodu dobíjení(kontrolka při zapnutém klíčku svítí a po staru zhasne tak jak má)???
Prosím vás o radu a nebo alespoň o nasměrování na co se zaměřit.Předem vám děkuji za pomoc.Pavel
Obracím se na vás s prosbou o radu.Mám Ford Focus 1.6 16V 74kW benzín r.v.2007 a diagnostika mi hlásí chyu P1632,což je :Snímač/obvod chyb inteligentního alternátoru - trvalá chyba.Na přístrojové desce mi ale kontrolka dobíjení nesvítí.Co se týka funkčnosti auta je vše plně funkční,jen se mi trochu zdá,že je to malinko línější.Baterie je v pořádku(má 12,7V) dobíjení bez zapnutých spotřebičů je 14,6V a při zapnutých všech možných spotřebičích a to i klimatizace,tak dobíjí 14,43V.To vše při studeném motoru.
Otázka je,proč hlásí tuto závadu,která nejde diagnostikou smazat(nechá se smazat,ale za chvilku tam vyskočí znovu) a proč nesvítí i kontrolka dobíjení když je chyba v obvodu dobíjení(kontrolka při zapnutém klíčku svítí a po staru zhasne tak jak má)???
Prosím vás o radu a nebo alespoň o nasměrování na co se zaměřit.Předem vám děkuji za pomoc.Pavel
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24736
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
menena baterie nebo alternator?
jedna se o chybu inteligentni dobijeni, tzn. ze auto dobiji, ale PCM neumi ridit vykon alternatoru ... zacal bych promerenim kabelu mezi alternatorem a PCM + mezi temostatem a PCM
jedna se o chybu inteligentni dobijeni, tzn. ze auto dobiji, ale PCM neumi ridit vykon alternatoru ... zacal bych promerenim kabelu mezi alternatorem a PCM + mezi temostatem a PCM
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12.12.2013 12:46
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Baterie je původní a to asi 3 roky stará.Na alternátoru je měněná celá ta zadní část s diodovým můstke(repas).Modrý a šedý káblík od alternátoru k ECU jednotce je proměřený a v pořádku.Červený z altíku do pojistkové skříně v motoru taky v pořádku.Z toho termostatu do ECU jsem nezkoušel,tak to zkusím.Je tam ještě něco na co se zaměřit?
PS:Mooc děkuji za rychlou odpověď.
PS:Mooc děkuji za rychlou odpověď.
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8450
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Zásah. Známá nemoc fordů. Repas a neorigo prostě nefungujou korektně.Picasso píše:Na alternátoru je měněná celá ta zadní část s diodovým můstke(repas).
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12.12.2013 12:46
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
To už jsem taky tak přemýšlel,protože na netu se o tomto píše.Ten repas se dělal kvůli tomu,že to nedobíjelo.Ale nevím,jestli tato závada byla již před tím.Co radíš???
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Nech otestovat alternator u nekoho, kdo ma generator ridicich pulzu. Pak bych mozna jeste vymenil pripojovaci konektor. Nektere regulatory maji tenci piny a puvodni konektor nema potrebny kontakt.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12.12.2013 12:46
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Takže jsem prošel kabely od teplotního čidla k ECU jednotce(hnědý a bílý) a jsou naprosto v pořádku.Všiml jsem si ale,že po ujetí např 10km mi stále teplota ukazuje cca 70 stupňů celsia.A dnes mi dokonce po 7km auto začalo i vařit a pořád ukazuje 70 stupňů.Že by bylo špatné teplotní čidlo?Dá se to nějak vyzkoušet?A nemohl by to být i ten problém s tím inteligentním dobíjením?
Ještě jeden poznatek.Auto je zcela studené(stálo celou noc venku) a při všech vypnutých spotřebičích dobíjí 14,55V.Po zahřátí(to jak mi dnes i vařilo) a vypnutých všech spotřebičích dobíjí 14,40V.Neměl by zahřátý Focus dobíjet někde kolem 13,80V???
Ještě jeden poznatek.Auto je zcela studené(stálo celou noc venku) a při všech vypnutých spotřebičích dobíjí 14,55V.Po zahřátí(to jak mi dnes i vařilo) a vypnutých všech spotřebičích dobíjí 14,40V.Neměl by zahřátý Focus dobíjet někde kolem 13,80V???
