Čaute, tak dnes som bol na emisnej kontrole, a zistil som, že mám stále problém. Mám motor 1.6 zetec, a keď som ho kúpil, nechceli padať otáčky. Zistil som, že problém je v roztrhnutom kábliku od snímača tlaku v posilňovači. Tento kábel som opravil. Avšak otáčky padajú stále oveľa pomalšie než na mojom uplne rovnakom druhom focuse v combi verzii. Pozeral som teda diagnostiku, a zistil som, že PID toho čidla tlaku posilovača je stále na nule. Čo bolo ale prekvapenie, keď som napichol druhé auto, tak ten PID do 1-tky vyskocil len 1 - 2 krat pocas rozbehu a inak uz po zahriatí bol stále v nule. Neviete mi poradiť čo iné môže takto zvyšovať otáčky? Hadicu odvetrávania klukovky som menil, skrtiaca klapka prečistená, a volnobežný ventil tiež. Zvláštne je, že tie otáčky sú úplne rovnaké, ako požadované RPM z riadiacej jednotky...takze teoreticky by to nemal byt nejaky falosny vzduch.. ci? z akych dovodov si este ECU moze dvihat otacky? To presne cislo 800 je az moc podozrive. Ešte detail, na emisnej chlapik povedal ze v tom volnobehu mám o velmi velmi malý kúsok vyššie HC, než je max. dovolená hodnota. Vo vyšších otáčkach je to vraj v poho.
Vďaka za každú radu.
1.6 volnobeh 800 RPM
-
- Nováček
- Příspěvky: 44
- Registrován: 22.09.2013 11:07
1.6 volnobeh 800 RPM
Ford Focus Combi Mk1 1.6 FYDA r.v 2000
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: 1.6 volnobeh 800 RPM
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13387
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: 1.6 volnobeh 800 RPM
Málo tu je témat kolem volnoběhu. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host