Jestli jsem zalozil duplicitni tema, tak se omlouvám a prosim adminy o přesunutí
Mohl bych mit dotaz k dobíjení?
Mam na baterii i alternátoru naměřené napětí 13,7-13,9V
Řeším pokles napeti pri zapnutí jakeho koliv elektroprislusenstvi...blinkr, okna...nejvyrazneji pri otočení volantu na místě, to je pokles az o 2V...
Nevsiml bych si toho, kdyby mi pokazde neproblikly led h7 v potkavacich svetlech....ktere se obcas rozsviti vic
Meril jsem a zkousel kdeco....kostry v prahu spolujezdce(gem), samotny gem jsem taky vymenil. Natahl jsem kostru (solo 10mm2 kabel) z alternátoru na kostru baterie u tlumiče, veskere kostry maji 0ohmu mezi sebou i baterkou....
Alternátor mam pul roku po repasi, puvodni se choval stejně.
Jedine, co jsem nemenil je baterie, kterou jsem kontroloval zatěžákem a napětí drží, takze je taky ok.
Forscan zadnou chybu dobijeni neukazuje, problemy zadne nejsou. Starty taky ok, i když občas cvaknou relatka (ze by fakt baterie?)
Napada vas, na co jeste mrknout nez vyhodim 3tkc za novou baterku?
Problem s napětím
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 732
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Problem s napětím
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24571
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Problem s napětím
muze zlobit posilovac rizeni ... kdyz vyndas jeho velkou pojistku, kolisa napeti?
a takova myslenka: nastartuj a pak odpoj baterku ... jak to pak vypada s hladinou napeti? kolisa?
a takova myslenka: nastartuj a pak odpoj baterku ... jak to pak vypada s hladinou napeti? kolisa?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 732
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Problem s napětím
Posilovač me napadl, ale to by nekolisalo napětí pri sepnuti jinych odběrů...
Ale zkusím, děkuju
Ale zkusím, děkuju
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 732
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Problem s napětím
Nastartoval jsem auto a odpojil baterku. Svetla zacaly blikat, rozsvitilo se mi na chvili ESP a nekolikrat to malem zdechlo, jak elektrika zhasla....
Co to znamena? Altik?
Co to znamena? Altik?
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24571
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Problem s napětím
vypada to, ze altik nedava hladky prubeh napeti (pripojena autobaterie to vyhlazuje) ... vzal bych ho nekam na stolici na premereni
---------------------
obecne: odpojovani baterie za chodu motoru neni dobry napad, protoze "zmizi" stabilni zatez (dobijeni baterie), ktera muze (pri delsim behu) odrovnat alternator ... takze je dobre zapnout treba vyhrev skel a predni svetlomety
vytahnout pojistku posilovace jsi zkousel?
---------------------
obecne: odpojovani baterie za chodu motoru neni dobry napad, protoze "zmizi" stabilni zatez (dobijeni baterie), ktera muze (pri delsim behu) odrovnat alternator ... takze je dobre zapnout treba vyhrev skel a predni svetlomety
vytahnout pojistku posilovace jsi zkousel?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 732
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Problem s napětím
Ne, pojistku jsem neodpojoval, pac si nemyslim, ze to souvisí
Problikavaji svetla pri poklesu napeti pri jakemkoliv odberu, nejen pri otoceni volantu
Problikavaji svetla pri poklesu napeti pri jakemkoliv odberu, nejen pri otoceni volantu
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 732
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Problem s napětím
Kdyby to někdo řešil taky, tak vysledek je takovy....
Baterie byla predchozim alternatorem "uspana" na nizsi napětí a proto ji altik nedokazal nabit na vic. Specialista pres baterie a jejich dobijeni mluvil neco o rozmychani elektrolitu jinou, nez automatickou nabíječkou, cyklovanim. Resil jsem to koupi nove baterie. Blikání svetel prestalo po vymeneni led žárovek za klasicke halogeny.
Baterie byla predchozim alternatorem "uspana" na nizsi napětí a proto ji altik nedokazal nabit na vic. Specialista pres baterie a jejich dobijeni mluvil neco o rozmychani elektrolitu jinou, nez automatickou nabíječkou, cyklovanim. Resil jsem to koupi nove baterie. Blikání svetel prestalo po vymeneni led žárovek za klasicke halogeny.
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host