EDIT: trochu jsem upravil zacatek tohoto prispevku; duveruji zakladateli tohoto vlakna
odkaz je na reklamni prostor, ktery je registrovan pres namecheap.com ... navic je tam jen jeden clanek tvarici se jako "ridicuv blog", kde je z URL adresy patrne, ze je vytvorena ve stejnem sw jako cely server magnufuel.com
a kdyz se kouknete na zdrojak html, tak je jasne, ze autor je stejny
a vsechny odkazy na strance vedou jen na zminovany produkt
a k textu v "blogu":
Cena benzínu i dalších paliv určitě není důležitá jen pro mě, ale pro většinu z vás. ... nalakani k problemu
Pracuji jako taxikář a moje denní spotřeba paliva se pohybuje mezi 250 a 350 km ... spotreba je VZDY v objemovych jednotkach (litrech) a nikoli v delkovych
zvyšování cen za benzín ... cesky taxikar s benzinovym motorem je zazrak
Motor začal pracovat mnohem tišeji a bez vibrací. Zápach výfukových plynů naprosto zmizel. ... tipuji, ze vubec nenastartoval
z obvyklých 10 litrů na 7,4 litrů, tedy o téměř 30%! ... ferovejsi by bylo napsat 25%
Přemýšlel jsem, jak je takového výsledku vůbec možné dosáhnout. Hlavní součástí Magnufuel jsou dva neodymové magnety (NdFeB). Když palivo projde silným magnetickým polem, jeho řetězce uhlovodanů se rozloží na jednodušší složky, které jsou následně aktivovány. ... patrne fyzik amater, skoda ze nepopsal tu aktivaci
----------------
Jarek Svoboda, 26 let
Řídí Volkswagen Polo
Znojmo
Chlapi, doporučuju Magnufuel opravdu vřele snižuje spotřebu. Taky jsem taxikář a vím, jak je to pro nás důležité. Raději přítelkyni koupím kytku, než abych nechával peníze na benzínce.
taxikar v VW polo
----------------
pak jsem toi preskocil az na konec
----------------
Adam Horský, 47 let
Řídí Ford Focus ST
Rokycany
Nocens když budeš číst pozorně, najdeš na konci mého příspěvku. Speciálně pro tebe odkaz
takze nas puvodni autor taxikar vlastni ST ... kde jste kdy jel takovym taxikem?
