Na jaře 2015 se objevila závada, jízda na 5ku, lehce přidám plyn, a v zátahu kolem 2500 ot. padá do nouze, bliká žhavení. Následuje diag FORD, načtena závada P0251.
Následuje regenerace čerpadla a repase vstřiků, čištěné palivové soustavy včetně nádrže. Už jsem tam za 20.
-Pán co dělal čerpadlo " nebylo zas tak špatný".
-Pán co dělal vstřiky " protékali málo" - to jsem věděl z přepadového testu.
Po namontování se auto chová stejně, opět v tahu padá do nouze, jako by nikdo nic nedělal.
Pánové FORĎÁCI poraďte. Ohledně této závady čtu "vstřiky" nebo "čerpadlo". Mam uděláno obojí a je to pořád a furt stejný.
Jinak auto nádherně startuje, nechrochtá, jede plynule, tahá, pouze v tahu když přidam plyn umře.












 
 


 je tezky poznat klepani vstriku a klepani dvouhmoty....jinak najeto 150tis, myslim ze realnych, takze by to mohlo odpovidat...ale jak rikam, nekdy to klepe i pri volnobehu a to by mely byt vstriky...
 je tezky poznat klepani vstriku a klepani dvouhmoty....jinak najeto 150tis, myslim ze realnych, takze by to mohlo odpovidat...ale jak rikam, nekdy to klepe i pri volnobehu a to by mely byt vstriky...