Zdravím mám taky až blbý dotaz kde najdu škrtící klapku v Ford Focus 2000 1.8 66 kW zaboha hledám protože my bylo porazeno vyčistit a ten můj ho snad ani nemá myslel sem že je to na sání ale to je EGR ventyl a už mám rozmíchaný celi motor a ta mrcha nikde
Odesláno z mého E6 pomocí Tapatalk
Škrtící klapka
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Škrtící klapka
1.8 TDDI škrtící klapku nemá.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 02.02.2020 20:53
Škrtící klapka
Tak to je zajímavé kdosi mi radil že ji mám vyčistit lítají mi otáčky samovolně nahoru to auto asi půjde že skalijenikHK píše:1.8 TDDI škrtící klapku nemá.
Odesláno z mého E6 pomocí Tapatalk
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Škrtící klapka
I kdyby tam ta škrtící klapka byla (jako že novější TDCI ji má), tak slouží primárně pro zhasnutí motoru a nikoliv regulaci otáček.
Regulace otáček u naftového motoru je výhradně změnou množství vstřikovaného paliva.
Tj. začni pořádnou diagnostikou u někoho, kdo tomu skutečně rozumí.
Regulace otáček u naftového motoru je výhradně změnou množství vstřikovaného paliva.
Tj. začni pořádnou diagnostikou u někoho, kdo tomu skutečně rozumí.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host