Zdar vespolek,
touto chybou se tu ještě asi nikdo nazabýval, přesto se zeptám.
Netušíte s čím souvisí?
Myslel jsem na MAP senzor, vyčistil ho a zkontroloval funkci v diagnostice.
Na volnoběh ukazuje 25kPa, při otevírání škrtící klapky stoupá, takže usuzuju, že funguje dobře.
Duratec 2.0 - Chyba 1549 - řídící obvod kom. sacího potrubí
- Regulos
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 04.07.2008 14:08
- Bydliště: Liberec
Duratec 2.0 - Chyba 1549 - řídící obvod kom. sacího potrubí
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
- Regulos
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 04.07.2008 14:08
- Bydliště: Liberec
Re: Duratec 2.0 - Chyba 1549 - řídící obvod kom. sacího potrubí
Problém vyřešen.
Chybu způsoboval nefuknční ventil na podtlakovém vedení. Viz foto.
Chybu způsoboval nefuknční ventil na podtlakovém vedení. Viz foto.
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
- shamycz
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 05.11.2012 16:18
Re: Duratec 2.0 - Chyba 1549 - řídící obvod kom. sacího potrubí
Ahoj, kolik stála oprava?
- Regulos
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 04.07.2008 14:08
- Bydliště: Liberec
Re: Duratec 2.0 - Chyba 1549 - řídící obvod kom. sacího potrubí
Ford neprodává ventil samostatně, jen v sestavě s dalším na společném držáku za ca. 3.500,-.
Tak jsem zašel na vrakáč a po otestování jsem vzal použitý za 500.
Tak jsem zašel na vrakáč a po otestování jsem vzal použitý za 500.
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host