Termostat Ford Focus II 1,6 TI 85kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27.09.2015 10:52
Termostat Ford Focus II 1,6 TI 85kW
Zdravím, chtěl bych se zeptat,jestli u Focusu 1,6 TI 85kW r.v. 2005 lze vyměnit jen vnitřek termostatu(pořizovačka 300-400Kč) a nebo se musí měnit celý "termostat"(pořizovačka cca 1500-1600Kč)? Děkuji za odpověd.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat Ford Focus II 1,6 TI 85kW
co vim tak stoji kolem 3000 a jen vnitrek rozebrat nejde
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27.09.2015 10:52
Re: Termostat Ford Focus II 1,6 TI 85kW
Přes známého ho mám slíbený za 1550kč a na stránkách http://www.automatejcek.cz jsem našel i samostatný vnitřek,ale když jsem se poptával známých,tak mi říkali,že by to měl být jen komplet. Tak nevím...
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat Ford Focus II 1,6 TI 85kW
a to asi nebude original protoze i replika v kelly stoji 2800
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Termostat Ford Focus II 1,6 TI 85kW
V Kelly je většinou vše podstatně dražší než jinde např. Cardo apod.
FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání


FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold

9let sloužil bez zaváhání

-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 21.12.2013 11:34
- Bydliště: Praha
Re: Termostat Ford Focus II 1,6 TI 85kW
Ahoj chlapi, nechci zakládat nové téma ta píšu sem.
Mám Focuse 2007 1.6 benzín, najeto 174000km. Ve středu jsem přijel dom z práce a když jsem vystoupil z auta, tak jsem slyšel, že vrčí ventilátor chlazení. Teplota motoru dle "debilní" rafičky byla na 90stupních. Podle diagnostiky měl ale motor 110 stupnů. Termostat byl zavřený. Koupil jsem ve Fordu nový a vyměnil ho. Motor mi ale teď nejde odvzdušnit a pořád to tlakuje do nádobky. Stačí, když ho jen něchám bubulat na volnoběh a po zahřátí to samo zažne házet vodu z nádobky ven. Víčko mám otevřené,když víčko zavřu a tůruju motor cca 3000ot. tak mi dle diagnostiky motor vaří na 110stupnů, ventilátor jde na plno a termostat neotevře. když vypnu motor a oddělám opatrně víčko, tak to valí vodu ven. Mám podezření na těsnění pod hlavou, nebo prdlou hlavu. Co vy na to? Abych nezapoměl, netopí to. Lehce to má snahu když se to zahřívá,ale po dosažení 70 stupnů to topit přestane.
Mám Focuse 2007 1.6 benzín, najeto 174000km. Ve středu jsem přijel dom z práce a když jsem vystoupil z auta, tak jsem slyšel, že vrčí ventilátor chlazení. Teplota motoru dle "debilní" rafičky byla na 90stupních. Podle diagnostiky měl ale motor 110 stupnů. Termostat byl zavřený. Koupil jsem ve Fordu nový a vyměnil ho. Motor mi ale teď nejde odvzdušnit a pořád to tlakuje do nádobky. Stačí, když ho jen něchám bubulat na volnoběh a po zahřátí to samo zažne házet vodu z nádobky ven. Víčko mám otevřené,když víčko zavřu a tůruju motor cca 3000ot. tak mi dle diagnostiky motor vaří na 110stupnů, ventilátor jde na plno a termostat neotevře. když vypnu motor a oddělám opatrně víčko, tak to valí vodu ven. Mám podezření na těsnění pod hlavou, nebo prdlou hlavu. Co vy na to? Abych nezapoměl, netopí to. Lehce to má snahu když se to zahřívá,ale po dosažení 70 stupnů to topit přestane.
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 21.12.2013 11:34
- Bydliště: Praha
Re: Termostat Ford Focus II 1,6 TI 85kW
Další poznatky, auto jsem zničeho nic odvzdušnil, začalo i krasně topit. Najezdil jsem s tím přes 100km bez problémů a s disgnostikou a teplota se pohybovala kolem +- 90 stupňů. 100 km nebylo najeto v jednom tahu. Bylo to v průběho tří dní. Ten třetí den mi to opět po ujetí max. 6ti km přestalo topit a začalo vařit. Po uvolnění tlaku nádobky se to vybublalo a jel jsem dál. Auto se přestalo přehřívat a začalo topit. Ujel jsem s tím dalších necelých 50km svižné jízdy a vše Fungovalo . Dnes najeto 40km a opět bez problémů. Má někdo nějaké nápady?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host