Zdravím,
dneska mě Focus vypekl a zajímalo by mě, jestli máte podobnou zkušenost.
1) Vlezu do auta, nestartuje, nenabehnou ani kontrolky, zcela vybito.
2) Vložím novou úplně nabitou baterii, připojím.
3) Změřím proud na kontaktech, hned po připojení ukazuje 8,5V
4) Sednu do auta, už naběhnou kontrolky, stěrače i rádio, ale při otočení do 3. polohy absolutně NIC. Žádný zvuk, ani neškytne, ani necvaká.
5) Zkusim třeba 10x, spolu s otačením volantu, penály, vše, nic nepomůže.
6) Přestane fungovat zavirani oken, i sterace, kontrolky nabihaji jen slabe, baterie je zřejmě v haji, vybita (asi po 15 minutach)
7) Odpojim baterii, po 10 minutach ji zmerim a je už jen na 11.4V
Co ji tak vybije, když ani necvaká startér? Nebo nějaký kabel sežrala kuna, + se spojilo s karoserií a zkratuje se to? Stačil by ale takový zkrat k tak rychlému vybití? Nebo něco jiného krom startéru? Díky moc!
/Ford Focus MkI Combi, benzin 1.6 100HP/
Nestartuje, ale ani necvaká, baterie na 8.5V. Zkrat?
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 07.02.2024 17:09
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4022
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje, ale ani necvaká, baterie na 8.5V. Zkrat?
To by pri tom pripojeni asi pekne jiskrilo, pokud by ta baterka byla OK a plne nabita...
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 07.02.2024 17:09
Re: Nestartuje, ale ani necvaká, baterie na 8.5V. Zkrat?
Díky, to jsem si přesně taky říkal.
Je možné, že baterka byla nová a plně nabitá (dal mi jí automechanik, kterýmu docela věřím) a nejiskřilo to, protože je zkrat někde pod kapotou? A i přesto jely přístroje v interiéru a stěrače? Nebo by při zkratu pod kapotou vždy nejelo ani ostatní příslušenství?
Je možné, že baterka byla nová a plně nabitá (dal mi jí automechanik, kterýmu docela věřím) a nejiskřilo to, protože je zkrat někde pod kapotou? A i přesto jely přístroje v interiéru a stěrače? Nebo by při zkratu pod kapotou vždy nejelo ani ostatní příslušenství?
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4022
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje, ale ani necvaká, baterie na 8.5V. Zkrat?
Baterka je vadna. Aby kleslo napeti na 8.5V , to musi bejt uz slusny svareni...
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 725
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Nestartuje, ale ani necvaká, baterie na 8.5V. Zkrat?
Nechci byt hnidopich, nicméně prod je v Ampérech, ne Volty.
Ale zkusil bych zmerit, kolik proudu teče kablem od baterky, kdyz ji pripojis. Samozřejmě chce to dostatečně dimenzovaný měřák, pac, jestlo ta baterka je v pořádku (cemuz nevěřím) tak aby kleslo tam moc napeti, by muselo temi kably tect takovy proud, ze by to byl oblouk jak od svářečky
Ale zkusil bych zmerit, kolik proudu teče kablem od baterky, kdyz ji pripojis. Samozřejmě chce to dostatečně dimenzovaný měřák, pac, jestlo ta baterka je v pořádku (cemuz nevěřím) tak aby kleslo tam moc napeti, by muselo temi kably tect takovy proud, ze by to byl oblouk jak od svářečky
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti