> Na volnobehu pri podrzani otacok tesne nad 2000 je citit v sedadle vibracie. Motor ide nejako nepravidelne, trasie sa.
> Pri pomalom stlacani plynu a tahani otacok od volnobehu k maximu, pri cca 2800-2900 otackach, vyskoci predstih zapalovania o par stupnov. Na grafe je vidiet viditelny skok hore.
> Pri zabere je citit, ze od 3500 otacok je citelny zatah. Ano, atmosferu treba tocit, ale toto je taky skok. Maly, nie ako zatah turba, ale je tam. Na mojej starej 1.8 to nemam. Je to ako keby variabil prepol vacku, len ziadny tam nie je

To tretie je mozno vlastnost. Tie prve dve sa mi ale nepacia.
Inak motor ide v poriadku, na datach z torque som si ine anomalie nevsimol (az na ten predstih). Taha pekne. Stovku s dvomi nie najlahsimi ludmi a 205/55/R16 kolesami dal za nieco cez 12 sekund bez mordovania spojky - 10.3 je papierova, takze OK. Olej nezere, netrha pri zabere.
Nejake napady cim to moze byt?