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24736
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
v PCM opravdu zadna jina chyba neni?
jasne, ze to bude dobijet konstantnim napetim, kdyz nefunguje inteligentni regulace
zasekly termostat je taky moznost
jasne, ze to bude dobijet konstantnim napetim, kdyz nefunguje inteligentni regulace
zasekly termostat je taky moznost
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Werty87
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11.04.2013 18:14
- Bydliště: Brno
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Hezký večer všem,
nechci otvírat nové téma tak snad jsem se trefil.
Mám jen kratičký dotaz.
Může chyba U0155 způsobit i jinou chybu? Současně při chybě U0155 mi vždy vyskočí i chyba P2584 (což je blbost, protože filtr je vykuchaný (předchozí majitel) a údajně by to mělo být komplet nějak vypnuté).
Stalo se mi to že auto šlo do volnoběžných otáček (rafika úplně na 0) a nereagovalo na plyn. Po cca 30 sec kdy auto šlo na volnoběh zhasla kontrolka MIL i chybové hlášení a vše šlo normálně.
Vždy to na přístrojovce vypsalo:
1. Power steering malfunction
2. Acceleration reduced
3. Pal malfunction
Na diagnostice jsem zjistil že se vypsal pouze 2 chyby a to výše uvedené U0155 a P 2584.
Smazal jsem chyby a po chvilce to vyskočilo opět.
Ještě jeden poznatek, když jsem to hledal všude různě po netu tak jsem zjistil že to může dělat palubní deska. Při jedné této chybě kdy byly otáčky na volnoběhu (rafika na 0) jsem poklepal na přístrojovku a okamžitě přestala svítit MIL dioda a zmizely i chyby (3 výše uvedené) tak nevím jestli to nebyla jenom náhoda.
Nechci se pouštět do zjišťování problému s Eloysm pokud by to vyřešila oprava palubní desky (v práci máme šikovné elektrikáře
.
Co myslíte může chyba v komunikaci vyhodit i jiné chyby?
Předem se omlouvám ale nepročítal jsem celý internet, tak pokud se to tady už psalo tak se omlouvám.
Auto.: Ford Focus II, r.v. 09/2008, combi, 1.6 TDci 80kW, najeto 172 000km.
nechci otvírat nové téma tak snad jsem se trefil.
Mám jen kratičký dotaz.
Může chyba U0155 způsobit i jinou chybu? Současně při chybě U0155 mi vždy vyskočí i chyba P2584 (což je blbost, protože filtr je vykuchaný (předchozí majitel) a údajně by to mělo být komplet nějak vypnuté).
Stalo se mi to že auto šlo do volnoběžných otáček (rafika úplně na 0) a nereagovalo na plyn. Po cca 30 sec kdy auto šlo na volnoběh zhasla kontrolka MIL i chybové hlášení a vše šlo normálně.
Vždy to na přístrojovce vypsalo:
1. Power steering malfunction
2. Acceleration reduced
3. Pal malfunction
Na diagnostice jsem zjistil že se vypsal pouze 2 chyby a to výše uvedené U0155 a P 2584.
Smazal jsem chyby a po chvilce to vyskočilo opět.
Ještě jeden poznatek, když jsem to hledal všude různě po netu tak jsem zjistil že to může dělat palubní deska. Při jedné této chybě kdy byly otáčky na volnoběhu (rafika na 0) jsem poklepal na přístrojovku a okamžitě přestala svítit MIL dioda a zmizely i chyby (3 výše uvedené) tak nevím jestli to nebyla jenom náhoda.
Nechci se pouštět do zjišťování problému s Eloysm pokud by to vyřešila oprava palubní desky (v práci máme šikovné elektrikáře

Co myslíte může chyba v komunikaci vyhodit i jiné chyby?
Předem se omlouvám ale nepročítal jsem celý internet, tak pokud se to tady už psalo tak se omlouvám.
Auto.: Ford Focus II, r.v. 09/2008, combi, 1.6 TDci 80kW, najeto 172 000km.
Ford Focus kombi 1.6 Tdci 80kW 2008
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti