Focus CC vymena motoru
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16.12.2017 20:31
Focus CC vymena motoru
Ahoj, rad bych si pořídil kabriolet od Fordu a jediné co jsem našel s pevnou stahovací střechou je Focus CC. Ten má ale nic moc motory.. Nemáte někdo zkušenosti s výměnou motoru do Focusu např. z Focusu RS, Mondea ci Mustanga? Ci tuning stávajího ale rád bych se dostal někam 250-300 koní. Díky Martin
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24525
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Focus CC vymena motoru
prestavbu Ti zastoupeni forda neschvali ... jinak tam krasne pasuje motor z FF2 ST/RS (v Nemecku to oficialne prestavet jde)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16.12.2017 20:31
Re: Focus CC vymena motoru
Na co potrebuji schvaleni Fordu?
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1685
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Focus CC vymena motoru
Kvůli legalizaci. Pojede to i bez papírů, ale na STK to asi nezkousnou. V případě nehody bude problém. Předpokládám že by se musely přendat z ST/RS i brzdy. Asi by tam nešel namontovat origo výfuk, ST má proti běžným Focusům výš podlahu kufru.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16.12.2017 20:31
Re: Focus CC vymena motoru
Tedy je lepší nějak upravit tu 2,0 16V? Dělá to zde něco v čr? Či tu 2,0 TDCi?
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1685
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Focus CC vymena motoru
U atmosférického motoru je jakékoliv měřitelné zvýšení výkonu otázkou poměrně velkých financí. Kromě toho jsou motory z výroby navržené jen pro ten jmenovitý výkon (mám na mysli 2.0 Duratec), i když s nějakou rezervou. Velikost výkonové rezervy bude u sériového motoru z ekonomických důvodů malá. Takže se může stát, že do toho nasypeš spoustu peněz a zároveň tím snížíš životnost motoru.
Upravovat výkon u nafty je jednodušší a levnější. Pokud se to zase s výkonem moc nepřežene, je reálná i výdrž motoru. S tím vším ale souvisí i další investice. Vyšší výkon = kvalitnější hnací hřídele, lepší brzdy, spojka, atp.
Poslední a asi nedůležitější otázkou je využití. Vzhledem k tomu, že chceš upravovat kabriolet, zřejmě se nebude jednat o auto pro sportovní účely, ale spíš o babolap. Když pominu fakt, že počet slunečných dní je v ČR cca 62,5 dne za jeden rok, jeví se mi využití kabrioletu poměrně sporné. Ale to mi nepatří hodnotit. Spíše jde o materialistický pohled. Když odhlédnu od faktu, že kabriolet na tom bude z bezpečnostního hlediska vždy trochu hůře než běžný sedan, hatchback nebo kombi, a ty mu budeš zvyšovat výkon, je riziko nehody s vážnými následky vyšší. Z technického hlediska je krut karoserie kabrioletu někde jinde než u klasiky. Když markantně přidáme výkon, karoserie se bude jinak kroutit (i když je v podlahové části podstatně tužší) a tím se mohou změnit jízdní vlastnosti a zrovna jejich zlepšení bych nečekal. Poslední otázka k zodpovězení je, kde se dá dnes vysokého výkonu motoru vůbec využít? V téměř souvislých kolonách kamionů asi moc ne. Pokud máš chatičku ve Středomoří, pak je kabrio ta správná volba
Jsou samozřejmě i jiné pohledy na věc. Tohle je jen můj soukromý názor.
Můj hatchback Focus s 2.0 Duratec se mi nezdá až tak nudný a pomalý....
Upravovat výkon u nafty je jednodušší a levnější. Pokud se to zase s výkonem moc nepřežene, je reálná i výdrž motoru. S tím vším ale souvisí i další investice. Vyšší výkon = kvalitnější hnací hřídele, lepší brzdy, spojka, atp.
Poslední a asi nedůležitější otázkou je využití. Vzhledem k tomu, že chceš upravovat kabriolet, zřejmě se nebude jednat o auto pro sportovní účely, ale spíš o babolap. Když pominu fakt, že počet slunečných dní je v ČR cca 62,5 dne za jeden rok, jeví se mi využití kabrioletu poměrně sporné. Ale to mi nepatří hodnotit. Spíše jde o materialistický pohled. Když odhlédnu od faktu, že kabriolet na tom bude z bezpečnostního hlediska vždy trochu hůře než běžný sedan, hatchback nebo kombi, a ty mu budeš zvyšovat výkon, je riziko nehody s vážnými následky vyšší. Z technického hlediska je krut karoserie kabrioletu někde jinde než u klasiky. Když markantně přidáme výkon, karoserie se bude jinak kroutit (i když je v podlahové části podstatně tužší) a tím se mohou změnit jízdní vlastnosti a zrovna jejich zlepšení bych nečekal. Poslední otázka k zodpovězení je, kde se dá dnes vysokého výkonu motoru vůbec využít? V téměř souvislých kolonách kamionů asi moc ne. Pokud máš chatičku ve Středomoří, pak je kabrio ta správná volba

Jsou samozřejmě i jiné pohledy na věc. Tohle je jen můj soukromý názor.

Můj hatchback Focus s 2.0 Duratec se mi nezdá až tak nudný a pomalý....
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16.12.2017 20:31
Re: Focus CC vymena motoru
Zdarec Jemare.. Vždy jsem chtěl kabriolet a vice méně ses i trefil - příští rok bude apartmán v Chorvatsku.. Ale bral jsem jen lepší brzy a něvýšení výkonu.. Kroucení jsem nějak vypustil z úvah..
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Focus CC vymena motoru
CCéčko je hodně těžký, bez 2,5T to bude bída. Pak ti ten těžkej a silnej motor kabrio rozloží, že do něj bude i pršet



-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16.12.2017 20:31
Re: Focus CC vymena motoru
Inu nepotěšili jste mě ale lepší tohle zjistit před koupí něž po ní 

- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Focus CC vymena motoru
Jsou jiné možnosti kabrií než CC od fordu, oplu, renaultu a pažoutu...vše těžkopádné a pod 180PS vyloženě slabé.
Tuhost karoserie všech zmíněných CC je hrozná ve srovnání z čeho vychází.
Tuhost karoserie všech zmíněných CC je hrozná ve srovnání z čeho vychází.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16.12.2017 20:31
Re: Focus CC vymena motoru
OK, co bys doporučil?
- croc
- Pokročilý
- Příspěvky: 784
- Registrován: 09.07.2012 13:17
- Bydliště: Brno
Re: Focus CC vymena motoru
Kup něco 6-8 válců ať bez střechy i něco slyšíš
To můžu doporučit.
Je pravda že u fordu moc výběr asi nebude možná Mustang. No... bohužel ale je to tak
S 2.0 mám taky něco naježděno, jede pěkně ale nic slavného to není, porozhlédnul bych se jinde...


Je pravda že u fordu moc výběr asi nebude možná Mustang. No... bohužel ale je to tak
S 2.0 mám taky něco naježděno, jede pěkně ale nic slavného to není, porozhlédnul bych se jinde...
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16.12.2017 20:31
Re: Focus CC vymena motoru
Kdyby měl mustag pevnou střechu tak jdu do něj.. Ale ty kožené střechy jsou mi hrozně nehezké..
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 30.06.2010 10:15
Focus CC vymena motoru
Nějaké bmw s hardtopem? Šestiválec atmo třeba e46 zní krásně 

Focus Mk1 1.6 74kW Colorado Red
Focus RS Mk1 185kW Imperial Blue
Focus RS Mk1 185kW Imperial Blue
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Focus CC vymena motoru
O takové výměně motoru v ČR nemá smysl ani uvažovat. A o znatelném zvýšení výkonu atmosferického Duratecu už vůbec ne. 2,0 TDCi sice trochu popoženeš, hlavně kroutící moment, ale to pak bývají pěkná kamna.
Moje tipy jsou Honda S2000, BMW Z4 (nebo jiné s ideálně 190KW+) a Nissan 350Z. Sice dvoumístná autíčka, ale mají náhon na zadek..
K vidění je starší Lexus v automatu a možnost je i Audi TT.
Moje tipy jsou Honda S2000, BMW Z4 (nebo jiné s ideálně 190KW+) a Nissan 350Z. Sice dvoumístná autíčka, ale mají náhon na zadek..

K vidění je starší Lexus v automatu a možnost je i Audi TT.
Ford Focus ST 2014
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů