Jestli jezdíš hodně a koupíš starej diesel čekej výdaje. (turbo,čerpadlo,vstřiky,dvouhmota,)
A jestli 1,6 nebo 1,8l? Spíše bych se díval po konkrétním autě a v jakém je kondici samotný auto a i motor.
1,6d je tišší, jemnější, sofistikovanější a odchází na něm dražší součástky vlivem špatné nafty a dlouhých period výměn oleje.
1,8d je traktor, ale míň trpí na nekvalitní naftu a přetažený výměny oleje a co jsem si všiml, odcházejí na něm ve větší míře ,,blbosti,, co 1,6d moc netrápí.
1,6d 80kw je průser zkrz filtr pevných částic, já mám 66kw bez filtru a
Spíše bych hledal auto o který bylo staráno a řidič se k němu ,,normálně,, choval a pak řešit jestli je tam benzín či nafta..vím zní to divně. Ale pokud koupíš auto s vyměněnou baterkou, spojkou, výfukem, rozvodama, brzdama a bude to benzín....pak jezdíš rok dva zadara..hmm