Zlomený seřizovací šroub škrtící klapky

Odpovědět
Uživatelský avatar
thc144
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 21.03.2014 19:58
Bydliště: Praha

Zlomený seřizovací šroub škrtící klapky

Příspěvek od thc144 » 15.12.2016 22:05

Focus ii zlomenej serizovaci sroub skrtici klapky
Ahoj jak se blizej vanoce samozrejme i focus si pral darek odesel alternator.. koupen novi (nejspis po odpojeni baterie doslo ke zmnene ovladani skrtici klapky zacalo kolisani otacek pri vyrazeni nebo nastartovani motor mel tendenci zdechnout) kdyz sem chtel postolovat serizovaci sroub na klapce prasknul provizorne sem ho nahradil obycejnym kovovim otacky uz nekolisaj ale neni to dobre rešeni
ten plastovej sroub mel v sobe pruzinu a kovovi doraz takze se mechanismus ve sktici klapce nedosedal na tvrdou plochu.
prikladam foto originalniho sroubu kdyby nekdo vedel kde poridit byl bych moc vdecny
s-l1600.jpg

Uživatelský avatar
Jurawood
Junior
Junior
Příspěvky: 302
Registrován: 27.07.2016 10:25
Bydliště: Brno

Re: Focus ii zlomenej serizovaci sroub skrtici klapky

Příspěvek od Jurawood » 16.12.2016 12:28

FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC

Uživatelský avatar
thc144
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 21.03.2014 19:58
Bydliště: Praha

Re: Zlomený seřizovací šroub škrtící klapky

Příspěvek od thc144 » 23.12.2016 23:28

No problem vyresen vyrobil sem novej sroub z kovu navrtal apod ze je skoro jako origo a provedl nastaveni. kolisani otacek zmizelo jak pri startovani tak pri dojezdu dobrzdovani jinak sem provedl nake upravy jako je zaslepeny erg a nahrani ladeneho sv s vypnutym erg .

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlomený seřizovací šroub škrtící klapky

Příspěvek od jarous350 » 24.01.2017 17:26

Co ten šroub vůbec seřizuje?
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13427
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Zlomený seřizovací šroub škrtící klapky

Příspěvek od miki21 » 24.01.2017 17:58

no škrtící klapku, přece :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlomený seřizovací šroub škrtící klapky

Příspěvek od jarous350 » 24.01.2017 19:02

Jsem s tim zkusil trochu zahejbat tam a zpátky a nepoznal jsem vůbec nic
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Uživatelský avatar
gecko-x
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 732
Registrován: 08.04.2015 00:38
Bydliště: Holešov

Re: Zlomený seřizovací šroub škrtící klapky

Příspěvek od gecko-x » 24.01.2017 19:09

Však si se vším pohybej, ono dřív nebo později něco nastane :dih:
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
Obrázek

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlomený seřizovací šroub škrtící klapky

Příspěvek od jarous350 » 24.01.2017 19:14

gecko-x píše:Však si se vším pohybej, ono dřív nebo později něco nastane :dih:
To jsem se toho od tebe dozvěděl! :palec_dolu:
Včera jsem klapku čistil, protože mi to většinou po nastartování hned chcípne - nepomohlo. A taky mám dost vysokej volnoběh, skoro 850, tak jsem si myslel, jestli by neměl vliv tenhle dorazovej šroub.
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Uživatelský avatar
gecko-x
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 732
Registrován: 08.04.2015 00:38
Bydliště: Holešov

Re: Zlomený seřizovací šroub škrtící klapky

Příspěvek od gecko-x » 24.01.2017 22:46

Nemyslel jsem to zle, jen mi přišlo směšné, že ses pustil do štelovani něčeho, o čem nevíš na co tam je. Já bych třeba vůbec váhu z auta nevytahoval a už vůbec bych nevytahoval nic, aniž bych si nepoznačil, co kde a v jaké poloze bylo.
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
Obrázek

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlomený seřizovací šroub škrtící klapky

Příspěvek od jarous350 » 25.01.2017 10:00

V pohodě :wink:
Když jsem s tím hejbal, tak jsem si samozřejmě počítal, o kolik na kterou stranu otáčím. Co právě ale nechápu, že se na to volnoběhu vůbec nepodepsalo.
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Uživatelský avatar
gecko-x
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 732
Registrován: 08.04.2015 00:38
Bydliště: Holešov

Re: Zlomený seřizovací šroub škrtící klapky

Příspěvek od gecko-x » 25.01.2017 10:17

No, nejsem mechanik, ale řekl bych, že je to nějaký dotaz, úvrať do které by to snad elektronika neměla pustit. Asi to nebude fungovat jak u starých karburátoru, kde se dorazem nastavoval volnoběh. Možná se pletu, ale myslím si, že klapku ovládá motorek v ní a je tam potenciometr spojeny s klapkou a podle odporu diagnostika ví, v jaké poloze klapka je. Tak je to řešené i v modelářských servech.
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
Obrázek

Uživatelský avatar
Jurawood
Junior
Junior
Příspěvky: 302
Registrován: 27.07.2016 10:25
Bydliště: Brno

Re: Zlomený seřizovací šroub škrtící klapky

Příspěvek od Jurawood » 25.01.2017 10:41

pánové četl jste někdo druhý příspěvek tohoto vlákna? :nunu:
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlomený seřizovací šroub škrtící klapky

Příspěvek od jarous350 » 25.01.2017 10:49

Jurawood píše:pánové četl jste někdo druhý příspěvek tohoto vlákna? :nunu:
Už jo, předtím jsem si otevřel jenom tu azbuku a tu jsem zase obratem zavřel.
Takže s dorazovým šroubem dojet akorát do klidový polohy a hotovo. Každopádně mi přislo, že když bych tu díru jenom zaslepil, tak to bude fungovat úplně stejně.
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Uživatelský avatar
gecko-x
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 732
Registrován: 08.04.2015 00:38
Bydliště: Holešov

Re: Zlomený seřizovací šroub škrtící klapky

Příspěvek od gecko-x » 25.01.2017 11:15

Jurawood píše:pánové četl jste někdo druhý příspěvek tohoto vlákna? :nunu:
Četl, můj předchozí příspěvek to přece nerozporuje. Psal jsem to po přečtení tvého článku a na základě moji rozborky škrtící klapky z c-maxu 1,8i 16V
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
Obrázek

Uživatelský avatar
Jurawood
Junior
Junior
Příspěvky: 302
Registrován: 27.07.2016 10:25
Bydliště: Brno

Re: Zlomený seřizovací šroub škrtící klapky

Příspěvek od Jurawood » 25.01.2017 11:22

Je to pouze opatření aby při vypnutí motoru zůstala klapka mechanicky pootevřená, kdyby byla zavřená nadoraz v tom karbonovém oleji, mohla by se přilepit a jelikož nemá bovden, motorek nemusí stačit k odtržení takto přilepené klapky, ještě třeba v -20 st.C
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti